Olen seurannut telkkarista sympaattista sarjaa Latela. Sarja kertoo kahdesta nokialaisista nuoristamiehistä auto-tuunauksen parissa.
Tämän aamun Aamulehdessä oli sivun juttu heistä ja tällä hetkellä heidän projektistaan, tehdä tilauksesta näyttävä auto Justin Bieberin konserttii, joka on muutaman viikon päästä Helsingissä.
Miten on Nokian Uutiset huomioinut ko. porukan uutisoinnissaan tai millä tavalla Nokin kaupunkia tai kauppa on hyödyntänyt tuollaista kansallista ja kohta jopa kansainvälistä näkyvyyttä ?
Nokian Uutiset ja Latela
6
647
Vastaukset
- 15+12
Mikset kirjoittanut palautetta asiasta Nokian Uutisille NIIN SILLOIN PALAUTE OLISI MENNYT SUORAAN KOHTEELLE JA VOISIVAT EHKÄ TEHDÄ ASIALLE JOTAIN.
Tyypillistä nokialaista meininkiä. Nuristaan muualla kuin suoraan kohteelle.
Autan vielä sen verran että Nokian Uutisten toimituksen sähköpostiosoite on toimitus.nokianuutiset(at)almamedia.fi
Nokian uutisten sivuilla on myös palaute palkki jota käyttämällä saa viestittyä suoraan toimitukseen.- Latela rules
Tyypillinen nokialainen ?
Ja mistähän sinä besservisser päättelet, että minä olisin nokialainen. Kai tänne saa kirjoitella vaikka hutut ja tutsit.
Ja on tuossa viestissä terveisiä muillekin kuin Nokian Uutisille. Näitä palstoja kun lukee nääs muutkin kuin sinä.
Sen sijaan vastauksesi sävy on osoitus ylemmyydentunteestasi.
Suosittelen muuttamaan tyyliä ennen kuin nenääsi kopsahtaa jonkin "tyypillisen nokialaisen" luuvitonen.
- lehtensä lukenut
nokian uutisethan julkaisivat viime viikolla pojista jutun!
- Latela rules
Täytyypä hankkia tuo juttu jostakin, kiitti vinkistä ja mukavaa päivänjatkoa :)
- ???
"Sarja kertoo kahdesta nokialaisista nuoristamiehistä auto-tuunauksen parissa."
Kyllä sarjassa vähän enemmän porukkaa on kuin vain kaksi, vai mitä tuolla tarkoitit? Vähän hoono soomi. - Anonyymi
Musta on hyvä juttu ku ihmiset kertoo elämästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698