Suosittele hyviä ruokapaikkoja; paikallista ja kohtuuhintaista. Millainen hintataso tällä hetkellä?
larnaca
kreikkafani
1
205
Vastaukset
- Namnam
Jos tykkäät lampaasta, menkää syömään sellaiseen paikkaan, muistaakseni 3 uunia ulkona paistavat ulkona uuneissa lammaspaisteja, laittavat aamulla uuniin ja illalla 19.00 maissa pääsee syömään. Opas varmaa tietää neuvoa, paikan nimeä en muista, saa myös hyvää mezetä.
Löytyy kyllä siten, jos kävelette lentokentälle päin rantakatua n.2km, tulee kirkon jälkeen, kannattaa päivällä käydä tsekkaamassa, onko vielä toiminnassa.
Paikalliset tulivat hakemaan illalla valmiita paisteja kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668