sms-lahjakortti.fi_varoitusta

huijattuko ?

Tilattu lahjakortti 3vko sitten , mutta eipä korttia näkynyt , maksu meni puh.laskulla , asiakaspalvelusta ei vastausta kahteen viikkoon !

11

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOniiii5

      Juu muaki näköjää huijattii sivu suljettii mulla meni sinne paljo rahaa. tilasin keskiviikkona ja kattelin viikonloppuna nii sivua ei oo enää saiskoha toho jotenki etittyy jotenki sais tekijän kii

      • mbmbskrill

        Onko teillä päässä yhtään mitään järkeä? Maksaa 20e kympin lahjakortista! Ette varmaan tiedä, että niitä saa nimellishinnalla ostettua kaupasta. Eilen ostin viidelläkympillä viidenkympin lahjakortin sryhmään! Vittu kun ihmiset on tyhmiä! Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Pitäisikö perustaa yritys, joka myy 10euron seteleitä 20euron hintaan. Ja yrityksen tulos nousee yhtä lujaa ylös, kun Nokia tuli alas!


      • Peukku perssiisseen.
        mbmbskrill kirjoitti:

        Onko teillä päässä yhtään mitään järkeä? Maksaa 20e kympin lahjakortista! Ette varmaan tiedä, että niitä saa nimellishinnalla ostettua kaupasta. Eilen ostin viidelläkympillä viidenkympin lahjakortin sryhmään! Vittu kun ihmiset on tyhmiä! Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Pitäisikö perustaa yritys, joka myy 10euron seteleitä 20euron hintaan. Ja yrityksen tulos nousee yhtä lujaa ylös, kun Nokia tuli alas!

        Provoilua vaan...


    • joniii5 sama aikasem

      nii mutta pisti sivun kiinni että pitäskö tehfä rikos ilmotus. meinattii sitä vaa että ne ei meinaa lähettää niitä lahjakortteja

    • mknhbgv

      1200e lahjakortteja tilattu pari viikkoa sitte ja nyt ei sitte koko sivustoa löydy... mitä tässä kannattaisi tehdä?

      • 15+15

        No se mitä kannattaa tehdä on valitella sitä täällä ja istua peukalo per..essä. Mitäs jos kokeilisitte ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaa ja sen jälkeen poliisiin.


    • joniii5

      Tehty on. Nyt vaan sit odotellaa

      • Lampaat***

    • huijattu2

      Huijausta valitettavasti. Tilasin maaliskuussa lahjakortteja, eivät tulleet. Otin myös yhteyttä kuluttajaviranomaisiin, tyssäsi siihen kun taustalla on ulkomainen firma (englanti muistaakseni). Poliisi varmaan saisi jotain selville, mutta rahoille kyllä voi sanoa good bye.

      • huijattu2

        ...ps jos haluatte kortteja tilata niin ainakin MobiShoppi on ollut luotettava ja toimitukset nopeita.


      • Jokuko ja KUsti
        huijattu2 kirjoitti:

        ...ps jos haluatte kortteja tilata niin ainakin MobiShoppi on ollut luotettava ja toimitukset nopeita.

        Sine sitte ja joukolla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe