Luotettava kultakauppa?

kikkilä

Tarkoituksena ostaa koruja, mistä tälkainen asiaan perehtymätön uskaltaa ostaa ettei saa rihkamaa?

8

1642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varelis Jewellery

Varelis Jewellery- liikettä ensimmäisen kerran käytin vajaa 30-vuotta sitten.
      Se on lähellä Esperia-hotellia. Esperian pääsisäänkäynin suuntaan katsottuna niin mene oikean puoleisen kadun yli ja kävele jotain 100-150 metriä eteenpäin. Varelis sijaitsee ennen risteävää katua.
      Osoite: 66, Griva str.

Vareliksen isä omisti ennen liikkeen ja sen nimi oli silloin Vogiatis.
      Suosittelen liikettä ja Varelis puhuu hieman suomeakin.

Kalleimmista hankinnoista voit pyytää aitoustodistuksen.
      Muista myös tingata.

Hyviä ostoshetkiä luotettavan myyjän parissa.

• rodostrianta

Samaa suosittelen minäkin,kaikki kultakorut joita Rodokselta olen hankkinut, olen ostanut sieltä. Ja hän osaa suomea enemmän kuin vähän.

• Varelis Jewellery
        rodostrianta kirjoitti:

Samaa suosittelen minäkin,kaikki kultakorut joita Rodokselta olen hankkinut, olen ostanut sieltä. Ja hän osaa suomea enemmän kuin vähän.

Puhuu kanssani mielummin englantia, kuin suomea.
        Siksi kirjoitin, että puhuu hieman suomeakin ;)
        Toki Vareliksen kanssa suomea puhumalla pärjää mainioisti.

Kiva, kun olet "rodosasiantuntijana" samaa mieltä kanssani tuosta liikkeestä.

• simarape1

Ehdottomasti Vareliksen kultakauppa. Hänen kanssaan on erittäin miellyttävää tehdä kauppaa ei koskaan liikaa tyrkytä tuotteitaan. Olen vuosien varrella myynyt myös kultakorujani hyvällä hinnalla varsinkin jos ostat uuden tilalle. Suosittelen!

• mietinpävaan

Onko kenelläkään tietoa tämän hetken hintatasosta ko.liikkeessä? Olemme matkaamassa Rodokselle ja tarkoitus olisi ehkäpä kihlasormukset sieltä ostaa. Olen aikaisemmin ostanut ko. liikkestä monet kultakorut ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Nyt lähinnä hinta kiinnostaa, onko kulta halvempaa vai samanhintaista siellä?

• kullillesi

Kullalla on maailmanmarkkinahinta

• Palda

Suosittelen ehdottomasti Varelis Jewellery- liikettä. Teetin siellä sukuvaakuna sormuksen kullasta, jonka arvioitin Suomessa. Sormuksen hinta Suomessa on yli kaksinkertainen Rodoksella maksamaani verraten.
        Tinkiminen on hyvä asia, mutta siinä kannattaa olla kohtuullinen. Eikä tehdä sitä basaari-tyyliin, eli tarjota alle puolta pyydetystä hinnasta.

• Rhodos12

Korjaako ne myös kultakoruja ?,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe