Oma poni?????

8-vuotias tytteli

Moiiii
oonko valmis omnaan poniin?????
oon ratsastanu jonkun 3 kuukautta.
mun isillä olisi kyllä varaa pitää ostaa se?!
ne ei hevosista kyllä mitää tiiä, mutta mä osaan harjaa.
voiko minishetuilla ratsastaa??!!
koska oon ratsastanu, vaikka ope sano et ei sais.
mun jalat yltti sen polviin asti :DDDDDDDD
mut aatelin hankkii sellasen..
APUU!!!??

20

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olin_eka!

      Kai tää ny siis on läppä? -.-

    • Hevostyttö

      Trolli varmaankin XD?

      • ABCDeFGHIJKKKLMMMMMMM

        No ihan tosiXD^^^?


    • Älä hanki

    • ?????????

      Ööm, tää oli varmaan läppä? Mää oon ratsastanut 3 vuotta ja en oo vieläkään valmis hankkii hevosta xD

    • 9-vuotias tytteli

      no me sit ollaan nyt ostettu se, ja se on ihan kouluttamaton!!
      Jja mä en ees ymmärrä miten te voitte luulla, että tää olis läppä, ihan asiallisesti kysyin ja kerrion pari juttuu??ja sitä paitsi oon jo 9 ni oon ihan hyvä ratsastaan.
      lopetin tunnilla käymisen ku hankittii se poni.ja aina ku menee selkää ni se puree jalkoi!!:(( ja me ei voida palauttaa sitä. en enää uskalla harjaa ni laitan vaa varusteet ja lähen ratsastaa.en älyy miks jotkut väittää et pitää harjaa koska tulee niit hiertymii tai joytai?ei mun ponille mitään oo tullu!!!huijarit!mut mun besu neuvo, et mun kanttii pitää ohjat niin että pystyn koskeen kuolaimeen jos kurotan, ettei poni pure jalkaan.se on kyllä toiminu vaikka se pysähtelee koko ajan. kysyin kamulta et iten sen hoidan, nii se käski vaan potkii ja antaa raippaa jos tekee jotai sellast, sen ope on kai sanonu nii tai silllee mut mitä teen!!???!! oikeesti auttakaa :((((((((((

      • juu tota ei kantsi

        Joo tota et kyl ois Viel valmis jos oot käyny tunneilla vasta 3 kuukautta paitsi jos sun vaik äiti on hyvä ratsastaa ni Se voi opettaa mut en kyl suosittele...


      • Zizi00

        Siis kaikki luulee et toi on tosi:D
        XD ei nyt tyhmäkää osta hevosta jos on ratsastanu 3 kk

        Toi ois mahdollista jos Äiti ois Kyra Kyrklund ja Isä vaikka Raimo Aaltonen:D
        El i kaikil tiedoks toi on läppää!!!!!:D


    • issikka fani

      Kannattais myyä Se ja hankkii vaik issikka tilalle ne on ihania ja lempeitä hevosia jotka on ihan helppo hoitaa eikä ne näyki melkee yhtää

      • ......

        Sunn kyl pitää harjata Se poni ja pestä kaviot ja Sä sanoit et jos oot yheksän vuot ni oot jo hyvä ratsastaa nii tiedoks sei iästä johu vaan siitä kuinka kauan oot ratsastanu ja ei kannattaisi hankkii ponia jos et uskalla hoitaa sitä... Oon samaa mieltä ku issikka fani. Hanki mielummin issikka


    • säoottäysurpo

      Helve#ti!
      Oikeesti onhan tää läppää??!!??
      Sust vois melkein jo ilmottaa eläin suojeluu!
      Sis ootko nii tyhmä et harjaa ponia??!!??
      Siis ei helvett#!

      • ok??????

        Mieletöntä! Eikö kukaan täysjärkinen aikuinen muka oo sanonu tohon SUN päätökseen mitään?!!!!
        Yhdyn toisiin kommentteihin!
        Et taida ymmärtää et sun ponis on elävä olento ihan yhtälailla ku joku kallis, kiltti, ja koulutettu ratsu!!
        Onnea vaan!


    • moi :p

      Sehän on ihan selkee provo :DD
      Selvät merkit huomaa heti, kaikki asiat on huonosti.
      Voisin opa uskoo, että sillä olisi oikeesti poni, mutta jos on 'kouluttamaton', ei harjata jne. niin ei ei. Ja jos tuo nyt on totta (minkä arvio on 1/100) niin ei mitään hevosta/ponia hankita. Ei edes sitä issikkaa.Huoh

    • -Luna

      Hei, oikeesti aikuiset! Mitä luulette, onko läppä? ON!
      Älkää ottako tosissanne. :D

    • ometepe

      Hulluko olet? Et todellakaan oo valmis omaan poniin! Ja hevonen tarvitsee vähän muutakin kuin harjausta ja ratsastelua! No tää onki varmaa joku läppä..Joku 16v kirjottaa tänne tälläsii..Mut hei jos oot oikee 8v tyttö, ÄLÄ OSTA OMAA PONII KOSKA RÄÄKKÄÄT SITÄ KOSKA ET OSAA TEHDÄ MITÄÄN..

    • URPOOO

      SUN HEVOSELLE VOI TULLA JOTAIN IHO ONGELMIA JOSSET HARJAA TAI SE KÄRSII. JA KYLLÄ HIERTÄÄ KUNHAN VAAN SIELLÄ ON PALJON LIKAA.
      SUN VANHEMPIEN KANNATAIS KÄYDÄ JOKU KOULU MIS OPETELLAA LAPSEN HOITOO EI NE OSAA YHTÄÄ SÄÄKI OOT VRM JONKU MYYRÄN KOLOS KASVANU...!

    • minähän se vain olen

      SIIS KAI TÄÄ NYT ON LÄPPÄÄ. et voi olla v*ttu tosissa. "oon ratsastanu 3kk" "osaan harjata" HEI C'MOON. kidding me?? joo aika monella on varaa ostaa hevonen mutta oikeesti. ratsasta vielä 6vuotta ja mieti sitte uuestaa. jumalauta mitä penikoita.

    • Anonyymi

      Palauttakaa se poni. Ensinnäkin poni PITÄÄ harjata vaik se puris tai potkis.
      tokaks: ponin pitäs olla peruskoulutettu, mieluiten ruuna!
      kolmanneks: mitäjärkee on ostaa poni, jos ei osaa hoitaa sitä?
      Ei se riitä et sä osaisit harjata mut et uskalla!!
      Järki käteen aikuiset!!!!!!

      • Zizi00

        Jos toi ois tosi ni mä ainki soittaisin Eläinsuojeluu et sitä rääkätään.


    • vitttuuuu

      VITTUSAATNAPERKELE MITÄ TÄÄLLÄ OIKEE PUHUTAA?!?!?!?
      ETTE NYT VITTU VOI OLLA TOSISSANNE!?!
      TOI OLI IHAN SELVÄSTI LÄPPÄ JA TÄLLÄNE ET HALUS ET MUUT TULEE TÄNNE TÄLLEE VINKUMAAN "EI SE ON VÄÄRIN SE PITÄÄ HARJATA ET OO VALMIS"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe