Onko kohtalon tovereita?

inside of me

Ihan pakko kysyy onko muilla kokemuksia ihan h****tin hyvästä seksistä?!? Nyt tarkoitan sellaista ihan perussettii, ei mitään asennosta toiseen ja niitä käydään läpi 6 20min aikana :D
Mulla ja miehelläni on jotain ihan uskomatonta seksiä !! Emme ole olleet kuin lähetyssaarnaajassa, mutta se tunne...uuh... Se tuntuu ihan mielettömältä, vaikka ei paljoo liikuttaiskaa.. Usein vaan ollaanki siinä sillee keinuen.. ;) Tähän toki voi vaikuttaa paljon mun hyvin treenattu alapää ja mieheni kalun koko.. ;)

Halusin vain tietää onko muut kokenut tällaista?!?

7

897

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa. Kerro, että mikä se sun miehesi nimi olikaan, niin mä voin kertoa, että olenko mä ollut hänen kanssaan. ;)

• aisurinapu

Kerrankin hölmöön kysymykseen asiallinen vastaus:)

• gjdjgjgjdgj

No mul ei oo kyl lähetyssaarnaajasta yhtään hyvää kokemusta, vaik oon jo 40v. Mul menee siin aina alaselkä jumiin :)

• Mitä se kirkonmies sitten tekee sulle, että sulla menee alaselkä jumiin? Onko sulla niin raskas taakka vai?

• mummu 67v

mulla ei selkä mene jumiin l.saarnaajassa, vaikka selkä on joskus muuten jumissa, nyt nautin siitä nostamalla jalat kohti taivasta Seksi on parempaa nyt kuin nuorempana, vaikka ei ole paljoa aikaisempaa kokemusta muista kuin omasta miehestä, joka tosin on jo ollut haudassa jo 8v, nyt voi eläkkeellä ollessa nauttia rauhassa seksistä, kun aina se ei ole ajasta eikä paikasta riippuvainen.
        Miesystäväni on taitava ja hellä myös petipuuhissa..suukottelemme pitkään päivittäin ja siinä halut saattaa herätä aamuisin vaikka kesken lehdenlukemisen.

• kohtalo mies

Löytyy, on törkeen hyvän tuntuista se paineen tunne ja siinä kevyt liikahtelu. Siinä vois olla tosi kauan

• tätä lisää..!!!

mitä tekemistä sillä kalun koolla ja treenatulla alapäällä, jos naisella on muutenkin tiukka emätin. Minulla on ihan keskikokoa oleva kalu, (erektiossa n.15-17cm), mutta naiseni on niin tiukka että pitää kostua kunnolla että kalu menee liukkaasti sisään. Yks nainen oli niin tiukka kiihottuneena, että sormi ei mennyt sisään ku kovalla työnnöllä, ihan turha yrittääkään kalua sinne tunkea. Iästä se naisen pimpin koko ei ole kiinni, ainakaan oman kokemukseni perusteella. Tuo "saarnaaja-asento" on kyl meilläkin ihan parasta mitä voi olla, kyllä siinä mies aistii naisessa missä rytmissä naiselle tulee orkut toistuvasssa tahdissa perättäin ja "jälkijäristys" on mahtava tunne kun mies laukeaa lopulta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4327
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      110
      4154
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      37
      4067
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      65
      3917
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3354
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      64
      3238
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      151
      3220
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1582
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1521
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1105
    Aihe