Onko kohtalon tovereita?

inside of me

Ihan pakko kysyy onko muilla kokemuksia ihan h****tin hyvästä seksistä?!? Nyt tarkoitan sellaista ihan perussettii, ei mitään asennosta toiseen ja niitä käydään läpi 6 20min aikana :D
Mulla ja miehelläni on jotain ihan uskomatonta seksiä !! Emme ole olleet kuin lähetyssaarnaajassa, mutta se tunne...uuh... Se tuntuu ihan mielettömältä, vaikka ei paljoo liikuttaiskaa.. Usein vaan ollaanki siinä sillee keinuen.. ;) Tähän toki voi vaikuttaa paljon mun hyvin treenattu alapää ja mieheni kalun koko.. ;)

Halusin vain tietää onko muut kokenut tällaista?!?

7

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa. Kerro, että mikä se sun miehesi nimi olikaan, niin mä voin kertoa, että olenko mä ollut hänen kanssaan. ;)

    • aisurinapu

      Kerrankin hölmöön kysymykseen asiallinen vastaus:)

    • gjdjgjgjdgj

      No mul ei oo kyl lähetyssaarnaajasta yhtään hyvää kokemusta, vaik oon jo 40v. Mul menee siin aina alaselkä jumiin :)

      • Mitä se kirkonmies sitten tekee sulle, että sulla menee alaselkä jumiin? Onko sulla niin raskas taakka vai?


      • mummu 67v

        mulla ei selkä mene jumiin l.saarnaajassa, vaikka selkä on joskus muuten jumissa, nyt nautin siitä nostamalla jalat kohti taivasta Seksi on parempaa nyt kuin nuorempana, vaikka ei ole paljoa aikaisempaa kokemusta muista kuin omasta miehestä, joka tosin on jo ollut haudassa jo 8v, nyt voi eläkkeellä ollessa nauttia rauhassa seksistä, kun aina se ei ole ajasta eikä paikasta riippuvainen.
        Miesystäväni on taitava ja hellä myös petipuuhissa..suukottelemme pitkään päivittäin ja siinä halut saattaa herätä aamuisin vaikka kesken lehdenlukemisen.


    • kohtalo mies

      Löytyy, on törkeen hyvän tuntuista se paineen tunne ja siinä kevyt liikahtelu. Siinä vois olla tosi kauan

    • tätä lisää..!!!

      mitä tekemistä sillä kalun koolla ja treenatulla alapäällä, jos naisella on muutenkin tiukka emätin. Minulla on ihan keskikokoa oleva kalu, (erektiossa n.15-17cm), mutta naiseni on niin tiukka että pitää kostua kunnolla että kalu menee liukkaasti sisään. Yks nainen oli niin tiukka kiihottuneena, että sormi ei mennyt sisään ku kovalla työnnöllä, ihan turha yrittääkään kalua sinne tunkea. Iästä se naisen pimpin koko ei ole kiinni, ainakaan oman kokemukseni perusteella. Tuo "saarnaaja-asento" on kyl meilläkin ihan parasta mitä voi olla, kyllä siinä mies aistii naisessa missä rytmissä naiselle tulee orkut toistuvasssa tahdissa perättäin ja "jälkijäristys" on mahtava tunne kun mies laukeaa lopulta.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1797
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      77
      1659
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      779
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe