Osaisiko joku kertoa, että mistä johtuu kesken puhelun aivan omituiset äänet.... Parhaiten niitä kuvaa se, että kun aikanaan kuunteli C-kasettia ja alkoi kelata ja painoi taas playta, niin nauhasta kuului sellainen särähtävä ja ääni. Tämä ääni kuuluu vain, kun käytän puhelinta talossamme tai sen pihalla, mutta kun soitan puhelimella muualta, niin sitä ei kuulu. Puhelujen aikaan tämä saattaa kuulua useaankin kertaan ja on todella häiritsevää, kun sitten ei kuule, mitä toinen sanoo. Ääni on joskus pidempi, joskus lyhyempi ja aina jotenkin erilainen, ei siis toistu samanlaisena. Operaattorissa eikä puhelimissa ole vika, sillä operaattoreita on vaihdettu ja puhelimiakin.
Mikä puhelimesta kuuluva outo ääni on???
6
8096
Vastaukset
- omituistakyllä
Tuskin enää luet viestejä tähän. Mutta tänään oli outo puhelu. Kuului sellainen ääni kun C-kasettia olisi äänikelauksella kelattu nopeasti. En osaa tarkemmin selittää mutta koskaan ennen en ole moista kuullut. Välillä kyllä kaikuu oma ääni ja välillä puhelut katkeilee kun juttelen tietyn henkilön kanssa. Joskus on kuulunut myös joku aivan omituinen vinkaisu kun olen tuon saman henkilön kanssa jutellut.
Tänään heräsi oikeasti mieleen, että kuunteleeko joku puheluitani?- Anonyymi
Se henkilö käyttää kasettinauhuria puhelun tallentamiseen.
- Kysymys_
Tarkoitatko sellaista pulputtavaa ääntä? se jotenkin liittyy verkkoon.
- LST583GCHQ2FI7UK2
"Osaisiko joku kertoa, että mistä johtuu kesken puhelun aivan omituiset äänet.... Parhaiten niitä kuvaa se, että kun aikanaan kuunteli C-kasettia ja alkoi kelata ja painoi taas playta, niin nauhasta kuului sellainen särähtävä ja ääni. "
Ei mitään huolta, Echelon / FSB & co vain ovat taltioineet puhelusi. Keskuksesta voi olla useampia haaroituksia numerostasi eri tallentimiin, huono liitos ehkä.
Ota yhteyttä operaatorisi tekniseen tukeen että korjaavat liitoksesi. - ekelooni
Laita kaiutin päälle ja klikkaa niin saat vastauksen:
http://echelon.fi/ - Anonyymi
Mun puhelimen takakamera heiluu jos oon jossain mis voi käyttää takakameraa ja jos oon esim snäpis, kameras niin tästä kuuluu sellanen ääni et ihanku tää ottais koko ajan niin nopeesti kuvii ja sit sovellus ”kamera” niin siel on kadonnu esim video ja jotain muuta ja kukaan mun läheinen ei osaa auttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku725364Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel352795Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1152276HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201925Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151869- 1111790
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2771325Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531254Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.591240- 851120