Hei! Aion hankkia maakilpikonnan, Minkä kokoisen terraarion maakilpikonnat tarvitsevat? ja paljon ne edes maksavat? Minkä lainen niiden hoito on? ja minkä laisia eri maakilpikonnia on? Mitä ne syövät? Ja kuinka pitkään ne horrostavat? olen 15 vuotias ja olen hoitanut monia eri eläimiä, minulla on ollut 2 undulaattia, 2 punakorvakilpikonnaa, partaagama, hamsteri, 4 gerbiiliä, kaneja ja 2 koiraa. Onko maakilpikonnat haastavia hoitaa?
Maakilpikonna
2
568
Vastaukset
- vanha vaakku
Olet varmaan saanu jo vastauksia. Sinun kannattaa gootlettaa Maakilpikonna
ja tietoa löytyymyös kuvia sekä hoito ym ohjeita. Kerron kuitenkin omasta kon-
nasta ilmeisesti on joku kreikan nelivarvas. On ollu meillä n.30v. Ikä on vanhempi
sillä konna tuli poikieni kaverilta kun hän meni armeijaan. Poikani toi konnan meille
hoitoon. Jarppa tuli armeijasta, kävi katsomassa konnaa ja oli kysynyt pojaltani
että saako olla vielä teillä. On vieläkin. Kaikenlaista -muutoja ym on ollut ja konna
kulkenut mukanani. Ei sillä ole terraaria ei mitään lamppuja ym. On vapaana koko
asunnoissa aina kulkenut. On ruokalautanen ja vesi tajottimella- käy syömässä
oman tarpeensa mukaan. Nukkuu missä haluaa enimmäkseen eräässä nurkassa
jossa lämpöpatteri lähellä. Omakotitalossa asuessa saiolla ulkona, mutta nyt kun
asun kerrostalossa ei ulkoilua ole. Käy joskus vähänaikaa parvekkeella-ei halua
olla pitkään-tulee pois. Ruoan vaihdan aamuisin ja veden. Salaattia, voikukkaa,
porkkanaa,kurkkua tomaattia kesäälä ulkoa ratamoa ym. Mielestäni osaa syödä
mitä haluaa. Kylvetän altaassa tai vadissa viikottain. Tietenkin ulosteet joutuu
siivoamaan. Ulkona osaa syödä mitä haluaa. Minä olen jo varttia vaille 100, enkä
kovin pysty lämpimällä ulkoilemaan. Mielestäni ei helpompaa eläintä olekaan
hoitaa kun KONNA. Ulkona joutuu vahtimaan sillä kerkeää kyllä mennä muuta-
massa minutissa hukkaan.Niitä tarinoita on meilläkin omakoti asumisen ajalta pal-
jon. Minun jälkeeni toivon vain että joku ottaa konnan kotiinsa. Toivon sinulle on-
nea elämääsi ja iloa joka päivääsi. - Jokumoi
Maakilpikonnat eivät välttämättä tarvitse akvaariota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522135
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351353Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941295- 1571188
- 681021
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819