Tuli hommattua mondeo vm. 2010 ja uusia ominaisuuksia löytyy lähes päivittäin. Olen yrittänyt liittää matkapuhelinta autossa olevaan Sonyn autoradioon, kun radiossa näkyy olevan puhelimen hallintalaitteita. Ohjekirjassa on asia käsitelty hyvin yleisellä tavalla.
En ole löytänyt radiosta valikkoa mistä saisi Bluetooth yhteyden haettua. Vai toimiiko luurinkuvat ainoastaan radion mykistyspainikkeina? Osaisko joku heittää vinkkiä mitä voisi yrittää?
matkapuhelimen liittäminen audiojärjestelmään
2
540
Vastaukset
- luutuutti
Riippuu siitä onko autossasi Bluetooth vai mielestäni Ghia ja Titanium malleissa on vakiona, mutta Trendissä ei...
- Mondeojeejee
Pistä radio auki ja ala katsella puhelintasi. Sinun täytyy puhelimessa hyväksyä yhteys "Ford radio" tai mikä siinä yhteyspyynnössä nyt lukeekaan.
Kyllä nuo puhelinnäppylät minun Mondeossani toimivat. Originaali Mondeon radiossa on puheentunnistus, mutta sen kanssa leikkiessäni meni hermo. Sain kyllä opetettua radiolle muutaman puhelinnumeron, mutta radion pirulainen unohti ne hetken päästä.
Muuten homma on kätevä handsfree. Kun radio on auki ja puhelu tulee, voi huudella auton mikkiin. Äänen laatu sekä kuulijalle että minulle on yllättävän hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059533
- 494681
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421951- 241650
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401319Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912