Luotettava kultakauppa?

kikkilä

Tarkoituksena ostaa koruja, mistä tälkainen asiaan perehtymätön uskaltaa ostaa ettei saa rihkamaa?

8

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varelis Jewellery

      Varelis Jewellery- liikettä ensimmäisen kerran käytin vajaa 30-vuotta sitten.
      Se on lähellä Esperia-hotellia. Esperian pääsisäänkäynin suuntaan katsottuna niin mene oikean puoleisen kadun yli ja kävele jotain 100-150 metriä eteenpäin. Varelis sijaitsee ennen risteävää katua.
      Osoite: 66, Griva str.

      Vareliksen isä omisti ennen liikkeen ja sen nimi oli silloin Vogiatis.
      Suosittelen liikettä ja Varelis puhuu hieman suomeakin.

      Kalleimmista hankinnoista voit pyytää aitoustodistuksen.
      Muista myös tingata.

      Hyviä ostoshetkiä luotettavan myyjän parissa.

      • rodostrianta

        Samaa suosittelen minäkin,kaikki kultakorut joita Rodokselta olen hankkinut, olen ostanut sieltä. Ja hän osaa suomea enemmän kuin vähän.


      • Varelis Jewellery
        rodostrianta kirjoitti:

        Samaa suosittelen minäkin,kaikki kultakorut joita Rodokselta olen hankkinut, olen ostanut sieltä. Ja hän osaa suomea enemmän kuin vähän.

        Puhuu kanssani mielummin englantia, kuin suomea.
        Siksi kirjoitin, että puhuu hieman suomeakin ;)
        Toki Vareliksen kanssa suomea puhumalla pärjää mainioisti.

        Kiva, kun olet "rodosasiantuntijana" samaa mieltä kanssani tuosta liikkeestä.


    • simarape1

      Ehdottomasti Vareliksen kultakauppa. Hänen kanssaan on erittäin miellyttävää tehdä kauppaa ei koskaan liikaa tyrkytä tuotteitaan. Olen vuosien varrella myynyt myös kultakorujani hyvällä hinnalla varsinkin jos ostat uuden tilalle. Suosittelen!

    • mietinpävaan

      Onko kenelläkään tietoa tämän hetken hintatasosta ko.liikkeessä? Olemme matkaamassa Rodokselle ja tarkoitus olisi ehkäpä kihlasormukset sieltä ostaa. Olen aikaisemmin ostanut ko. liikkestä monet kultakorut ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Nyt lähinnä hinta kiinnostaa, onko kulta halvempaa vai samanhintaista siellä?

      • kullillesi

        Kullalla on maailmanmarkkinahinta


      • Palda

        Suosittelen ehdottomasti Varelis Jewellery- liikettä. Teetin siellä sukuvaakuna sormuksen kullasta, jonka arvioitin Suomessa. Sormuksen hinta Suomessa on yli kaksinkertainen Rodoksella maksamaani verraten.
        Tinkiminen on hyvä asia, mutta siinä kannattaa olla kohtuullinen. Eikä tehdä sitä basaari-tyyliin, eli tarjota alle puolta pyydetystä hinnasta.


      • Rhodos12

        Korjaako ne myös kultakoruja ?,


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe