Ottelusarja pitkittyy Tapparan loukkaantumisten takia. Vittu, että vituttaa, että Ässien tasoinen joukkue taistelee mestaruudesta vain ja ainoastaan toisten loukkaantumisten takia. Näin paska sarja sm-liiga on.
Vastaukset 6
- tryttttt
Porin perserei'illä ei olisi mitään jakoa, jos Tapparalla olisi parhaat pelaajat. Minkä takia aina sama joukkue saa hyödyn toisten loukkaantumisista?
- Suuri Tappara Sydän
Tappara olis hoitanu mestaruuden kotiin suoraan otteluvoitoin 4-0 jos Barkov ja Connolly pelais.
- cxxxxxxxxxx
ja täti olis setä ,jos tätillä olis .....
- JYPPIII
Joo joo Tapparalle oli ehkä sm-liigan historian helpoin tie finaaliin.Eikä kellään ole pajookaan terveitä miehiä finaalissa.Viime vuona Jyppi vei mestaruuden puolet joukkueesta oli loukkaantuneita.
- Suuri Tappara Sydän
Niinhän ne kaikki vihollisjoukkueiden fanit aina sanoo että helpoin tie finaaliin. Kateuttahan se vaan on. Eikä todellakaan voi sanoa että tuomarit olis ollu Tapparan puolella missään vaiheessa vaan päinvastoin. Nytkin tuomarit vetäny kokoajan Porin suuntaan. No mutta en ala itkemään tuomareista enempää vaan luotan siihen että Tappara hoitaa vielä homman kotiin.
- buffalon prinssi
jos armija jaksais pelaa ni se ois 4-0 ässille !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191359Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3221303- 991071
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617