Lima kurkussa

....

Minulla ollut jo noin kolme kk kurkku kipeä, alkoi niin että kova kutina kurkussa, palan tunne ja nyt muuttunut niin että syvällä kukussa limamöykky joka ei liiku minnekään. Ollut nyt jo toista viikkoa. Kävin noin kaksi kk sitten kurkkulääkärillä joka tähysti kurkkuni mutta mitään ei löytynyt. Todellakin kiusallinen olo kun tuo limantunne ei lähde rykimällä eikä millään muullakaan. Onko neuvoja??

5

1291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raakkeli

      Mulla kans vastaavanlaisia oireita, tosin palantunne tuntuu nielussa, välillä syvemmällä. Limaa olen yrittänyt kakostella pois sen minkä oo kerennyt mutta palantunne ei katoa. Tunne ollut mullakin reippaat kaksi viikkoa, alkoi nielutulehduksesta. Itsekkin kävin kurkkulääkärillä peilattavana mut ei siellä mitään näkynyt. Tosi v-mäinen vaiva..mietin kävisinkö uudestaan lekurilla. Oon saanut niistääkkin limaa hulluna, tuntuu et se valuu nenästä tonne nieluun tai jotain. Kamala syöpä pelko kaihertanut mieltä. Apua

    • ....

      Minulla on samanlailla tuolla kurkussa/nielussa palan tunne ja siellä myös tuo liman tunne. Limaa ei tule, eikä se irtoa, vaan tuntuu että syvällä on limamöykky paikallaan. Todella v-mäinen olotila, kun jatkunut jo kuukausia.
      Pakko kai lähteä uudelleen kohta lääkäriin sillä eihän tämäkään normaalia ole ja kyllähän joku selvyys pitää olla että mistä johtuu?

      • raakkeli

        Samaa mieltä minäkin, huomenna ajattelin soittaa lekuriin taas kerran. Mulla tuota limaa irtoaa joka rööristä saa kakostella ja räkiä..mut sitkein On tuo nielu. Poskionteloita multa ei kyllä oo tarkastettu, voiskohan olla tulehdusta siellä kun räkä niin paksua. Mut huomenna selvii..tai sit ei. Ikävää jäädä tämmösen asian kans iteksee, kun ei oyeya vakavasti. Päässä pyörii joku kurkkusyöpä..nice!


      • rakkeli
        raakkeli kirjoitti:

        Samaa mieltä minäkin, huomenna ajattelin soittaa lekuriin taas kerran. Mulla tuota limaa irtoaa joka rööristä saa kakostella ja räkiä..mut sitkein On tuo nielu. Poskionteloita multa ei kyllä oo tarkastettu, voiskohan olla tulehdusta siellä kun räkä niin paksua. Mut huomenna selvii..tai sit ei. Ikävää jäädä tämmösen asian kans iteksee, kun ei oyeya vakavasti. Päässä pyörii joku kurkkusyöpä..nice!

        Onko sinua närästänyt/ röyhtäyttänyt? Mulla on vuoden epäilty refluksia ja olen lääkkeitäkin popsinut vaihtelevin tuloksin. Ajattelin et kurkku oireet voi johtua myös siitä. Ja kaikkihan ei edes tunne että närästäisi..tai muuta vastaavaa..vatsahappoja vaan pääsee kurkun puolelle mikä taas ärsyttää limakalvoja.


    • ......

      No sekin tuli esille työterveyshoitajan luona ja aloitin siihen Somac kuurin että näkee auttaako, sen kuulemma pitäisi auttaa jos kyse refluksista. Nyt olen syönyt sitä neljä päivää mutta ei mitään tuloksia. Sanottiin myös että jos on fasettilukkoja niin voi säteillä kipu kurkkuun, minulla rintaranka on kyllä huonossa kunnossa, mutta kävin fysikaalisessa viisi kertaa mutta ei mitään apua. Nyt huomenna vielä aika hierojalle joka niksauttelee ja aukoo fasettilukkoja, saa nähdä onko siitäkään mitään apua....tuskin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe