Kiinnostaisi kuulla minkälaiset "poppivehkeet" on uusissa volvoissa esim vakiona tai vähän paremmalla varustetasolla? Entäs minkälainen on esim tuo s60/v60 käytettävä 650w audussey laboratorieksen tekemä hifilaitteisto? Onko kokemuksia? Kannattaako esim tuota n1500e arvosta hifilaitteistoa ruksata lisävarustelistalta? Onko ääni puhdas ja oikeasti hyvänkuulonen?
Kokemuksia uusien volvojen stereoista?
6
226
Vastaukset
- Semmonen laite
Tosta parhaimnasta 650w järjestelmästä ei ole kokemusta mutta on vissii digitaalisella vahvistimella ja dvd soitinkin löytyy siitä. Momentum tasolla ainakin s60 4x40w soitin soi paremmin ja puhtaammin kuin esim uuden audi a6 peruslaitteisto jossa on subbari takakontissa...siinä ehkä taas yks huonoimmin soivista peruslaitteista:) volvon peruslaitteesta ei tietoa rikä tuosta parhaasta?
- ihan ite testaamaan
Jos olet kerran ostamassa uutta auto, niin pyydä sellainen esittelyauto jossa on nuo paremmat poppikoneet, sittenhän kuulet ihan itse.
Paha mennä arvioimaan toisen makua ja vaatimustasoa. - -Roadstar-
Volvossa parhaat poppikoneet ovat hattuhyllyllä sijaitsevan radionauhurin muodossa.
- Voi sua reppanaa
Sieni Simo jatkaa.
- Vulva-Volvo=Romu
Ei vaan Sakari Sappitatti ;)
- Oletko tanusatti
Saitko kenkää skeidan sivuilta no onhan tollasella täyshullulla oltava jotain puuhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740