Leirntäalueyrittäjät

Janne Turku

Tietääkö kukaan sitä somerolaisperhettä, joiden vanhemmat pitivät 90 -luvulla leirintäaluetta, johon kuului laskettelurinne yhdellä hissillä. Poikien nimet oli Jesse ja Jari ja sit oli Jenny niminen tyttö. Näiden lisäks heillä oli muistaakseni vielä kaks tyttöä ja yks poika. Olis mukavaa kysellä, et mitä nälle silloisille lapsille kuuluu nykyään :)

25

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne, Turku

      Up!

    • turha utelu

      EVVK

    • Janne, Turku

      Olin heidän kaveri silloin, niin siksi kiinnostaa :)

    • pörri

      en kyllä muista

    • Janne, Turku

      Up!

    • Janne, Turku

      Up!

    • Janne Turku

      Up!

      • 15+18

        Sen jennyn takiako kyselet?


    • Janne Turku

      Juu, olis mukavaa pitkäst aikaa kysellä kuulumisia :)

    • Jari9922

      Janne janne, etkö muista kuinka paskamaisesti teit siskollemme ? emme halua kuulla sinusta koskaan, saatanan mulkku!

      T.Jari

    • Janne Turku

      Ei pidä paikkansa, toi viesti nyt on joku provo, jonka kirjoittaja haluu pilata etsimäni.

    • Annamkk

      Tiedätkö sukunimeä? Jos et niin pitivätkö he leirintäaluetta hovimäessä? Jos pitivät sieltä voisi kysyä entisten pitäjien sukunimeä niin etsintä helpottuu. Mitä ikäluokkaa kyseiset henkilöt ovat?

      • Janne Turku

        Jenny oli 12 silloin kun peruuttamaton tapahtui. Veljekset vuoden-pari vanhempia.


    • Hkkh

      Etsi facebookista

    • Janne Turku

      Mul on sellane muistikuva, et olis ollu Andersson, mut en oo varma ja onhan se sukunimi voinu vaihtuakkin.

      • eivarmaanvaikeaa??

        Ota nyt vitun luuseri se muistikuva kauniiseen käteen ja soita sinne numeropalveluun. ONKO VAIKEAA HÄH? ONKO?


      • Annamkk

        Joo aluksi mäkin halusin olla avuksi, mutta siitä on nyt vuosi kun olet tän aloituksen kirjoittanut. Että jos et ole viitsinyt sen enempää asian eteen tehdä kun täältä kysellä niin varmaan kannattaa lopettaa etsintä.


    • Janne Turku

      Tottakai olen etsinyt facebookist, Fonectast ja kyselly yhdelt sielt kotosin olevalt ex-työkaverilt, mut eipä ole tuottanu tulost.

      • ikävä_totuu_s

        Tässä vaiheessa kannattanee luovuttaa ja googlettaa "onahole".


    • Annamkk

      Kun se auttaa jos tiedät missä se leirintäalue oli. Ja soitat sinne ja kysyt vanhoista omistajista tietoja. Ja voi olla että he ei ole somerolla asuneet kahteenkymmeneen vuoteen.

    • Janne Turku

      Juu, Hovimäki on se paikka. Täytyy soittaa ja kysellä.

      • -Jen-

        Ei sun sukunimi satu olemaan Lilja?


    • oliko se niin

      Olen muistavinani, että Somerolla tapahtui henkirikos joskus 70-luvulla leirintäalueella.

    • -Jen-

      Me omistettiin Hovimäki 1991- 1993...ja kyllä Andersson oli sukunimi. Mutta mitään peruuttamatonta ei kyllä ole tapahtunut :D Ja olen Jenni :)

    • -Jen-

      Me oltiin muutettu Helsingistä pitämään leirintäaluetta, Hovimäkeä ja asuttiin Somerolla. Kyllä hieman kiinnostaa kuka mahdat olla, kun viestissä ei käynyt ilmi olitko itse Somerolta vai olitko vain leiriytymässä kesällä 1992???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe