Hei! Aion hankkia maakilpikonnan, Minkä kokoisen terraarion maakilpikonnat tarvitsevat? ja paljon ne edes maksavat? Minkä lainen niiden hoito on? ja minkä laisia eri maakilpikonnia on? Mitä ne syövät? Ja kuinka pitkään ne horrostavat? olen 15 vuotias ja olen hoitanut monia eri eläimiä, minulla on ollut 2 undulaattia, 2 punakorvakilpikonnaa, partaagama, hamsteri, 4 gerbiiliä, kaneja ja 2 koiraa. Onko maakilpikonnat haastavia hoitaa?
Maakilpikonna
2
588
Vastaukset
- vanha vaakku
Olet varmaan saanu jo vastauksia. Sinun kannattaa gootlettaa Maakilpikonna
ja tietoa löytyymyös kuvia sekä hoito ym ohjeita. Kerron kuitenkin omasta kon-
nasta ilmeisesti on joku kreikan nelivarvas. On ollu meillä n.30v. Ikä on vanhempi
sillä konna tuli poikieni kaverilta kun hän meni armeijaan. Poikani toi konnan meille
hoitoon. Jarppa tuli armeijasta, kävi katsomassa konnaa ja oli kysynyt pojaltani
että saako olla vielä teillä. On vieläkin. Kaikenlaista -muutoja ym on ollut ja konna
kulkenut mukanani. Ei sillä ole terraaria ei mitään lamppuja ym. On vapaana koko
asunnoissa aina kulkenut. On ruokalautanen ja vesi tajottimella- käy syömässä
oman tarpeensa mukaan. Nukkuu missä haluaa enimmäkseen eräässä nurkassa
jossa lämpöpatteri lähellä. Omakotitalossa asuessa saiolla ulkona, mutta nyt kun
asun kerrostalossa ei ulkoilua ole. Käy joskus vähänaikaa parvekkeella-ei halua
olla pitkään-tulee pois. Ruoan vaihdan aamuisin ja veden. Salaattia, voikukkaa,
porkkanaa,kurkkua tomaattia kesäälä ulkoa ratamoa ym. Mielestäni osaa syödä
mitä haluaa. Kylvetän altaassa tai vadissa viikottain. Tietenkin ulosteet joutuu
siivoamaan. Ulkona osaa syödä mitä haluaa. Minä olen jo varttia vaille 100, enkä
kovin pysty lämpimällä ulkoilemaan. Mielestäni ei helpompaa eläintä olekaan
hoitaa kun KONNA. Ulkona joutuu vahtimaan sillä kerkeää kyllä mennä muuta-
massa minutissa hukkaan.Niitä tarinoita on meilläkin omakoti asumisen ajalta pal-
jon. Minun jälkeeni toivon vain että joku ottaa konnan kotiinsa. Toivon sinulle on-
nea elämääsi ja iloa joka päivääsi. - Jokumoi
Maakilpikonnat eivät välttämättä tarvitse akvaariota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14813137Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729591Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949074Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k137705Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386704Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476124Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153104En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911169Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71123YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84970