Sitä ittiään

sitä samaa taas

Softa päätti taas kyniä mut.

Tämmöstä tulee jatkuvalla syötöllä (Texas).

Saat hyvän blindin, joku korottelee, mennään all-in, ja toisella on jo parempi lähtökäsi tai sitten se vetää ohitse. Häviän joka ikisen all-in potin blindilta.

Saat kärkiparin flopille: jollakulla on ylipari tai rattaat tai joku vetää susta ohitse riippumatta siitä panetko all-in vai korotatko vai sökötätkö. Joka potti tappiota.

Saat yliparin: joku vetää rattaat tai setin tai jollakulla on setti flopilla tai joku vetää ohitse suoran tai värin. Häviän joka potin.

Saan rattaat flopilla tai turnilla: joku vie potin isommilla rattailla, 3 samalla, suoralla tai värillä. Häviän joka potin.

Saan setin flopilla ja panen all-in. Kukaan ei maksa: voittoa minimi. Joku maksaa ja vetää ohi isommat kolmoset, suoran tai värin. Häviän joka potin.

Vedän flopilta väriä, onnistun 1/5 vedosta, jotka häviän fullille.

Vedän suoraa (8 outtia): yksikään ei onnistu.

Rolli kuivuu teki mitä tahansa. Ainoa, mikä joskus toimii, on pistää hanat kiinni ja kippailla siihen asti kunnes saa saletin. Jonkun aikaa kun maksaa ja korottaa pelkillä saleteilla, niin häviän hitaammin ja ehkä lopulta voitan taas hetken aikaa normipeleillä, kunnes softa päättää taas kyniä multa lisää, jos ehkä jälleen kerran depottaisin: olenhan voittanut välillä hetken aikaa omiani takaisin, vaikka aina lopulta softa (ei vihut) vie mun rahat.

7

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä samaa taas

      Unohtui tietysti sanoa, että jos mulla on sama korkea kortti ja parempi kikkeri kuin vihulla, niin se vihu voittaa aina sillä pienemmällä kikkerillä (tai muulla ohivedolla). Ja taas äsken hävisin turnin all-in korotuksen rattailla isommille rattaille, jotka vihu veti 3 outtisella riverille. Hienoa! (en siis malttanut vain sökötellä, joten rolli kuivuu tänään muutamassa hetkessä ja sitten en enää depota vitun siat)

    • sitä samaa taas

      90 mennyt, 420 jäljellä, häviän kaiken, sillä en välitä enää vittuakaan saatanan huijarit

    • sitä samaa taas

      2,5 tuntia ja nyt on mennyt 330, jäljellä 190...
      ruokatauko ja sit häviin loput... kiitti vitusti...
      ai niin: huonon pelin takia oon hävinnyt ehkä 25% ja ohivedoilla 75%, et sillee... enkä oo ite vetänyt yhtään pottia ohi niin että oisin voittanu... heh heh

    • sitä samaa taas

      Softa päätti koukuttaa mua lisää.
      Menin Omahaan, kun alkoi Texas v.tuttaan.
      Nyt on rollissa 387 ja pitää nukkua välillä.
      Huomenna varmasti häviän kaiken: softa pitää siitä huolen.

    • sitä samaa taas

      Unohtui sanoa, että jos softa ei ois rigged, niin olisin netonnut 3-4biniä helposti...

    • sitä samaa taas

      No niin, enää 185 jäljellä.

      Softa toimii mainiosti: häviän johtoasemassa 70 % käsistä, joten ei mitään saumaa.
      Vedot eivät onnistu koskaan (fakta).

      Aina joku vetää ohitse, jos korotan tai pelaan all-in johtoasemassa.

      Ainoat potit olen saanut sököttämällä ja odottamalla nuttseja: niillä ei voita paljon mitään. Tarkoitan nutseilla nutseja, jotka pitävät vielä Riverillä.

      Erehdyin muutaman kerran korottamaan kärkisetillä Omahassa. Hävisin jokaikinen kerta. Kun sitten sököttelin loppuun asti pari kertaa, niin voitin Blindit: en muuta.

      Ja softassa ei ole tietystikään mitään vikaa... sehän toimii just niinku se on ohjelmoitu ja suunniteltukin...

      On muuten kumma, miten toiset onnistuu softan avulla vetämään voittopelit tappioasemassa ja säilyttämään johtonsa, mutta en minä. Mistähän se johtuu?

      Ai niin: softa on nyt siinä moodissa, jossa se on päättänyt kyniä minut puhtaaksi, jotta depottaisin lisää. Eilen illalla antoi vielä vähän siimaa, jotta erehtyisin luulemaan, että softassa ei ole mitään vääryyttä. Mutta uskon mieluummin oddseja kuin softan suunnittelijoita ja peliyhtiötä.

      Kohta se on onneksi kuitenkin ohitse eikä ikinä enää...

    • sitä samaa taas

      Sinne meni.

      Loppuun asti samaa sontaa.

      Turnilla 75-95 % johto ei riittänyt juuri koskaan.

      Pelkkää kusetusta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe