Tämän hetken huonoin pankki?

*'*^¨'-

Mielestäni Danske Bank aivan ylivoimaisesti ja niin oli myös MikroPc:n asiantuntijoiden mielestä tuo dansken verkkopankki josta sanottiin että "Verkkopankki saattohoidossa"

Pankki joka perii peruskäyttelytilistä 6,40 kk ja jokaisesta visatapahtumasta 2,00 e on todella paska. Mitäpä muuta tähän voi oikein sanoa. Rahastajapankki isolla R:llä.

Varat ainakin tällä asiakkaalla siirtyy ilmaiseen täysin kotimaiseen S-Pankkiin jossa perustoiminnot sujuu selkeän helpon verkkopankin avulla helposti ja ilman mitään kuluja. Luottovisakin on ilmainen ainoana pankkina Suomessa!

13

721

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bankhank
      • käyttäkää jalkojanne

Java-härpäke on se kaiken huippu. Kankea ja tietoturvaton. Jouduin asentamaan koneeseeni kaiken uudestaan widowsista lähtien, kun Javan päivitys epäonnistui eikä sitä enää saanut kuntoon millään keinoin. Melkoinen määrä tuli tietoturvavaroituksia kirjautessani javan asennuksen jälkeen ensimmäistä kertaa Dansken verkkopankkiin.Tuollaista ei tapahdu millään muulla sivustolla.

Javan tietoturvaongelmat ovat olleet jo pitkään tiedossa. Miksi Danske on nyt vasta luopumassa siitä? Miksi Fiva ei ole puuttunut asiaan?

Kaiholla muistaa aikaa, jolloin pankki kuului vielä Sampolle.

• Kauanko aloittajalla

kestää se s-osuuskassaan siirtyminen? Toistuvia samansisältöisiä kirjoituksia samalta kirjoittajalta. Eihän ne prisman pankkipalvelut kaikille riitä - vain ihan yksinkertaisimmat palvelut tarjolla. Oletkos itse prismassa töissä?

• aloittaja.,.

No kun en ole missään kytköksissä s-ryhmään muutoin kuin asiakkaana. Muutaman päivän päästä lähtee danske bankin tili meikäläiseltä ja s-pankki tulee tilalle. Itse en tarvitse muita kuin peruspalveluita niin s-pankki on mulle juuri täydellinen. Erittäin selkeä verkkopankki mm.

• Tanskapankki

Missä näin lukee että perisi visatapahtumista 2€ hinnan?
      Varaukseen menee mutta ei peritä, ainakaan en ole huomannut.

• aloittaja.,.

Minultapa on jo peritty sillä tiliotteessa näkyi. On siis laskutuspalkkio jokaisesta visatapahtumasta. Nostaa siis jokaisen visaoston hintaa sen 2,00 e.

• OP:))

EHTOTTOMASTI HANDELS - SIIS HANSKAPANKKI!!!!

• Betex

10 e ottavat kortin uusimisesta vaikka en todellakaan ole sitä huonosti pitänyt eli on mennyt vain rikki jotenkin. Välttäkää Danskea!

• Säästetään yhdessä

No eipä taida paljon kehumista säestö-pankeissa sillä ostivat juuri itella pankin ja
      luin jostakin lehdestä, että heti yt ja 29 hlöstä 11-13 saa potkut.Nooanarkki piti jo
      yt pk-seudulla ja joka viides sai lähteä

• tamppoonipankki

Ehdottomasti surkein ja ahnein op tamppoonipankki.fi

• Aktia on

huonoi pankki. Ehdottomasti.

• Danske paska, paskem

Danske-bankki. Terveisin huomenna Nordeaan siirtyvä! :)

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      23
      1415
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      171
      1101
    3. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      105
      1097
    4. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      57
      792
    5. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      65
      785
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      51
      771
    7. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      28
      731
    8. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      724
    9. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      51
      679
    10. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      606
      657
    11. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      627
    12. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      32
      602
    13. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      84
      588
    14. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      9
      575
    15. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      573
    16. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      555
    17. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      551
    18. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      43
      543
    19. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      32
      514
    20. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      54
      512
    Aihe