Pikku geeeeee

Jeeeeeeeee

Jeeeeeee, huomenna tulee pikku geen uus levy : Suora lähetys, jeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

7

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PikkuMikko

      Se ei paljon ole se.

    • pikku g:n uskollisin fani<3

      moi kaikki pikku g fanit!
      Kävin tänään ostaa heti koulun jälkeen pikku g:n
      uuden levyn!Tää uus levy on tosi hyvä!
      Menkää siis kaikki Pikku g:n aidot fanit ostaa SUORA LÄHETYS platta kaupasta!

      • geenfani

        joo mä kävin kans poistaas sen levyn eilen! aivan mahtava levy!!!


      • PikkuMikko
        geenfani kirjoitti:

        joo mä kävin kans poistaas sen levyn eilen! aivan mahtava levy!!!

        Pajonko teille maksettiin ton sanomisesta?


      • ampukaa pikku g

        viestisi perusteella olet taas näitä pikkukersa faneja. 5 vuoden pääästä toivottavasti huomaat minkälaiseen paskaan olet rahasi hävittänyt. hah.


      • rapGirl
        ampukaa pikku g kirjoitti:

        viestisi perusteella olet taas näitä pikkukersa faneja. 5 vuoden pääästä toivottavasti huomaat minkälaiseen paskaan olet rahasi hävittänyt. hah.

        Minkä ikäien sun mielestä on pikkutyttö? onko 15-vuotias pikkutyttö? en ehkä kuuntele 5 vuoden päästä enää pikku g:tä, mutta nyt kuuntelen.


      • PikkuMikko
        ampukaa pikku g kirjoitti:

        viestisi perusteella olet taas näitä pikkukersa faneja. 5 vuoden pääästä toivottavasti huomaat minkälaiseen paskaan olet rahasi hävittänyt. hah.

        Jokainen meistä työntää "kätensä paskaan" jossain vaiheessa mitä tulee levyjen ja leffojen ostelemiseen. Itse menin ostamaan Sylvester Stallonen ohjaaman leffan "Staying Alive". Nyt toivon, etten olisi maksanut sitä kymppiä. Sori off-topic.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1280
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      697
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      49
      671
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe