Snap.do

Avuton_

Hei, tarvitsen apua. En tiedä mistä, en tiedä miten tuommoinen pirun snap.do tullut, tahi kuinka vahingollinen on, mutta en saa sitä poistettua? Kun yrittää poistaa sovelluksen, se kysyy saako seuraava ohjelma tehdä muutoksia tähän koneeseen, BrowserHelper, Resoft LTD. Tulipa kerran painettuakin, että saa ja sitten se kysyi että kummalta selaimelta snap.do piilotetaan, ie:ltä vai mozillalta... Eli olenko kusessa, se ei poistanut ja sallin tehdä muutoksia, joten asensinko viruksen? Sen jälkeen yritin palauttaa koneen alkuperäiset asetukset (jotta saisin sen kumottua) mutta eipä snap.do minnekkään hävinnyt... Tulostin lähti, koska sitä ei oltu tallennettu palautusasemaan.

18

5209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyseessä on toolbar. Kokeile poistaa se vikasietotilassa jonne pääsee painamalla f8 painiketta bios ikkunan jälkeen.

    • anti snap.do

      tämän paskan poistamiseen meni itselläkin hetki, mutta sain kuitenkin. Saatana.

      Poista selaimesi laajennuksista tai lisäosista snap.do

      poista ohjelma snap.do ohjauspaneelin kautta.

      Jotain vielä piti tehdä, en muista..

      ..mutta hei, löytyi tollanen sivu. siellä neuvotaan miten poistaa toi, jos jollain on vielä samaongelma. :)

      www.wintips.org/remove-snap-do-search-snap-do-toolbar/

    • cxcx3

      Itse törmäsin tähän Snap Do pirulaiseen myös ja hetken aikaan sen kanssa painin. Kätevästi sen sain pois (Chrome selaimena), kun menin Chrome-selaimen asetuksen sivulle --> aivan sivun alareunassa painaa "Näytä lisäasetukset" --> Ja lisäasetuksien lähes alimpana kohtana painaa "Selainasetuksien nollaaminen".

      Tämä palautti selaimen alkuperäisasetuksille eli sellaiseksi kun sen ensikerran koneeseen asensit. Voi olla, että tuo pirulainen vielä koneessa on, mutta ainakaan se ei ole aktiiivisena pilaamassa hakuja.

      • 23244

        Tämän lisäksi kannattaa vielä asetukset välilehdellä kohdassa "Haku" klikata "Hallinoi hakukoineta" ja poistaa sieltäkin turhat Snap.Do:t


    • happilylappily

      Snap.do on malware virus, joka häiritsee ja tutkii sivuhistoriaa ja sitä, minne sivuille menee. KANNATTAA HANKKIUTUA EROON

    • bird is a word
    • 5+3

      Miten porukka saa asennettua näitä toolbareja koneelleen?
      Joka käänteessä klikkaamassa jokaista mahdollista mainosta ja kyllä kyllä kyllä?
      Ohjelmien asennuksissa välillä näitä tulee mukana, mutta vain jos jättää tietyt rastit paikoilleen ja porukka ei viitti lukea näitä kahden sanan juttuja?

      Miksi ylipäätään käyttää koneita jos ei ole silmiäkään. Tahtattomuuden vielä ymmärrän, mutta nämä "asennetaanko paskaaxxx koneelle kyllä ei" porukka vastaa kyllä. "Oho en mä tienny" No miksi asentaa jotain mistä ei tiedä mikä se on, onko sen itse aloittanut tai tarvitseeko sitä?"

      Sama kun menisin näiden ihmisten auton eteen "saanko vähän viritellä sitä sun tätä" niin vastaatteko kyllä? Tietämättä mitä ja pyytämättä mitään?

    • Niitä voi tulla ilmaisohjelmien mukana ja usein jos valitsee vain pika asennuksen niin ne asentuu sen mukana automaattisesti. (Suurinosa todennäköisesti tekee näin).

      Yleensä jos valitsee aina mukautetun asennuksen niin saa poistettua nämä asennus listasta.

    • Cacksa

      Itsellekin on tuo Snap do jostain tullut Firefoxiin ja IE:hen, muttei tosin Chromeen. Mitään en ole viime aikoina asentanut, enkä oikeestaan mitään epämääräistä ladannutkaan. On itse asiassa koneessa jo toista kertaa. Pika-asennusta en käytä koskaan ja aina tarkistan ruksit.. mutta niinpä vain on moinen roska jostain koneelle ilmestynyt. Virusturvana käytän Avastia.

      • Cacksa

        ... ja jatkoa edelliseen. Selain käyttää tuota Snap do:ta hakukoneena, mutta mitään toolbaria ei ole. Ei myöskään näy lisäosissa/laajennuksissa eikä ohjauspaneelin listassa.


    • nettionvaarallinen

      Kyllä mulle tuli tuo pasga snap do ihan itestään kö otin tiedostosuojan minuutiksi pois päältä :s pääsin onneks eroo kiitos teidän vinkkien!

    • snip snap

      Itse jouduin myös poistamaan tuon vihulaisen yhdeltä koneelta, ja muistaakseni joutui vähän googlailemaan neuvoja että sen sai lähtemään. Oli sitkeä p i r u.

    • Revo pelaa

      Sain poistettua Snap dohon liittyvää sontaa Adw Cleanerilla, mutta edelleen koneelle jäi jotain jämiä siitä. Uninstall ei poistanut näitä jämiä kokonaan mutta Revo uninstallerilla ( freeware) sain Snap don kokonaan pois. Sitkeässä oli. Snap do tuli ihan pyytämättä kun asensin Mp3 convertterin.

    • Ilmaisohjelmien mukana tuuppaa usein tulemaan tällaisia jos ei muista asentaa niitä mukautettu asennus tilassa jolloin voi poistaa mahdolliset lisäohjelmat asentumasta.

    • mp3

      sama homma mp3 convertterista tuli!

    • pirama

      anti snap.do toimiiko nuo linkin ohjeet varmasti eivätkä asenna lisää viiruksia kun joutuu asentamaan nuo puhdistus ohjelmat ?

    • pirama

      Joo käytin jo tota minkä linkkasit ja toimi hyvin mutta revo pelaa sanoi että sen jälkeen kannattaa käyttää tota revo uninstalleria niin onko tietoa sen toiminnasta ja onko edes tarpeellinen vai puhdistaako tuo adw cleaner kaiken ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      121
      2940
    2. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      54
      2243
    3. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      55
      2171
    4. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      32
      2084
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      192
      1549
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1439
    7. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      121
      1382
    8. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      57
      1319
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      8
      1133
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      1053
    Aihe