Mikä puhelimesta kuuluva outo ääni on???

Hert

Osaisiko joku kertoa, että mistä johtuu kesken puhelun aivan omituiset äänet.... Parhaiten niitä kuvaa se, että kun aikanaan kuunteli C-kasettia ja alkoi kelata ja painoi taas playta, niin nauhasta kuului sellainen särähtävä ja ääni. Tämä ääni kuuluu vain, kun käytän puhelinta talossamme tai sen pihalla, mutta kun soitan puhelimella muualta, niin sitä ei kuulu. Puhelujen aikaan tämä saattaa kuulua useaankin kertaan ja on todella häiritsevää, kun sitten ei kuule, mitä toinen sanoo. Ääni on joskus pidempi, joskus lyhyempi ja aina jotenkin erilainen, ei siis toistu samanlaisena. Operaattorissa eikä puhelimissa ole vika, sillä operaattoreita on vaihdettu ja puhelimiakin.

6

7822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omituistakyllä

Tuskin enää luet viestejä tähän. Mutta tänään oli outo puhelu. Kuului sellainen ääni kun C-kasettia olisi äänikelauksella kelattu nopeasti. En osaa tarkemmin selittää mutta koskaan ennen en ole moista kuullut. Välillä kyllä kaikuu oma ääni ja välillä puhelut katkeilee kun juttelen tietyn henkilön kanssa. Joskus on kuulunut myös joku aivan omituinen vinkaisu kun olen tuon saman henkilön kanssa jutellut.

Tänään heräsi oikeasti mieleen, että kuunteleeko joku puheluitani?

• Anonyymi

Se henkilö käyttää kasettinauhuria puhelun tallentamiseen.

• Kysymys_

Tarkoitatko sellaista pulputtavaa ääntä? se jotenkin liittyy verkkoon.

• LST583GCHQ2FI7UK2

"Osaisiko joku kertoa, että mistä johtuu kesken puhelun aivan omituiset äänet.... Parhaiten niitä kuvaa se, että kun aikanaan kuunteli C-kasettia ja alkoi kelata ja painoi taas playta, niin nauhasta kuului sellainen särähtävä ja ääni. "

Ei mitään huolta, Echelon / FSB & co vain ovat taltioineet puhelusi. Keskuksesta voi olla useampia haaroituksia numerostasi eri tallentimiin, huono liitos ehkä.
      Ota yhteyttä operaatorisi tekniseen tukeen että korjaavat liitoksesi.

• ekelooni
    • Anonyymi

Mun puhelimen takakamera heiluu jos oon jossain mis voi käyttää takakameraa ja jos oon esim snäpis, kameras niin tästä kuuluu sellanen ääni et ihanku tää ottais koko ajan niin nopeesti kuvii ja sit sovellus ”kamera” niin siel on kadonnu esim video ja jotain muuta ja kukaan mun läheinen ei osaa auttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4014
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      47
      3409
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2471
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2031
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1779
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1685
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1491
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1309
    9. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1307
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1224
    Aihe