Tupperware konsulentti/esittelijä

Tupperineito

Hei! Aion ryhtyä konsulentiksi Tupperwarelle ja haluaisin saada lisätietoja esittelijän työstä. Kaikki keskustelut mitä löysin olivat vuosilta 2006-2009, joten haluaisin hieman tuoreempaa tietoa.

Olen nyt saanut selville, että aloituspaketin saa "ilmaiseksi", eli täytyy pitää kolmet kutsut ilman palkkaa, että saa tuon aloituspaketin "maksetuksi". Käsitykseni mukaan sillä ei ole mitään väliä tuleeko näiltä kolmelta kutsulta yhtään myyntiä, vaan pointti on se, että ne kolmet kutsut tulee pidettyä. Olenko ymmärtänyt oikein?

Epäselväksi on jäänyt, mitä täytyy itse maksaa ja miten palkan saa. Onko Tupperwarella jokin palkkapäivä tms. vai miten tämä käytännössä toimii? Voisiko joku konsulenttina toimiva kertoa, miten kutsujen järjestäminen ja emännänlahjat yms. hoidetaan.

Onko esittelyitä vaikea saada? Asun Tampereella, joten ihmisiä ainakin pitäisi riittää vähäksi aikaa. Haluaisin tehdä konsulentin työtä ns. "kokopäiväisesti". Eli siis se olisi ainoa työni ja tulonlähteeni. Olen hyvä myyjä ainakin puhelimessa, joten uskon, että Tupperwarellakin onnistuisin hyvin. Onko kukaan tehnyt tätä ainoana työnään ja paljonko suunnilleen kuukaudessa tulee tienattua?

Kiitos vastauksista!

32

9780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uteliassssss

      Osaisko joku kertoa näistä?

    • Raija Lampinen

      Hei, Tupperineito! Tervetuloa joukkoomme! Olen ollut esittelijänä liki 5 vuotta. Olen eläkkeellä, joten toimeentuloni ei ole esittelijän työstä kiinni. Tunnen monia, joille se on ainoa tulolähde. Eli onnistuu hyvin . Näiltä sivuilta et varmasti saa oikeaa kuvaa ko. työstä. Kehottaisin sinua käymään mm. www.tupperware.fi sivuilla. Toisaalta Tampereella on TIPTOP-tukku, josta saat varmasti aivan ajankohtaista tietoa. Laukun sisältö, tervetulolahjat vaihtelevat muutaman viikon välein samoin ns. More-ohjelmat.
      Itse pidän tästä työstä todella paljon. Tässä työssä on hyvät etenemismahdollisuudet, kattava koulutus, hyvä tukiverkosto, jatkuvasti saa uusia ystäviä, palkkapäivä voi olla jokainen päivä. Myytyäsi tuotteita, sinulle jää menojen jälkeen noin 25 % käteen. Esim esittelyn myynti 400 €, sinulle jää noin 100 €. Mitä enemmän myyt, sitä enemmän saat rahaa. Toivon sydämestäni, että otat yhteyden tukkuun, se ei velvoita mihinkään. Terveisin Raija Lampinen, Mikkeli

      • Älähuijaa

        Raija, Raija.. Juuri näiltä sivuilta se totuus löytyy eikä teidän aivopesusivuiltanne! Mielelläänhän teikäläiset ylipuhuu ihmisiä tähän, kun kaverit ja sukulaiset ovat hävinneet tyrkyttämisen takia.


      • Ei-Tupperifani

        Tämä Tupperware-juttu on ihan täyttä soopaa!! Iäkkäälle hyväuskoiselle äidilleni saatiin myytyä jokin mikropainekattila, millä saa laitettua ruokaa ennen niin kauan kestäneitä (esim. karjalanpaisti yms.) ruokia mikrossa pikaisesti. No pata tuli ja rahat meni, mutta ohjeita saikin sitten odottaa...Ruokaohjeita on TOSI HUONOSTI esitelty! Eikö mokomalla astialla voi laittaa monenmoista ruokaa, vai mistä reseptien puute johtuu. Äitini puolesta olen todella pettynyt moiseen mikropainekattilaan. Yritän viritellä repsuja, ettei ihan sinne kaapin perälle kallis tuote jää käyttämäti


      • Mervi
        Ei-Tupperifani kirjoitti:

        Tämä Tupperware-juttu on ihan täyttä soopaa!! Iäkkäälle hyväuskoiselle äidilleni saatiin myytyä jokin mikropainekattila, millä saa laitettua ruokaa ennen niin kauan kestäneitä (esim. karjalanpaisti yms.) ruokia mikrossa pikaisesti. No pata tuli ja rahat meni, mutta ohjeita saikin sitten odottaa...Ruokaohjeita on TOSI HUONOSTI esitelty! Eikö mokomalla astialla voi laittaa monenmoista ruokaa, vai mistä reseptien puute johtuu. Äitini puolesta olen todella pettynyt moiseen mikropainekattilaan. Yritän viritellä repsuja, ettei ihan sinne kaapin perälle kallis tuote jää käyttämäti

        www.tupperware.fi ja reseptit


    • jarn+o

      Vaimoni myy tupperwarea. Enemmän hänelle harrastus missä tapaa ihmisiä.

    • 4+17

      Toimii varmaan parhaiten harrastuksena ja kaikki harrastuksethan maksaa.

    • uusi tupperilainen

      Harrastuksena mukava, varsinkin kun tämä ei ole kallis harrastus vaan tuottoisa :)

    • avutonkonsulentti

      Itselläni on uutena konsulenttina vaikea saada sovittua esittelyjä muualle kuin kotiini. Nyt olen huolestunut etten saa myyntiä tarpeeksi aloituskassin lunastamiseksi ja pelkään sen tulevan kalliiksi minulle. Minua ahdistaa ja stressaa kyseinen asia. Onko kellään kokeneemmalla neuvoja miten pääsisin alkuun paremmin? Lähes kaikilla tutuilta keiltä olen kysellyt voisinko pitää esittelyn, olen saanut vastauskseksi "Meillä on jo kaapit täynnä tupperia." ja "en pidä ollenkaan Tupperwaresta".

    • Mene opiskelemaan

      Varo Tupperwarea! Tupperware näyttää hyvältä, mutta totuus on aivan jotain muuta. Kaikki kirpputorit ja nettihuutokaupat ovat pullollaan uusia ja käytettyjä TW-kippoja. Niistä yritetään päästä kuumeisesti eroon muutamalla eurolla.

      Suosittelen, että hakeudut opiskelemaan ja hankit itsellesi tutkinnon, jolla saat työtä, jonka palkalla elää. Hyviä vaihtoehtoja ovat lääkäri, hammaslääkäri, luokanopettaja, kauppatieteen maisteri, juristi, sairaanhoitaja, farmaseutti, terveydenhoitaja ja hoitoalan AMK-koulutukset.

      • Ei-Tupperifanittaja

        Älä viitsi mollata henkilöä tuola tavalla, vaikka TW-tuotemyynti onkin ihan peffasta. Kuulostaa ilkeältä ja masentavalta kommenttisi. Ei muuten naurattanut yhtään ammattisuosittelusi. Ilkeys tekee pahaa hänelle, jolle sen osoitat, mutten usko, että itselläsikään niin kovin hyvä olo on.


    • j3j3j3j

      miksei samalla dildoesittelijä

    • tiimipäivänsäteestä

      vanha ketju, mutta nostan. . ainakin lahdessa on pulaa konsulenteista eli tupperin myyjistä ja tein töitä eilen yli 24.00:n ja aloitin n.klo.10.00. Teen töitä Tupperissa kokopäiväisesti. . menestys on omasta itestä kiinni! töitä on tekijälle. rahaa tulee ja kippoja. moni lopettaa säännöllisesti ja myy kamat plus tienaa taas laukun. työ on kuin yrittäjän eli tuntipalkka ei aina eikä varsinkaan alussa ole laskettavissa. tupperin myynti on enempi elämänasenne. Värväydy nyt mun kautta ja saat 33,3pros eli 50e.n edestä uusia tuotteita tupperilt ja heti tienaamaan -laukun.

      • tiimipäivänsät

        vaik ei tuntipalkka ole laskettavissa, niin työ lyö leiville ja joka kutsuista jää käteen hyvin rahaa. palkkapäivä voi tosiaan olla joka päivä. jos osaa hommansa. ja tupperihan kouluttaa itse työhön. jos 25prossaa 400e:n laukusta rahana käteen kiinnostaa niin su:na kannattaa viimestää ilmottaa jos tahtoo meiä huipputiimiin, koska mä sponssaan hyviä tyyppejä 50:n edestä. .ja tahon lisää asiakaspalvelua ymmärtäviä työkavereita jakamaan työtaakkaa ja tekemään ihmisen elosta helpompaa tupperin avulla. [email protected] ja saat hyvät työkaverit


      • saatetmitään
        tiimipäivänsät kirjoitti:

        vaik ei tuntipalkka ole laskettavissa, niin työ lyö leiville ja joka kutsuista jää käteen hyvin rahaa. palkkapäivä voi tosiaan olla joka päivä. jos osaa hommansa. ja tupperihan kouluttaa itse työhön. jos 25prossaa 400e:n laukusta rahana käteen kiinnostaa niin su:na kannattaa viimestää ilmottaa jos tahtoo meiä huipputiimiin, koska mä sponssaan hyviä tyyppejä 50:n edestä. .ja tahon lisää asiakaspalvelua ymmärtäviä työkavereita jakamaan työtaakkaa ja tekemään ihmisen elosta helpompaa tupperin avulla. [email protected] ja saat hyvät työkaverit

        Kylläpä on taas kovat puheet, mutta kuis sää ny et osaa ees kirjoittaa oikein? Eihän tuollainen teinimöngerrys ole millään tasolla uskottavaa!

        Vai tulee rahaa oikein ovista ja ikkunoista! :D Hahahahahahaha!! Niin varmasti, vaivautuneet sukulaiset ostavat säälistä kipon, jotta pääsevät tyrkyttäjästä eroon.


    • T myyjä oulu

      jos et ole itse kokeillut tupperwaren myyntiä,nii oleppa hiljaa..itse teen työtä säännöllisesti ja olen tienannu reippaasti ylitte 5 tonnia. pitää vaan jaksaa esitellä hyvin ja huolellisesti. 400e myynnistä itselle 100e...jos on maanantaista sunnuntaihin joka päivä kutsuja ja myynti on sen 400e joka on normaali myynti.nii oot tienannu jo sillä viikolla 700e..nykyään töitä on niin vähän,että puhelimyyjän paikkoja on vapaana siellä nää kaikki tyrkyttyjät on enemmänkii maleksimassa pyllyt tuolissa kiinni..ja niiden palkka on provikka ja kiintee vähäinen..

    • Konsulenttaja?

      Näitä keskusteluja on niin hauska lueskella. Vanhoja kylläkin ovat, mutta miksi ihmiset haukkuvat tätä asiaa, jos teillä on tuotteita ja itse työtävastaan jotain, ei kukaan pakota hommaan tuotteita :) Itsekin tosiaan tulin etsimään konsulenttien kokemuksia täältä :)

      Mutta anyway. Tämä työ on minullekin uutta mutta ei tänä päivänä saa töitä tosta vaan, kokemuksia tällä kartottaa jopa vain harrastuksena. Ja kuinka usein saat harrastuksesta rahaa käteen :)

      Mutta kysymykseni olikin, ketä tällä hetkellä toimii konsulenttina? Olisi mukava vaihtaa pari sanaa :) Mieluiten s.postitse :)

    • Silmään sahaus?

      Tupperware-esittelijän työ on normaalia veronalaista työtä, jos siitä rahaa tienaa.
      Kuka huolehtii veron laskemisesta ja tilittämisestä?
      Kuka huolehtii muista työn tekemisestä hoidettavat ns. sivukulut?
      Onko myynti alv 0% vai kuka laskee ja tilittää alv:t?
      Jos 400€ myynnistä jää 25% katetta, niin eipä tuo järin mahtavaa ole. Yksinkertaisenkin laskelman mukaan:
      2000€ palkkaa maksaa 3200€ suorina kuluina. Tarkoittaa, että myynnin on oltava yli 10´000€/kk. Eikä tässä ole vielä alv:a, muita kuluja ( auto, puhelin jne. ) Eikä 2000€ myyntityössä nyt mikään palkka ole...

      Harrastuksena ehkä menee, mutta silloin ei käteen jää kuin tekemisen vaiva ja muutama muovikippo kaappiin.

    • Tupperi

      Olen silmään sahajan kanssa kyllä pitkälti samaa mieltä.

      Kuluttajamyynnissä aina _pitää_ puhua alvillisesta hinnasta, jos tuperin kulho maksaa 10e, niin sehän maksaa sen kuluttajalle. Myyjä joutuu tilittämään tavalla tai toisella alvit, jos myynti on vuodessa yli n. 8500e.

      Itse saan myyntityöstä öbaut 400 myynnistä puolet, josta vähennetään alvit, puhelin jne. Sekin kuulostaaja on pientä.

      Miettikääpä 400e myyntiä (joka on varmaan aika perus saldo/keikka), jos siitä jää 100e - ei oteta alveja huomioon. Vähennetään puhelinkulut 5e, autolla ajot paikanpäälle ja pois 5-10e, autettiinko emäntää tarjoilussa? 30-50e, palloillaan siakkaalla 2-3h ja yritetään saada kauppa seuraava näytös. Käteen jäänee n. 20e/h 3h keikasta. Tuosta jos haluaa vähentää vielä tyelin (jos ainoa päätyö), ennakkoverot yms, niin hyvä ettei tappiolla tehdä hommaa.

      • Tiiminjohtaja

        Hei, nyt mua kyllä kiinnostaa tietää, että miten olet tuon laskenut? Se on totta, että puhelin ja matkakulut tulevat. Toisaalta, monella on nykyisin hyvät pakettiliittymät, niin kulu ei kohdistu juuri siihen esittelyyn. Myös moni hoitaa esittelyn esimerkiksi kauppareissulla, lapsen harrastukseen kuskaamisen yhteydessä yms. Mutta vaikka tämä n. 15 € vähennetäänkin ~100€:sta, niin jäljelle jää 85 €. Sen saman, tai jopa vähemmän, moni saa täydestä työpäivästä. Tupperwarella siihen tosiaan menee se muutama tunti.


    • entinen ostaja

      Asiakaspalvelua ymmärtäviä tyyppejä ? Enpä ole vielä tavannut sellaisia tw-merkeissä, koska takuuvaihdot eivät ainakaan onnistu, konsulentistä ei kuulu myynti-illan jälkeen mitään.

    • matofaka

      en ymmärrä näitä naisten hömpötyksiä. onko joku tällasella päässyt edes tienesteille? enpä usko!!!!!

    • Aloittelija

      Vaikka tämä nyt onkin ikivanha keskustelu, niin toivottavasti joku vastaa!:D

      Eli olen nyt tosiaan aloittamassa Tupperwaren konsulentiksi ja olisi muutama kysymys miten asiat tänä päivänä toimii

      1. Mitä tässä "työssä" joutuu itse maksamaan?

      2. Kuinka tämmöisiin esittelyihin saa ihmisiä?

      3. Entä voiko tämän homman lopettaa vaikka ei olisi saanut aloituspakettia "maksetuksi"?

      Kiitos paljon, jos joku vastaa!!:)

      P.s Olen alaikäinen, vaikuttaako tämä mitenkään mihinkään?

      • Tupperwarekonsulentti

        Hei Aloittelija!

        1. Tätä voi tehdä ihan työnä tai harrastuksena ja tästä ei itse tarvitse maksaa mitään, sillä tienaamilla rahoillasi pystyt maksamaan kaikki pienet nimelliset maksut.

        2. Yleensä meillä on emäntä, joka kutsuu vieraat. Jos itse pitää oman esittelyn, niin kutsun ainakin itse työkavereita, sukulaisia, ystäviä ja tuttuja. Kaikissa esittelyissä on aina vieraslahja, jolla aika hyvin saa vieraita. Tupperware on tunnettu ja laadukas, joten esittelyihin ei yleensä ole vaikea saada vieraita.

        3. Voi lopettaa vaikka ei saisi aloituslaukkua tehtyä. Silloin aloituslaukku joko palautetaan tai maksetaan. Yleensä kuitenkin aloituslaukun saa tehtyä yhdellä esittelyllä, joten ei ole hätää etteikö sitä saisi tehtyä 5 1 viikon aikana (:

        Alaikäinen voi liittyä mukaan huoltajan suostumuksella.

        Mistäpäin olet ja minkä ikäinen?

        Olisi ilo saada tiimiimme sinutkin!


      • Tiiminjohtajana13v

        Hei!
        Oletko jo konsulenttina tai kaipaatko vielä tietoa? Autan mielelläni sinut alkuun.
        Miten sinulla on mennyt?


    • Kakkeli100

      Se aloituslaukku ainakin pitää palauttaa jos ei saa sitä myytyä

    • tupperit

      Miekin teen noita hommia
      Fb seijan tupperit ryhmä

    • rasittavaa

      Ikävä työ ja itse olen ainakin tympääntynyt takuukehumiseen. Ei vaihdeta keksitään esim sulaminen vaikka olis millin kokonen hilseilyä eikä värjäytymistä katsota kelpaavaksi takuuvaihtoon Ja nehän värjäytyy pehmeä muovi. Marketista saa paremmat tuotteet eikä tarvitse yrittäää vaihtaa. eikä ystäviä ja sukulaisia kiusata.

    • SyöKupista

      Pidät vaan muovikuppia päässäsi ja syöt pullaa toisten hölmöjen kanssa. Palkaksi saat pari kippoa.

    • Tupperitäti

      Vanha ketju, mutta pakko kommentoida: Olen itse ”harrastanut” Tupperwarea 20 vuotta. Jos olisi aivan huuhaata tai tuottamatonta, miksi olisin pysynyt mukana näin kauan??? Olen vuosien aikana saanut extra-ansioita kivasti, tutustunut ihaniin ihmisiin jne jne. Ei voi tietää jos ei kokeile. Pois pääsee aina ja parasta mielestäni aloittajalle on, ettei omaa rahaa tarvitse sijoittaa penniäkään :)

    • Anonyymi

      Ylimielinen kommentti, opiskele korkeakoulutetuksi, ehkä hän olisi jo jos se olisi mahdollista.
      Pääsykokeet karsii vain muutamat sinne ja hyvä niin jos karsinta on ollut oikeudenmukainen.

      Elämän ainut ihmisen arvo ei ole koulutus.
      Jos näin luulee, jää muut arvot hankkimatta.
      Terveys, sivistys, kohteliaisuus, suvaitsevaisuus, empatia, ystävyys, luotettavuus, avuliaisuus, perhe, suku, ystävät jne. Arvoja on monia näiden lisäksi.

    • Anonyymi

      Vieläkö joku myy näitä? Muistan kun kaverin vaimo alkoi myymään näitä ja tarkkaan oli laskettu kuinka paljon. Tulee rahaa. Uusi auto kiilsi silmissä kun rahaa tulisi tuhansia euroja kuukaudessa. No ei tullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe