Onko kohtalon tovereita?

inside of me

Ihan pakko kysyy onko muilla kokemuksia ihan h****tin hyvästä seksistä?!? Nyt tarkoitan sellaista ihan perussettii, ei mitään asennosta toiseen ja niitä käydään läpi 6 20min aikana :D
Mulla ja miehelläni on jotain ihan uskomatonta seksiä !! Emme ole olleet kuin lähetyssaarnaajassa, mutta se tunne...uuh... Se tuntuu ihan mielettömältä, vaikka ei paljoo liikuttaiskaa.. Usein vaan ollaanki siinä sillee keinuen.. ;) Tähän toki voi vaikuttaa paljon mun hyvin treenattu alapää ja mieheni kalun koko.. ;)

Halusin vain tietää onko muut kokenut tällaista?!?

7

887

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa. Kerro, että mikä se sun miehesi nimi olikaan, niin mä voin kertoa, että olenko mä ollut hänen kanssaan. ;)

• aisurinapu

Kerrankin hölmöön kysymykseen asiallinen vastaus:)

• gjdjgjgjdgj

No mul ei oo kyl lähetyssaarnaajasta yhtään hyvää kokemusta, vaik oon jo 40v. Mul menee siin aina alaselkä jumiin :)

• Mitä se kirkonmies sitten tekee sulle, että sulla menee alaselkä jumiin? Onko sulla niin raskas taakka vai?

• mummu 67v

mulla ei selkä mene jumiin l.saarnaajassa, vaikka selkä on joskus muuten jumissa, nyt nautin siitä nostamalla jalat kohti taivasta Seksi on parempaa nyt kuin nuorempana, vaikka ei ole paljoa aikaisempaa kokemusta muista kuin omasta miehestä, joka tosin on jo ollut haudassa jo 8v, nyt voi eläkkeellä ollessa nauttia rauhassa seksistä, kun aina se ei ole ajasta eikä paikasta riippuvainen.
        Miesystäväni on taitava ja hellä myös petipuuhissa..suukottelemme pitkään päivittäin ja siinä halut saattaa herätä aamuisin vaikka kesken lehdenlukemisen.

• kohtalo mies

Löytyy, on törkeen hyvän tuntuista se paineen tunne ja siinä kevyt liikahtelu. Siinä vois olla tosi kauan

• tätä lisää..!!!

mitä tekemistä sillä kalun koolla ja treenatulla alapäällä, jos naisella on muutenkin tiukka emätin. Minulla on ihan keskikokoa oleva kalu, (erektiossa n.15-17cm), mutta naiseni on niin tiukka että pitää kostua kunnolla että kalu menee liukkaasti sisään. Yks nainen oli niin tiukka kiihottuneena, että sormi ei mennyt sisään ku kovalla työnnöllä, ihan turha yrittääkään kalua sinne tunkea. Iästä se naisen pimpin koko ei ole kiinni, ainakaan oman kokemukseni perusteella. Tuo "saarnaaja-asento" on kyl meilläkin ihan parasta mitä voi olla, kyllä siinä mies aistii naisessa missä rytmissä naiselle tulee orkut toistuvasssa tahdissa perättäin ja "jälkijäristys" on mahtava tunne kun mies laukeaa lopulta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      344
      3760
    2. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      476
      3181
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      71
      2170
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      340
      1630
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      196
      1525
    6. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1317
    7. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      105
      1243
    8. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      75
      1232
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1137
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1085
    Aihe