MM kisat antennitalouteen!!???

KetunVitkale

Mikä olisi paras, helpoin ja edullisin tapa nähdä mm lätkä mertsin selostuksella mun antenni taloudessa???
Mulla on mtv3 plus kortti missä näkyy maxit sunmuut discoveryt ja kuvittelinkin että korttiin lisäämällä saa kätevästi lätkä kanavan mutta ei.
Mikä h.elvetti siinä on että nyky tietokone yhteiskunnassa tuollainenkin asia on sama kun alkaisi kuumatkaa suorittamaan!!
Soitin mtv3 plus asiakaspalveluun ja akka höpötti että ottamalla tuon tämän ton ja dikiviihteen pois saat tällaisella lisähinnalla lätkä kanavan. Ja minähän en keskiyön epätoivon kanavia ala pois antamaan sillä niiden takasin palauttaminen varmaan vaatii jo julkisen lehti ilmoituksen vähintään.
Joten onko olemassa mitään korttia missään myynnissä millä näen vaan lätkän mm kisat ja heitän sit hittoon koko kortin???
Viime vuonna oli joku dna tai vastaava kortti jonka tilasin kolmeks kuukautta siihen ja siihen hintaan mutta sen kortin sulkeminen ja laskujen tuleminen vaati lähes kuluttajasuojamiehen lausunnot ennenkuin minua kuunneltiin ja ylimääräisten laskujen tulo lopetettiin.
Jos mainoksessa sanotaan että kolme kuukautta hintaan 29e niin silloin se ON OLTAVA kuten mainostetaan.
Silloin päätin että ikinä en enään mitään kortteja tilaa mut tässä ollaan. Lätkän mm kisat olis taas nähtävä ja mertsin hehkutukset kuultava joten miten onnistuu?????????

18

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilaa MTV3 Total

      Mikä ihmeen MTV3 plus-kortti? En ole sellasesta kuullutkaan. Tarkoitatko Plustv Verraton-korttia?

      Jos haluut kerran nähdä MM-kisat niin sun pitää tilata MTV3 Total-paketti sieltä Plustv:ltä.

    • enpä usko

      "Viime vuonna oli joku dna tai vastaava kortti jonka tilasin kolmeks kuukautta siihen ja siihen hintaan mutta sen kortin sulkeminen ja laskujen tuleminen vaati lähes kuluttajasuojamiehen lausunnot ennenkuin minua kuunneltiin ja ylimääräisten laskujen tulo lopetettiin."

      Tätä en kyllä usko, mulla oli Dnan kortti ja paketti, sen sulkeminen onnistui vain yhdellä puhelinsoitolla.

      • KetunVitkale

        Piraatti korttiko tuo plus tv kortti sitten on???
        Maxit yms siellä näkyy mutta niin lukee kortissa.
        Älä usko enpä usko mutta minä tappelin usean viikon tuon dna kortin peruuttamisen kanssa. Soitin sekä asioin dna liikkeissä useasti ennenkuin laskujen tulo lakkasi ja yhtään niistä ylimääräisistä en suostunut maksamaan eikä lopulta tarvinnut mutta niin olis taas joku vanhus tullut ryöstetyksi tuon firman kautta kusettamalla.
        Eli mä ilmeisesti tilaan tasan saman kortin mikä minulla on mutta siellä on sitten vaan tämä mtv3 total??? On se hölmöä että yhteen ja samaan korttiin ei sitten saa useampaa kanavaa vaikka niitä välillä spostissa mainostavat...


      • tilaa MTV3 total
        KetunVitkale kirjoitti:

        Piraatti korttiko tuo plus tv kortti sitten on???
        Maxit yms siellä näkyy mutta niin lukee kortissa.
        Älä usko enpä usko mutta minä tappelin usean viikon tuon dna kortin peruuttamisen kanssa. Soitin sekä asioin dna liikkeissä useasti ennenkuin laskujen tulo lakkasi ja yhtään niistä ylimääräisistä en suostunut maksamaan eikä lopulta tarvinnut mutta niin olis taas joku vanhus tullut ryöstetyksi tuon firman kautta kusettamalla.
        Eli mä ilmeisesti tilaan tasan saman kortin mikä minulla on mutta siellä on sitten vaan tämä mtv3 total??? On se hölmöä että yhteen ja samaan korttiin ei sitten saa useampaa kanavaa vaikka niitä välillä spostissa mainostavat...

        "Piraatti korttiko tuo plus tv kortti sitten on???
        Maxit yms siellä näkyy mutta niin lukee kortissa."

        Ei se mikään MTV3 plus-kortti ole vaan Plustv-kortti, älä sotke asioita toisiinsa. Plustv on vain firma joka myy noita kanavia eikä sillä ole maikkarin kanssa muuten mitään tekemistä.

        "Eli mä ilmeisesti tilaan tasan saman kortin mikä minulla on mutta siellä on sitten vaan tämä mtv3 total??? On se hölmöä että yhteen ja samaan korttiin ei sitten saa useampaa kanavaa vaikka niitä välillä spostissa mainostavat... "

        Tottakai saa, kaikki kanavat saa samalle kortille mitä Plustv tarjoaa!


      • KetunVitkale
        tilaa MTV3 total kirjoitti:

        "Piraatti korttiko tuo plus tv kortti sitten on???
        Maxit yms siellä näkyy mutta niin lukee kortissa."

        Ei se mikään MTV3 plus-kortti ole vaan Plustv-kortti, älä sotke asioita toisiinsa. Plustv on vain firma joka myy noita kanavia eikä sillä ole maikkarin kanssa muuten mitään tekemistä.

        "Eli mä ilmeisesti tilaan tasan saman kortin mikä minulla on mutta siellä on sitten vaan tämä mtv3 total??? On se hölmöä että yhteen ja samaan korttiin ei sitten saa useampaa kanavaa vaikka niitä välillä spostissa mainostavat... "

        Tottakai saa, kaikki kanavat saa samalle kortille mitä Plustv tarjoaa!

        Mitenniin tottakai saa kun asiakaspalvelu neiti sanoi että pitää tietyt kanavat poistaa että saan samalle kortille tämän totalin??
        Vähän sama jos television ilmaiskanavia verrattaisiin tähän. "Saat Sub kanavan televisioosi kun sitä ennen poistat Ylen 1 ja Jimin"


      • tilaa MTV3 Total
        KetunVitkale kirjoitti:

        Mitenniin tottakai saa kun asiakaspalvelu neiti sanoi että pitää tietyt kanavat poistaa että saan samalle kortille tämän totalin??
        Vähän sama jos television ilmaiskanavia verrattaisiin tähän. "Saat Sub kanavan televisioosi kun sitä ennen poistat Ylen 1 ja Jimin"

        "Mitenniin tottakai saa kun asiakaspalvelu neiti sanoi että pitää tietyt kanavat poistaa että saan samalle kortille tämän totalin??"

        Laitappas sen asiakaspalvelijan nimi tänne niin tiedetään nauraa sille! Tosin en tiedä onko nimien julkaisu sittenkään sallittua mut....

        Ei tarvitse poistella kanavia vaan kyllä sä voit tilata sen kanavapaketin! Ei munkaan tarvinnut poistella kanavia vaan nyt on kortti täynnä kanavia.


      • KetunVitkale
        tilaa MTV3 Total kirjoitti:

        "Mitenniin tottakai saa kun asiakaspalvelu neiti sanoi että pitää tietyt kanavat poistaa että saan samalle kortille tämän totalin??"

        Laitappas sen asiakaspalvelijan nimi tänne niin tiedetään nauraa sille! Tosin en tiedä onko nimien julkaisu sittenkään sallittua mut....

        Ei tarvitse poistella kanavia vaan kyllä sä voit tilata sen kanavapaketin! Ei munkaan tarvinnut poistella kanavia vaan nyt on kortti täynnä kanavia.

        Enpä kysyny nimeä mutta eipä sitten kovin hyvää asiakaspalvelua kun ei raha kelpaa. Sanoin että jos en näiden muiden kanavien lisäksi saa tuota Totalia niin saavat unohtaa koko asian.
        Kaikkein yksinkertaista on varmaankin hakea samanlainen kortti jälleenmyyjiltä (ketkä niitä ikinä myykään) ja perua sitten tilaus kun kisat on ohi.
        Osoite tietojen perusteella ne alkaa varmaan jankkaamaan että "sullahan on jo kortti, juokse kuus kertaa talon ympäri ja hyppää katolta niin saat kanavan edelliselle kortillesi"
        Siinä vaiheessa unohdan koko mm kisat.


    • pekjsujgfiejvkef

      Viime vuonna jäi kisat väliin pahasti kun ei ollut sitä tallentavaa digiboksia eikä mtv3 max kanavaa.

      No ostin syksyllä tallentavan boksin ja plus teeveeltä sen paketin missä on max jotta nään lätkän mm kisat ja kuulen anteron selostuksen.

      No nyt se on joku saatanan totaali paketii ja maksaa 25€/kk ja siihen muut maksut ja käsittely kulut ynnä muut maksut päälle!!!! Ensin maksat perse ruvella televisio lupaa joka nousee koko ajan. No sitte siirrytään media maksuihin ja maksetaan taas lisää vuodessa sitä saakelin maksua. No kohta se nousee, uskokaa vaan!

      VUoden päästä mtv3 esittää vaan mainoksia ja trailereita elokuvista, jos haluat nähdä maikkarin ohjelmia niin osta verraton, mainio joka pötkön kortti millä näet kymmenen uutiset, SAATANA!

      Kaikki nousee, kaikki kallistuu ja muistan kuinka turun sinappia oltiin muuttamassa muun nimiseksi, ni johan joku saakelin kansan liike heräsi ja keräsi nimiä ja huuteli eduskunnan rappusilla ettei sitä nimeä saa muuttaa, sen on oltava TURUN SINAPPI! No niin kävi että sopimus ehtoihin tuli pykälä kun firma myytiin että nimeä ei saa vaihtaa vaikka se sonta tehdään puolassa(meillä syödään auraa, kotimaista)

      Mutta bensat kallistuu, verot kiristyy, televisio maksut kallistuu ja kaikki "kansan huvi" viedään maksukanaville, kukaan ei tee mitään, kaikki maksaa ja hymyilee kun on niiiiiin hienoa.... Mutta hei, joku meinaa vaihtaa turun sinapin nimen, NYT ÄKKIÄ ESTÄMÄÄN SE JA KERÄTÄÄN NIMIÄ!!!!! Tollot perkele!

      • KetunVitkale

        Juu yle vältti maksukortti rumban keksimällä yleveron johon jokainen järjellä ajatteleva tajuaa että siihen tehdään vuosittaiset korotukset kun verona vaan on niin helppo ottaa. Hyvänä esimerkkinä autoilu suomessa. Jos joku ei ole pakollista maksaa keksitään kohta vero että se saadaan vietyä väkisin. Kaikki ilmaiskanavat tulevat katoamaan muutaman vuoden sisään ja tilalle tulee maksukortteja sellainen nippu että niitä katellessa saa olla joku cd vaihtajan tyylinen digiboxi.
        Vähän sama kun kauppaan mennessä kaivat sen erillisen lompakon missä on etukortit ja sitten maksat:)
        Mieleen tulee lähinnä Rautavaaran kappale: "Kun näen plustv kortin mieleeni muistuu ajat jolloin vielä koko Suomi katseli lätkää ja hurrasi -95 mestaruutta suurina katsojalukuina suorassa lähetyksessä, Kun näen st1 kortin muistui mieleeni aika jolloin bensan hinnan pelättiin nousevan neljään markkaan ja lopetan koko autoilun"......."Ja tämä tarina on tosi"


    • KetunVitkale

      Kysytään nyt vielä kerran: SAAKO MITÄÄN MUUTA KUN MTV3 TOTAL PAKETTIA VAAN MM LÄTKÄN SEURAAMISEEN JONKA VOI PERUA HETI PIAN KISOJEN JÄLKEEN???
      Tietääkseni tuota totalia ei myydä vähemmäksi aikaa kun puoleksi vuotta mutta enhän mä sellaista ota kun kortti jo on mutta en saa siihen tätä pakettia ellen poista sieltä muita kanavia.
      Tekeekö mikään muu esim dna (kuten viimevuonna) pakettia mm lätkän seurantaan ja kuka niitä myy???????????
      Alkaa aika käymään vähiin.

      • tilaa MTV3 Total

        Vastaan vielä kerran: MTV3 Sport-paketti Plustv:ltä. Jos et kerran MTV3 Totalia halua.

        "Tekeekö mikään muu esim dna (kuten viimevuonna) pakettia mm lätkän seurantaan ja kuka niitä myy???????????"

        DNA EI MYY ANTENNIVERKKOON MTV3-paketteja ja mistään muualta et antenniverkkoon saa noita kanavia kuin Plustv:ltä! Plustv:lllä on yksinoikeus MTV3 Total-, MTV3 Sport- ja C More Film-paketteihin.
        Piste!

        Ja vieläkin haluaisin tietää mistä moinen väite että pitäisi poistaa kanavia jotta saat tuon MTV3 paketin siihen? Ainoa mikä tulisi mieleen on se että sulla on jo olemassa esim. MTV3 Max sillä kortilla jolloin se on turha kun tilaat MTV3 paketin. Mutta esim. Discoverya, Disneyä, Eurosportia jne EI TARVI POISTAA ja jos ne aspassa muuta väittää niin ovat väärässä!


      • KetunVitkale
        tilaa MTV3 Total kirjoitti:

        Vastaan vielä kerran: MTV3 Sport-paketti Plustv:ltä. Jos et kerran MTV3 Totalia halua.

        "Tekeekö mikään muu esim dna (kuten viimevuonna) pakettia mm lätkän seurantaan ja kuka niitä myy???????????"

        DNA EI MYY ANTENNIVERKKOON MTV3-paketteja ja mistään muualta et antenniverkkoon saa noita kanavia kuin Plustv:ltä! Plustv:lllä on yksinoikeus MTV3 Total-, MTV3 Sport- ja C More Film-paketteihin.
        Piste!

        Ja vieläkin haluaisin tietää mistä moinen väite että pitäisi poistaa kanavia jotta saat tuon MTV3 paketin siihen? Ainoa mikä tulisi mieleen on se että sulla on jo olemassa esim. MTV3 Max sillä kortilla jolloin se on turha kun tilaat MTV3 paketin. Mutta esim. Discoverya, Disneyä, Eurosportia jne EI TARVI POISTAA ja jos ne aspassa muuta väittää niin ovat väärässä!

        Minulla on plustv kortilla kanavat mtv3 max, fakta, discovery, kino, leffa, mtv(joku musiikki homma muistaakseni) ja dikiviihde.
        Mulle selvällä suomen kielellä sanoi akka asiakaspalvelussa että dikiviihteen lisäksi joitain muitakin kanavia pitää poistaa että saan tuon totalin.
        En herranjumala voi tajuta jos ihminen on käyny kuussa ja marssissakin on mönkijöitä että yhtä helvetin kanavaa ei voi ohjelmoida kortille poistamatta sieltä muuta!


      • tilaa MTV3 Total
        KetunVitkale kirjoitti:

        Minulla on plustv kortilla kanavat mtv3 max, fakta, discovery, kino, leffa, mtv(joku musiikki homma muistaakseni) ja dikiviihde.
        Mulle selvällä suomen kielellä sanoi akka asiakaspalvelussa että dikiviihteen lisäksi joitain muitakin kanavia pitää poistaa että saan tuon totalin.
        En herranjumala voi tajuta jos ihminen on käyny kuussa ja marssissakin on mönkijöitä että yhtä helvetin kanavaa ei voi ohjelmoida kortille poistamatta sieltä muuta!

        Itse veikkaisin että jos otat MTV3 Totalin niin sun pitää poistaa MTV3 Max ja Fakta sen takia että ne sisältyy muutenkin tohon MTV3 Totaliin eli siis PÄÄLLEKKÄISET KANAVAT POIS. Muita ei tarvi poistaa. Ja onhan se järkeenkäypää, turhaa maksaa samoista kanavista kahteen kertaan.


      • KetunVitkale
        tilaa MTV3 Total kirjoitti:

        Itse veikkaisin että jos otat MTV3 Totalin niin sun pitää poistaa MTV3 Max ja Fakta sen takia että ne sisältyy muutenkin tohon MTV3 Totaliin eli siis PÄÄLLEKKÄISET KANAVAT POIS. Muita ei tarvi poistaa. Ja onhan se järkeenkäypää, turhaa maksaa samoista kanavista kahteen kertaan.

        Herää kysymys miksi pitää poistaa jo olevat kun vain lisäisi sinne kortilla ei olevaa???
        Yhtälaillahan mä voisin poistaa sieltä mtv3 maxin ja factan lisäksi muutkin kanavat vai onko kyse nyt siitä että saadakseni mtv3 totalin mulla ei ole kortilla sen lisäksi muuta kun mtv3 max ja facta???
        Toiset katoaa???
        Miten tämä voi olla näin vaikeaa. Niin ja lasku. Maksanko sitten enemmän kortista missä mulla on vähemmän kanavia kun samasta kortista jossa on enemmän?
        Alkaa niin raketti tiedettä jo olemaan joten pitää varmaan pian tyytyä niihin ilmaisiin suomen peleihin jonkun seppo taalasmaan selostamana.


      • tilaa MTV3 Total
        KetunVitkale kirjoitti:

        Herää kysymys miksi pitää poistaa jo olevat kun vain lisäisi sinne kortilla ei olevaa???
        Yhtälaillahan mä voisin poistaa sieltä mtv3 maxin ja factan lisäksi muutkin kanavat vai onko kyse nyt siitä että saadakseni mtv3 totalin mulla ei ole kortilla sen lisäksi muuta kun mtv3 max ja facta???
        Toiset katoaa???
        Miten tämä voi olla näin vaikeaa. Niin ja lasku. Maksanko sitten enemmän kortista missä mulla on vähemmän kanavia kun samasta kortista jossa on enemmän?
        Alkaa niin raketti tiedettä jo olemaan joten pitää varmaan pian tyytyä niihin ilmaisiin suomen peleihin jonkun seppo taalasmaan selostamana.

        Mut miksi sä haluat pitää sen Maxin ja Faktan kun sä kuitenkin saat ne MTV3 Totalin mukana?? Ja sitten maksaisit samoista kanavista kahteen kertaan? Ei käy mun järkeeni kyllä tuo. Minä itse irtisanoin kaikki Maikkarin kanavat ja otin tilalle tuon MTV3 Totalin jossa nuo Maikkarin kanavat onkin sellaisenaan jo mukana. Mieti nyt hetkisen itsekin, miksi maksaa samoista päällekkäisistä kanavatilauksista KAHTEEN KERTAAN eli ensin maksat ne mitä olet sille kortille nyt tilannut ja sitten vielä maksat MTV3 Totalista jossa on jo ne samat kanavat mitkä sulla nytkin on?


      • KetunVitkale
        tilaa MTV3 Total kirjoitti:

        Mut miksi sä haluat pitää sen Maxin ja Faktan kun sä kuitenkin saat ne MTV3 Totalin mukana?? Ja sitten maksaisit samoista kanavista kahteen kertaan? Ei käy mun järkeeni kyllä tuo. Minä itse irtisanoin kaikki Maikkarin kanavat ja otin tilalle tuon MTV3 Totalin jossa nuo Maikkarin kanavat onkin sellaisenaan jo mukana. Mieti nyt hetkisen itsekin, miksi maksaa samoista päällekkäisistä kanavatilauksista KAHTEEN KERTAAN eli ensin maksat ne mitä olet sille kortille nyt tilannut ja sitten vielä maksat MTV3 Totalista jossa on jo ne samat kanavat mitkä sulla nytkin on?

        Tarkoitus olisikin ostaa kortti vaan kuukaudeksi tai mikä onkaan se minimi määräaika. Jos en saa mtv3 totalia ilman että siinä tulee kylkiäisinä muuta niin sitten en saa joten olkoon kanavat tuplana sitten. Jos mä alkaisin poistamaan toiselta kortilta kanavia vaan kuukauden takia niin menee taas hankalaksi kun irtisanon lätkäkortin ja alan haalimaan poistettuja takas.
        Mutta jos saan mtv3 totalin plus ne kaikki mulla jo olevat kanavat tälle uudelle kortille niin tottakai irtisanon vanhan. Ihmettelen vaan että sitä ei saa ohjelmoitua jo olevalle kortille vaan pitää tällainen rumba käydä läpi.
        Kiitos muuten viitseliäisyydestäsi käydä tätä keskustelua!!!


    • KetunVitkale

      Noniin se jää sitten hommaamatta tuo kortti. Jos plustv.n asiakkaallekin tuo on tehty ylitsepääsemättömän vaikeaksi saada yks hemmetin kanava niin olkoon.
      Ensimmäinen kevät sitten vuoden 1994 ettei kuule Mertsin selostamana lätkää mut kyllä tämän arvas mikä hankaluus siitä koittaa kun kisat lähti yleltä. Eikö helvettivie sillä pakollisella yleverolla olis voinu nuokin näyttää mut ei.
      Mukavaa kevättä ja nauttikaa nyt ainakin alkupelit kellä kortti on sillä kotiotteluitahan ei ole voitettu sitten joskus Neuvostoliiton -80 luvulla.

      • kato maikkarilta

        Sähän voit katsoa ne Suomen pelit, puolivälierät jne. sekä finaalit ilmaiskanava MTV3:ltakin, et tarvii korttia siihen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe