Minulla on ollut jo noin vuoden ongelmia vatsani kanssa. Tuntuu kuin vatsani ei sulattaisi ruokaa tms. Jo pienestä määrästä ruokaa vatsani turpoaa "palloksi". Joskus jopa niin, että siihen koskee. Painoni nousi todennäköisesti viinan ja Levozinin takia yli kymmenen kiloa. Yleensä alkoholi ei ole nostanut paljoakaan painoani. Lihominen ja vatsaongelmat ajoittuvat täsmälleen Levozinin käytön kanssa yksiin. Söin sitä vielä viime keväällä ja kesälläkin isoja annoksia. 200 mg illalla uneen. Alkoholia nautin viime vuonna reilusti koko vuoden. Nyt ollut lokakuusta lähtien kokonaan ilman. Voisiko olla esim. munuaisissa jotain häikkää? Menen ensi tiistaina lääkäriin ja otan vihdoin tämän esille.
Vatsaa turvottaa
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363234
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per432724- 442676
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562572