Vivus ei kirjaa maksua maksetuksi

TosiHuolestunut

Laina on maksettu takaisin eräpäivänä 3 päivää sitten, mutta edelleenkään ei ole kirjattu maksetuksi. Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa tällä hetkellä? Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse ja asiakaspalveluchatin välityksellä. Sanovat, että ongelmaa korjataan, mutta eivät tiedä kauanko siinä kestää. Kuulemma asia hoituisi nopeammin, jos lähettäisin kuitin maksusta sähköpostilla tai postilla. Huolestuttaa! :(

37

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daadaa1

      itselläni vivus on toiminut loistavasti.kyllä se maksusi sinne kirjautuu kun olet sen kerran hoitanut.välillä siinä kestää hieman.

      • TosiHuolestunut

        Kiitos vastauksesta, helpotti vähän huolestunutta oloani. Onhan mulla tosiaan kuitti maksusta, että ehkäpä voin odotella ihan rauhassa, että asia hoituu.


    • kaikki varnasti okei

      jep, Vivus on luotettava ja suositeltavin noista firmoista. Maksat säntillisesti, ni ei tule koskaan epäselvyyksiä. Ei sun tarvii ollenkaan huolestua.

    • onnen asiakas

      kysyin onnen palvelun asiakaspalvelijalta saanko uuden lainan jos maksan edellisen osiin jaetun kerralla pois ja hän sanoi sen olevan positiivista ja vannoi uuden lainan saamisen ja nyt kun maksoin laitoin koko oman ja puolison palkan kiinni lainaan maksoin kerralla niin sivusto ilmoittaa että laina politiikkamme estää lainan myöntämisen ja muut laskut jotka jäivät maksamatta erääntyvät kun uutta lainaa ei tulekaan joudun hakemaan palkkamme takaisin joko lainana tai vahingonkorvauksena laki teitse onko tällaisesta kenellä kokemusta että kusettava uuden lainan saamisesta kunhan saavat omat euronsa pois nopeasti ja asiakaspalvelijat eivät tiedä mistä puhuvat vaan valehtelevat asiakkaalle

      • ex_vippaaja

        Eli olisit ottanut taas uuden vipin jolla olisitte kuitanneet takaisin nuo palkkarahat? No vippifirma sai rahansa eikä enää lainaa teille, varmaan noiden viivästyneiden vippien takia. Paska juttu mut minkäs teet... tuo on sit lopun alkua jos yrittää vipillä paikata vippiä :(


    • 7+19

      No virolaiset nyt aina tekevät mitä tahtovat ja suomipoika maksaa

    • TosiHuolestunut

      Vieläkään ei mitään kuulu...teknisiä ongelmia edelleen. :(
      Eikö tosiaan kukaan muu ole viime päivinä maksanut laskuaan Vivukselle? Jos on, kiinnostaisi kuulla, onko teidän maksunne kirjautuneet vai oletteko samassa tilanteessa kuin minä?

      • tasan onnen

        no mun suoritukset ei oo kirjautuneet viikkoon tuon sisaryhtiölle eli onnen.fi


      • TosiHuolestunut
        tasan onnen kirjoitti:

        no mun suoritukset ei oo kirjautuneet viikkoon tuon sisaryhtiölle eli onnen.fi

        Ootko ollut yhteydessä asiakaspalveluun? Mitä sieltä on sanottu? On kyllä kumma, ettei tollasta vikaa saada korjattua nopeammin. :/ Tuntuu niin kauheelta, kun rahat on kuitenkin maksanut tililtä, ja nyt ne on tavallaan "kateissa", kun maksu on muka edelleen vaan myöhässä.


      • sama onnen
        TosiHuolestunut kirjoitti:

        Ootko ollut yhteydessä asiakaspalveluun? Mitä sieltä on sanottu? On kyllä kumma, ettei tollasta vikaa saada korjattua nopeammin. :/ Tuntuu niin kauheelta, kun rahat on kuitenkin maksanut tililtä, ja nyt ne on tavallaan "kateissa", kun maksu on muka edelleen vaan myöhässä.

        aikaisemmin on kyllä maksut kirjautuneet, ja olen ollut tyytyväinen palveluun.


    • onnen on

      laitoin sinne kuitin maksetusta erästä, sanoivat että tulee ilmoitus kun kirjautuu maksetuksi, yhteydessä oon ollut shatilla kahdesti

      • TosiHuolestunut

        Mä kopioin myös verkkopankista sen maksusivun ja lähetin sähköpostilla. Sanoivat mulle ihan samaa tuosta ilmoituksesta. Keskiviikkona vielä lupailivat maksun kirjautuvan torstaina, torstaina eivät enää yhtään osanneet arvioida, kuinka kauan ongelman korjaamiseen menee. En tiedä auttaisiko asiaa jos tilaisin ihan paperisen kuitin maksusta kotiin ja lähettäisin sen sinne. En jotenkin osaa olla rauhassa ennen kun tää asia selviää. Enkä kyllä ota pikalainaa enää ikinä, enkä varsinkaan tuolta! Yöunetkin on menny kun pelottaa, että mua on jotenkin huijattu!


      • se sama onnen
        TosiHuolestunut kirjoitti:

        Mä kopioin myös verkkopankista sen maksusivun ja lähetin sähköpostilla. Sanoivat mulle ihan samaa tuosta ilmoituksesta. Keskiviikkona vielä lupailivat maksun kirjautuvan torstaina, torstaina eivät enää yhtään osanneet arvioida, kuinka kauan ongelman korjaamiseen menee. En tiedä auttaisiko asiaa jos tilaisin ihan paperisen kuitin maksusta kotiin ja lähettäisin sen sinne. En jotenkin osaa olla rauhassa ennen kun tää asia selviää. Enkä kyllä ota pikalainaa enää ikinä, enkä varsinkaan tuolta! Yöunetkin on menny kun pelottaa, että mua on jotenkin huijattu!

        mulla kyllä ilmoittivat merkkaavansa maksetuksi. tallensin vielä shatkeskustelunkin varmuuden vuoksi.


      • TosiHuolestunut
        se sama onnen kirjoitti:

        mulla kyllä ilmoittivat merkkaavansa maksetuksi. tallensin vielä shatkeskustelunkin varmuuden vuoksi.

        Joo, mullekin puhelimessa sanottiin, että merkataan tietoihin, että on maksettu. Eikä sieltä ainakaan toistaiseksi ole mitään viestejä tai soittoja tullut maksamattomasta lainasta. Mutta jotenkin en vaan osaa huokaista helpotuksesta, kunnes saan sen viestin, että laina on kirjattu maksetuksi ja sama tieto näkyy nettiprofiilissa.


      • turhaa murehtia
        TosiHuolestunut kirjoitti:

        Mä kopioin myös verkkopankista sen maksusivun ja lähetin sähköpostilla. Sanoivat mulle ihan samaa tuosta ilmoituksesta. Keskiviikkona vielä lupailivat maksun kirjautuvan torstaina, torstaina eivät enää yhtään osanneet arvioida, kuinka kauan ongelman korjaamiseen menee. En tiedä auttaisiko asiaa jos tilaisin ihan paperisen kuitin maksusta kotiin ja lähettäisin sen sinne. En jotenkin osaa olla rauhassa ennen kun tää asia selviää. Enkä kyllä ota pikalainaa enää ikinä, enkä varsinkaan tuolta! Yöunetkin on menny kun pelottaa, että mua on jotenkin huijattu!

        älä nyt turhasta tohkaa, ei sun tarvii mitään uudelleen maksaa, mulle kävi noin jonkun toisen firman kanssa..en ottanut yhteyttä heihin eikä sieltä muhun...kyllä ne kirjautuu ...relaa nyt hyvä ihminen.;)


      • TosiHuolestunut
        turhaa murehtia kirjoitti:

        älä nyt turhasta tohkaa, ei sun tarvii mitään uudelleen maksaa, mulle kävi noin jonkun toisen firman kanssa..en ottanut yhteyttä heihin eikä sieltä muhun...kyllä ne kirjautuu ...relaa nyt hyvä ihminen.;)

        No, ehkä tosiaan panikoin aivan turhaan, koska mulla on niin kauhea morkkis siitä, että sorruin ton lainan ylipäänsä ottamaan ja nyt koen saavani rangaistuksen siitä. Mut joo, odottelen nyt ihan rauhassa, enkä enää kohkaa täällä. :D


    • hvbfgjs

      No hyvänen aika! Sulla ei ole mitään hätää! kuitti olemassa niin aivan sama mitä lähettäisivät,jos lähettäisivät. Vivus on kyllä ollut oikein luotettava omien kokemusteni mukaan. Tod.näk. tosiaan joku tekninen ongelma.

    • Ahneita firmoja

      Näillä firmoilla onkin tarkoitus hidastuttaa viivästyttää toimintoja ja kirjauksia, jotta saavat taas uusia syitä keratä korkoja, lisämaksuja ja muuta lisäkorvausta.

      Nythän nämä firmat hidastavat asioiden käsittelyä ihan tahallaan ja hyvin hitaasti lähettävät niitä esimerkiksi käräjäoikeuden käsittelyyn.

      Syynä ahneus ja omalle firmalle lisätuloja erilaisin keinoin ja menetelmin!

    • pullee lompakko

      Jos ottaa pikavipin omasta rahapussista, niin pitääkö siitä maksaa jotain korkoa.

    • TosiHuolestunut

      Niin siis itsehän olen laskun maksanut ihan ajallaan, mikä siis tietysti näkyy pankkitililläni ja mistä nyt varmuuden vuoksi tilasin vielä kotiin ihan maksullisen kuitin pankista. Mulla on siis aivan kiistatta näyttää mustaa valkoisella, että lasku on hoidettu ajallaan ja summa, tilinumero ja viite ovat samat kuin laskussa. Tämän takia en niinkään ole huolissani lisämaksuista tai varsinkaan mistään käräjäoikeuksista.

      Se mistä sen sijaan olen huolissani on, että joudun tappelemaan asiasta Vivuksen kanssa ja asioimaan kuluttajaneuvojan pakeilla, kun haluaisin vaan unohtaa koko typerän vippaukseni! Tähän asti ovat kyllä mulle sanoneet, että mitään lisäkustannuksia ei tule ja jos maksumuistutus jostain syystä kuitenkin tulee, ei tarvitse välittää eikä maksaa. Ja että nyt ei voi muuta kuin odotella, että siellä saadaan asia selvitettyä. Tilasin vielä sähköpostiin asiakaspalveluchatissa käydyn keskustelun aiheesta.

      Joku tässä nyt kuitenkin tuntuu epäilyttävältä, kun sieltä asiakaspalvelusta saa eri ihmisiltä eri tietoa tästä teknisestä ongelmasta ja sen korjaamisessa menee näin järjettömän kauan...Sitten kun täällä ei kukaan muu ole samanlaisista ongelmista nimenomaan Vivuksen kanssa raportoinut, alkaa epäilyttää tää meininki. Voi kun tää piina olis jo ohi, kun en edes nuku enkä syö tällä hetkellä! :(

      • gäklä gää

        lopeta tuo lässytys jo, on niillä muitakin asiakkaita ja muittenkin asioita hoidettavana kuin sä, eihän ne millään kerkee jokaiselle vastaamaan heti. ..sun homma on taatusti ok...haetkos sä vaan nyt huomiota??


      • TosiHuolestunut
        gäklä gää kirjoitti:

        lopeta tuo lässytys jo, on niillä muitakin asiakkaita ja muittenkin asioita hoidettavana kuin sä, eihän ne millään kerkee jokaiselle vastaamaan heti. ..sun homma on taatusti ok...haetkos sä vaan nyt huomiota??

        Joo, olen varmasti vähän ylireagoinut tän asian suhteen. Luultavasti suurin osa kohtalotovereista vaan odottelee maksun kirjautumista ilman huolen häivää, eikä paniikissa etsi vertaistukea niinku mä. Mut minkäs teen, kun oon tällanen stressikimppu!


    • vipinottaja

      Itsellä myös sama homma että lasku maksettu mutta maksua ei ole kirjattu vivuksella, keskiviikkona oli eräpäivä ja silloin sen myös maksoin mutta vieläki vivuksen nettisivuilla lukee että lainasi on myöhässä. Perjantaina soitin vivuksen asiakaspalveluun ja sanoivat että heillä on ongelmia järjestelmässä mutta saapi nähä milloin saavat sen kuntoon.

      • TosiHuolestunut

        No mut hei, hyvä tietää, että tää tekninen ongelma taitaa olla tosiaan ihan todellinen ja koskea monia muitakin Vivuksen asiakkaita. Toivotaan, et saadan pian maksumme kirjatuiksi! :)


      • vipinottaja
        TosiHuolestunut kirjoitti:

        No mut hei, hyvä tietää, että tää tekninen ongelma taitaa olla tosiaan ihan todellinen ja koskea monia muitakin Vivuksen asiakkaita. Toivotaan, et saadan pian maksumme kirjatuiksi! :)

        Itse olen ottanut vivukselta pikalainaa jo useamman kerran ja nyt on eka kerta kun maksun kirjautumisessa on viivettä, yleensä kun laskun maksaa niin kirjautuminen on tapahtunut seuraavana arkipäivänä mutta näköjään heillä on joku tekninen ongelma. Jep, toivotaan että kohta maksut kirjautuisi vivuksen päässä :)


      • TosiHuolestunut
        vipinottaja kirjoitti:

        Itse olen ottanut vivukselta pikalainaa jo useamman kerran ja nyt on eka kerta kun maksun kirjautumisessa on viivettä, yleensä kun laskun maksaa niin kirjautuminen on tapahtunut seuraavana arkipäivänä mutta näköjään heillä on joku tekninen ongelma. Jep, toivotaan että kohta maksut kirjautuisi vivuksen päässä :)

        Huh ja jee, just tuli tekstari ja s-posti, että maksu kirjautunut! \o/
        Ja mun osalta vipit sai sitte olla siinä!


      • vipinottaja
        TosiHuolestunut kirjoitti:

        Huh ja jee, just tuli tekstari ja s-posti, että maksu kirjautunut! \o/
        Ja mun osalta vipit sai sitte olla siinä!

        Minulle myös tuli tekstari että maksu kirjautunut:)


    • maksu onnen.fi

      itse maksoin etuajassa eikä vielä ole kirjautunut. 11pv maksoin 16 oli eräpäivä .

      • anitra

        Mulla sama juttu. Maksoin 12.4. (eräp. 26.4.), eikä näy vieläkään maksettuna, pääoma nousee joka päivä 2-3 euroa, nyt sen huomasin. Olen soitellut ja kirjoitellut Onneen ja Vivukselle. Niin, ja vielä toistamiseen maksoin saman laskun 20.4., kun tuli sähköpostiin lasku, mutta sitten aloin tarkistaa, että minähän oon tuon jo kertaalleen maksanut. Niin, ja sitten, kun pistin meiliä ko. asiasta, niin taas lähettivät vastauksena saman laskun. Saakeli, että hermostuin. Soitin ja sanoin, että mitä pelleilyä tämä on. Siellä sanottiin, että johtoa ei ole paikalla, niin ei voi kysyä. Sanoin, että ei kai mitään johtorymiä tarvii, jos tarkistaa laskun tilan ym. ym. Ei niin tiukkaa paikkaa tule, että sieltä firmasta lainaa haen.


      • ainavaanongelma
        anitra kirjoitti:

        Mulla sama juttu. Maksoin 12.4. (eräp. 26.4.), eikä näy vieläkään maksettuna, pääoma nousee joka päivä 2-3 euroa, nyt sen huomasin. Olen soitellut ja kirjoitellut Onneen ja Vivukselle. Niin, ja vielä toistamiseen maksoin saman laskun 20.4., kun tuli sähköpostiin lasku, mutta sitten aloin tarkistaa, että minähän oon tuon jo kertaalleen maksanut. Niin, ja sitten, kun pistin meiliä ko. asiasta, niin taas lähettivät vastauksena saman laskun. Saakeli, että hermostuin. Soitin ja sanoin, että mitä pelleilyä tämä on. Siellä sanottiin, että johtoa ei ole paikalla, niin ei voi kysyä. Sanoin, että ei kai mitään johtorymiä tarvii, jos tarkistaa laskun tilan ym. ym. Ei niin tiukkaa paikkaa tule, että sieltä firmasta lainaa haen.

        joko on anitralla päivittynyt, mulle soitettiin mutta ei oo vieläkään kirjautunut kohta kolme viikkoa mennyt.


      • Huoletonta elämää
        ainavaanongelma kirjoitti:

        joko on anitralla päivittynyt, mulle soitettiin mutta ei oo vieläkään kirjautunut kohta kolme viikkoa mennyt.

        Minulla ei ole ollut vaikeuksia: Nordean tililtä olen Nordean tilille maksanut...


    • ei hyvä

      Ei enää vipuselta vippiä.

    • Yllämystynyt

      Hyvin yllättävää löytää tällainen keskustelu samasta firmasta usean vuoden takaa... Kun juuri tällä hetkellä ihan saman asian kanssa tuolla vehtaan, samasta firmasta kyse siis. Teknisiä ongelmia ja maksu ei kirjaudu... Melkein viikko menny... Tilin lopettaminen ei onnistu, lasku näkyy maksamattomana ja vastaukset on rauhoittelua odottamiseen.

      • Täälläsamaongelma

        Joko yllämystynyt sun maksu on kirjautunut kyseiselle firmalle?


      • Yllämystynyt
        Täälläsamaongelma kirjoitti:

        Joko yllämystynyt sun maksu on kirjautunut kyseiselle firmalle?

        Eipä ole, ei! Nyt siis 2 päivää myöhässä.


      • Täälläsamaongelma

        Itselläni on jo 5 päivää myöhässä. Mitä ne sanoi sulle siellä kun kyselit miksi ei kirjaudu maksut?


      • Yllämystynyt

        Tänä aamuna kirjautui maksu suoritetuksi. Eivät silloin kauheasti kannustaneet kyselemään tilipankista kun ilmoitin niin tekeväni. Kuulemma yritysten välinen tekninen ongelma, josta kuitenkaan en saisi tilipankilta sen parempaa vastausta. Ja oman pankin mukaan kyllä oli siirtynyt heiltä ok eteenpäin ilman teknisiä ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe