Lummet sulavat ja pian pääsee Janakkalan levarille metsäretkelle.  Onko kukaan tulossa lähipäivinä nautiskelemaan "luonnosta" ja sen antamista mahdollisuuksista?
Minä ajattelin lähteä nyt viikonloppuna katsastamaan "luonnon ihmeitä" levarille. Puen rintaliivit, sukkanauhat, verkkosukat ja minihameen. Sopiva asu halukkaalle taakse tulijalle.
Tuleeko muita nauttimaan "luonnosta"
Janakkalan levari
17
903
Vastaukset
- liukas1moi,minä päivänä ja moneltako ajattelit 
- ryppy324,4 iltapäivällä olis imettävää 
- Näkee lintuja ja homNuuksionkansallistuisto on kiva paikka bongailla. 
 http://www.redtube.com/266392#t=368
- hanneletvmilloin 
- Joskus silloinMulla on Hanele ollut sua ikävä 
- hanneletranskuka olet? voidaan tavata 
- Joskus silloinKoska pääset ? 
- hanneletvvaikka tänään, mutta kuka olet ja olemmeko tavanneet siellä ennen? Mitä teemme tapaamisessa? 
- joskus silloinollaan tavattu siellä ennenkin muutaman kerran ,olen se "herrasmies" joka kohtelee naista aina kunnioituksella. 
- kerro tarkemmin 
- joskus silloinMuistaakseni ajoit sinisellä Hondal merkkisellä autolla jossa jännä rekisteri:) 
- Olet oikeassa, se olen sitten minä. Olis kiva tavata sinut 
- joskus silloinSamoin ,koska olet liikkeellä? 
- nyt en ihan pian, olen mökillä 
- joskus silloinOk saattaa olla että menen sinne tänään sillä eräs 21 v trans kundi on myös tulossa imeen kulleja . 
- jokus sillloinAivan mahtavasti otti tuo "tytsy"suikkiin ,oltiin hieman pidemmällä metsässä mutta kyllä vaan runkkareita ilmestyi ympärille ,no saivatpahan hekin sitten kunnon suu hoidon minun jälkeen 
- kivaa, olisinpa oolut mukana, niin ehkä minäkin olisin saanut jotain 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiinNvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535550
- Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiinJo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo953448
- Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel463340
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762537
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral592413
- Nepotismi jytkyttää porvaristossaTaas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751907
- Persut palkkaavat verorahoillaavustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3091755
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71216
- Ville Rajainmäki, 25, omaishoitajaHän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal261150
- 1381088