Siis monta, todella monta kertaa päivässä n.5-10 krt.. en tiiä et pitäskö jo huolestua, viikon melkeen jatkunut tällänen, onko muilla samaa vaivaa? mistä vois johtua? ei kuitenkaan ole ripulia mutta löysähköä kuitenkin
9kk vauva, kakkaa koko ajan
5
4334
Vastaukset
- hurjaaaaaaaaaakkkkooo
Lääkäriin mars. Ei oo normaalia.
- pitää selvittää
Oletteko aloittaneet jonkin uuden ruoka-aineen äskettäin? Jatkuva kakkaaminen viittaa usein allergiaan ja kuten ensimmäinen vastaaja sanoikin, ei ole normaalia. Joskus hampaiden tulo aiheuttaa vauvalle ripulia, mutta viikon jatkuneen tiheän kakkailun syy on kyllä selvitettävä. Lääkärin vastaanotolle siis suuntaisin itsekin.
- ...........
Siis missä menee raja että kakkaaminen ei ole normaalia? Meidän 10kk ikänen vauva on aina ollut kova kakkaamaan, yleensä tulee 5 kakkaa joskus 6. Mutta ei mulle ole tullut mieleenkään ettei olis normaalia??
- pitää selvittää
........... kirjoitti:
Siis missä menee raja että kakkaaminen ei ole normaalia? Meidän 10kk ikänen vauva on aina ollut kova kakkaamaan, yleensä tulee 5 kakkaa joskus 6. Mutta ei mulle ole tullut mieleenkään ettei olis normaalia??
Melko harvinaista, että enää tuossa iässä kakkaillaan noin tiheään. Pienenähän vauva voi kakata vaikka kuinka monta kertaa päivässä eikä se ole huolestuttavaa. Kai tuollainen viisi kakkaa päivässä kuitenkin voi olla täysin normaalia, jos ei ole mitään muita oireita, maha ei ole ripulilla koko ajan tai peppu kovilla jatkuvan kakkaamisen takia. Aloittajalla vaan on se tilanne, että vauva ei ole ennen kakannut noin tiheään, vaan on nyt viikon ajan kakannut noin monta kertaa päivässä. Silloin on syytä tutkia, mistä moinen muutos johtuu.
- jokuvuaa
Kyllähän lapset yksilöllisesti kakkaa, toiset enemmän toiset vähemmän mutta meille tämä ei ole tavallista, pylly punoittaa pahasti vaikka heti vaihtais vaipan kakan jälkeen ja nyt sitten kakan mukana myös verta, eli ilmiselvästi kyse on taas allergiasta. Meillä jo todettiin maito allergia.
Nyt on vahva epäilys että tämä on vehnästä.
Soitin jo allergia lääkärille josko saatais altistukseen aika. HUOH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268