Mun pieni elämäni

Nunnu 1980

Tarinani: Olin koko lapsuusiän ylipainoinen, välillä reilustikin. Murrosiässä paino normalisoitui, ja olin 16-17-vuotiaana 50kg/166 cm.. Nuorena aikuisena aloin taas pikku hiljaa lihomaan ja painoin pari kolme vuotta sitten enimmillään 67 kiloa. nyt olen parissa vuodessa laihtunut takaisin hoikkiin mittoihini (166/52), mutta luulen kehittäneeni itselleni tahtomattani syömishäiriön alituisella ruuan ja syomisen tarkkailulla. Menne päiviä jolloin en syö juuri muuta kuin rasvatonta viiliä ja hedelmiä.. Toisinaan ahmin kaiken kaapista mitä löytyy ja saatan oksentaakin. Usein en kylläkään oksenna vaan poden huonoa omaatuntoa enkä syö seuraavina päivinä taaskaan kuin välipaloja. Karkkia sallin itselleni pieniä annoksia melkein päivittäin. Tuntuu et koko ajan pyörii vaan kalorit ja ruuat mielessä.. Suunnittelen jo etukäteen mitä syön seuraavana päivänä.. Ja sen jälkeen.. Kaverit sanoo et olen jo liian hoikka mutta oma peili kertoo silmissäni että olen lihava:( Mitä mä teen... Tiedän kyllä et tää on varmaan kaikki seurausta muista, sisään kätketyistä ongelmista, salaisuuksista ja lapsuusiän traumaattisista kiusaamiskokemuksista... Pitäisi olla tyytyväinen itseeni, olen muiden mielestä kaunis.. Mut minkäs teet jos oma peili ei kerro sitä minulle...

1

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain..

      kyllä se että ajattelet koko ajan ruokaa ja suunnittelet syömisesi,kertoo jonkin laisesta ongelmasta.kuin myös se,että kaikki sanovat sun olevan laiha ja kaunis, mutta se ah niin ihana peili kertoo jotain aivan muuta.
      niin,ja oksentaminen EI ole tervettä.ei todellakaan.
      pitäisi vain tajuta ettei syömisessä ole mitään pahaa..
      sinä tosiaan olet erittäin hoikka.sun ei tarvitse laihduttaa grammaakaan!!
      toivon että uskoisit sen ja uskoisit myös kavereitasi jotka niin sanovat.
      syömishäiriön kanssa ei ole mukava elää.se on täysi helvetti.
      sulla on vielä niin helppo lopettaa tuo.
      sun pitäisi suhtautua kroppaasi, ruokaan ja syömiseen täysin painvastoin kuin nyt.
      olet varmasti kaunis nainen ja sun pitäisi nauttia elämästä, ei tuhlata sitä tähän syömishäiriöpaskaan.

      toivon sitä todella.

      hyvää alkavaa syksyä sinulle ja kaikille muillekin. :)

      (jos haluat laittaa mulle mailia vaikka oon "tälläne pentu" niin:[email protected].
      tiedän kokemuksesta, että tuntemattomalle asioista puhuminen voi olla suureksi avuksi) :)

      jaksamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe