Syöpää vai poskiontelot?

Kumpi?

Eli minulla kertyy vasempaan poskionteloon aina pieni määrä nestettä. Tätä on jatkunut joulukuusta alkaen, ilman flunssaa. Välissä sairastin flunssan, jonka jälkeen nestettä oli enemmän. Antibioottikuurit ei ole auttaneet, ainoastaan toistuvat punktreeraukset joka kuukausi. Oikealla puolella on kysta.

Minulla on paineen tunnetta kulmakarvojen takana, joskus ohimoilla ja joskus silmien välissä. Punkteeraus ei paineeseen paljoa auta.

Olen menossa lääkärille, joka arvioi leikkauksen tarpeen ja luultavasti tulee poskionteloiden alueen kerroskuvaus.

Minulla on jatkuvasti voimaton, väsynyt ja flunssainen olo ilman flunssaa. Kaulakipua on ollut ja imusolmukkeet turpoavat. Allergioita ei ole, ei aikaisempia poskiontelotulehduksia ja hometta ei ole asunnossa.

Eli mille kuulostaa? Voiko poskiontelot muka yhtäkkiä alkaa vaivata niin että olo on huono ja lämpöinen jo puoli vuotta putkeen? Vai olisiko tämä paha olo jotain vakavempaa? Huimaa myös paljon ja keinuva olo.

9

5103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koovee,

Kerroskuvaus kertonee asian tilan. Ei voida tietää täällä mistä oireesi johtuvat. Hyvä, että olet pääsemässä tutkimuksiin.

• Kumpi?

Juu, mutta siinä voi kestää puolikin vuotta että pääsen kerroskuvaukseen. Nyt on vasta menossa lähete terveyskeskuksesta asiaan erikoistuneelle lääkärille, joka sitten laittaa lähetteen kuvaan johon epäilisin jonoa olevan parisen kuukautta. Jos on syöpää, niin luulen ettei sitten enää paljon ole tehtävissä kun oireita on ollut sitten jo n. vuosi. Toivon, että olisi jotain muuta.

• hoidoissa.

Varaa aika suoraan yksityiselle alan ammattilaiselle, pääset sitten nopeammin asiassa eteenpäin.

• Kumpi?

Eilen menin päivystykseen koska olo oli niin tötterö, etten uskaltanut autolla lähteä ajamaan. Myönnän, että vähän liioittelin oireita mutta sain päänkuvauksen parin viikon päähän ja tutkittiin ettei mitään aivoverenkiertohäiriöön viittaavaa pitäisi olla.

Myös poskionteloleikkaus arvioon pääsen parin viikon päästä, mutta sehän ei ole vielä kuvaus, mutta luulen että kuvauksen saan nyt äkkiä.

Yksityisellä olen käynyt, mutta kukaan näistä yksityisistä ei ole suostunut laittamaan kerroskuvaukseen tai aivojen kuvaukseen lähetettä. Höpisevät vaan allergioista.... Ehkäpä jotain selviää. Poskiontelontulehdus tälläkin hetkellä kumminkin.

• Kumpi?
        Kumpi? kirjoitti:

Eilen menin päivystykseen koska olo oli niin tötterö, etten uskaltanut autolla lähteä ajamaan. Myönnän, että vähän liioittelin oireita mutta sain päänkuvauksen parin viikon päähän ja tutkittiin ettei mitään aivoverenkiertohäiriöön viittaavaa pitäisi olla.

Myös poskionteloleikkaus arvioon pääsen parin viikon päästä, mutta sehän ei ole vielä kuvaus, mutta luulen että kuvauksen saan nyt äkkiä.

Yksityisellä olen käynyt, mutta kukaan näistä yksityisistä ei ole suostunut laittamaan kerroskuvaukseen tai aivojen kuvaukseen lähetettä. Höpisevät vaan allergioista.... Ehkäpä jotain selviää. Poskiontelontulehdus tälläkin hetkellä kumminkin.

Poskiontelosyöpä ja pahanlaatuiset kasvaimet päässä kai 24-vuotiaalle melko harvinaisia kyllä..?

Mutta aloin miettiä borrelioosia, koska nuo oudot poskiontelovaivat tulleet niin yhtäkkiä ja voimaton olo... No pitänee vaatia borrelioosi testiäkin. Parina aikaisempana kesänä ollut isot paukamat jaloissa , joista ei oikein ottanut selkoa että minkä puremia. Allergialääkkeillä lähti laskemaan, joten lääkäri sanoi allergiaksi jollekin puremalle.

Eipä tässä enää kyllä paranemiseen usko, oli mitä oli :(

• asian kokenut
        Kumpi? kirjoitti:

Kuvauksiin ei tarvitse lähetettä jos maksaa kaiken itse.

• karhunen K
        Kumpi? kirjoitti:

Poskiontelosyöpä ja pahanlaatuiset kasvaimet päässä kai 24-vuotiaalle melko harvinaisia kyllä..?

Mutta aloin miettiä borrelioosia, koska nuo oudot poskiontelovaivat tulleet niin yhtäkkiä ja voimaton olo... No pitänee vaatia borrelioosi testiäkin. Parina aikaisempana kesänä ollut isot paukamat jaloissa , joista ei oikein ottanut selkoa että minkä puremia. Allergialääkkeillä lähti laskemaan, joten lääkäri sanoi allergiaksi jollekin puremalle.

Eipä tässä enää kyllä paranemiseen usko, oli mitä oli :(

Miten kävi ? Olen itse alkanut havaita samankaltaisia oireita , ja huolestuttaa .. toivotaat että parannuit !

• Poskiontelotulehduk-

siin 90%.ssa on sairastumisen syynä kvht-altistus. Pitkittyessään, ja kun lääkäri syöttää turhia antibiootteja, niin immuunipuolustuksen romahtaessa lopputuloksena on kuumeeton-keuhkokuume ja syöpä! Ja kaikki tämä vain kolmen hyöty-bakteerien tuhotumisesta limakalvoilla. Kvht-altistus on helppo todentaa noilla testeillä:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/

Tuho limakalvoillasi:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/

Syöpää ei ensimmäisenä pidä pelätä, mutta 3.n L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteereiden tuhoutuessa limakalvoilta, loppuvaiheessa se on valitettava seuraus!

• )))

saitko vastauksia mitä nesteen valuminen tarkoitti? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6605
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2275
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1857
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      84
      1245
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1032
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      82
      927
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      833
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      830
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      757
    Aihe