TURPAAN TULI JA KUNNOLLA HIANOA ÄSSÄT.
TAPPARAN LEVEET ÄIJÄT KATOSIVAT MAANRAKOON
TAPPARA ON PASKA
22
284
Vastaukset
- Terv. Suomesta
Valitettavasti Porin Pirut korjasivat potin. Minäkin olin Tapparan puolella.
- Tuomaripeliä
Tuomarit tämän finaalin ratkaisvat, Tappara on moraalinen mestari.
- tirtttipirtti
Totta! Tuomarit pelasivat 2-0 tilanteesta 2-2 tilanteeseen Tappran eduksi.
- KatkeruusHaisee!!
Käyhän katsomassa kummat oli jääkyllä ja kummat teki yv:maaleja... Tappara on terästä, mut Ässät nyt vaan oli parempia. Koittakaa nyt jo niellä se totuus että ennalta selvä finaali ei ollutkaan niin selvä.
- tre-hml-tre
tuomarit mitään ratkaissut, tapparalla oli aikaa hoitaa ennalta selvä mestaruus, kuten sitä niin toitotettiin, nyt mestaruus on aivan oikeassa osoitteessa, porissa!!!Ässät oli vaan parempi jokaisessa matsissa ja tapparan puujalat hyyty ennenkuin finaalit edes alkoi,kiitos Ässät!!!!!!
- ....................
Parempi Tappara silti on kuin joku Ilves.
- TuukkaJukka
Ny rillataan ja naatiaan, ja kuunnellaa non-stoppina Popedan biisiä "Mää ja Tapparan miäs"
- tapparastah
Nauran. Hopee on huomattavasti mukavemman tuntunen ku voitettu karsintasarja.
- Terkkuja Porista
Älkää Tapparan miehet kitiskö, tässä pelattiin parhaat finaalit ehkä koskaan. Tuurillakin nämä ratkeaa, puolin ja toisin. Tuomarilinja on nykyään suuri mysteeri, mutta eiköhän tässä suhteessa mennyt puntit melkolailla tasan! Hopee ei oo häpee, p*@kele!! Juuri oikeat joukkueet tippuivat jo aikaisessa vaiheessa, kertakaikkisen upea kausi!
- Tapparafani
"Nauran. Hopee on huomattavasti mukavemman tuntunen ku voitettu karsintasarja."
Olen täysin samaa mieltä vaikka nyt hopea tuntuukin pettymykseltä. Ehkäpä ensi vuonna on Tapparan vuoro tai sitten ei. - .......
Tapparafani kirjoitti:
"Nauran. Hopee on huomattavasti mukavemman tuntunen ku voitettu karsintasarja."
Olen täysin samaa mieltä vaikka nyt hopea tuntuukin pettymykseltä. Ehkäpä ensi vuonna on Tapparan vuoro tai sitten ei.Oli hienoa nähdä urheiluhenkinen Tappara ja sen fanit! Tämä finaalisarja oli poikkeuksellisen hieno koko sm-liigan historiassa ja juuri näiden joukkuiden kesken sanotte mitä sanotte! Kiitos Porin ässät ja Tampereen tappara! Hyvää yötä ja jatkoa kaikille täältä Noormarkusta!
- Tappara on perästä!
Hopee on aina lätkässä hävitty! Karsintasarjan voitto on aina voitto ja hianointa Manselaista kiakkoperinnettä tällä hetkellä! Kiitos ILVES!
- Tapparafani
Hah hah, kyllä Ilvesläiset on tyhmiä kun luulee vielä pärjänneensä paremmin vaikka joutuivat taas kerran taistelemaan liigapaikkansa puolesta jo kolmannen kerran viiden vuoden sisään. Mitali on kuitenkin aina saavutus vaikka olis hävittykin mitali. Koska Ilves on viimeks voittanut minkäänlaista mitalia? Tais tulla aika hiljaista että miettikääpä sitä.
- Tapparafani
Tapparafani kirjoitti:
Hah hah, kyllä Ilvesläiset on tyhmiä kun luulee vielä pärjänneensä paremmin vaikka joutuivat taas kerran taistelemaan liigapaikkansa puolesta jo kolmannen kerran viiden vuoden sisään. Mitali on kuitenkin aina saavutus vaikka olis hävittykin mitali. Koska Ilves on viimeks voittanut minkäänlaista mitalia? Tais tulla aika hiljaista että miettikääpä sitä.
Ens kaudella taas nähdään että Tappara on terästä ja Ilves on perästä. Uskon että Tappara ottaa mestaruuden 2014 tai viimeistään 2015.
- Katse peiliin
Näin Ilvesläisenä tunnen syvää myötähäpeää edellisista ns."ilvesläisten" kommenteista.
Tappara pelasi erinomaisen kauden ja tässä kohtaa hoppee ei ole häppee!
Toisin kuin Ilveksen mutasarjapelit.
Kyse on myös tamperelaisesta jääkiekosta - ei pelkästään jommasta kummasta joukkueesta.- Tapparafani
No on niitä järkeviäkin Ilvesläisiä jotka ymmärtää olla uhoamatta tässä tilanteessa kuten "Katse peiliin".
- Tappara rautaa
http://i8.aijaa.com/t/00448/12138631.t.jpg
Nääsvillenmiehet sikaili Porissa - nosqe
Minä ennustan ,erttä Tampereelle tulee mestaruus vuonna ..........
- Tapparanmiäs
Vitun Ässät!!!!
Hienoa TAPPARA!!! Kiitos kaudesta ja Onnea hopeasta!!!
Juuri tämän takia olen aina ollut TAPPARA-fani. - tre-hml-tre
Life is life..na naa na na na.....kaamee kankkunen iski torijuhlista...porista:) Onnee Tappura tarviikon, jos meinaa edes joskus voittaa mestaruuden..:) Hyvä Pori!
- tre-hml-tre
Life is life na naa na na na....vappu ja ihanaa:)))Mestaruudesta ei kyllä selviä millään..:) Tapparan miähellä ja kirveellä on varmaan menny netti kii, kun on laskut maksamatta:) Mä voin vuokrata mokkuloita ja säälistä antaa bensarahaa:))
Life is life naa naa na naaaaa:))))) HYvää wappua helvetin hopee läjät!:) - Anonyymi00022
Tappara ei voita ilman tuomareiden apuja😃
KooKoolle on vihelletty läpi sarjan enemmän rangaistuksia kuin Tapparalle.
1. peli: Tappara 0 ja KooKoo 4 jäähyminuuttia.
2. peli: 6–8.
3. peli: 0–6.
4. peli: 12–12.
5. peli: 4–8.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263244Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122419Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.832314Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062044Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461528Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251437Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126