WGI sai hyvää mainetta Suomesta!

Tapani

WGI:n johto käväisi menneenä viikonloppuna helsingissä.

Juttua on Suomenkielisestä tukipalvelusta jota arvostettiin todella paljon johdon taholta.

Suomalainen mies henkilä voitto promootio kilpailusta ROLEX kellon ja saapui noutamaan sen Espanjasta asti.

Suomalainen nuori mies henkilö Jinka Marjamäki on kuvassa WGI:n johdon kanssa ja takana hänen autonsa jonka rekisteri tunnus on WGI-1

linkki alla olevaan uutiseen:

https://www.worldgamesinc.com/resources/newsFlash/_043/nf_page_1.html

19

2635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo sepon seppo

      Kirjoita seuraava hieroglyfeillä, niin saa paremmin selvää.

    • uusi jäsen

      ei se nyt niin iso riski ole sijoittaa paria sataa kerralla tähän.

      • Henkilö

        Ei kannata sijoittaa mikäli ei meinaa mitään asian eteen tehdä!

        Mutta kannattaa ehdottomasti lähteä rakentamaan hommaa. Niinkun näemme jotkut menestyy hyvin ja se on vaan siitä kiinni että itse haluaa menestyä.

        Minä olen menestynyt WGI:ssä ja voin auttaa sinutkin menestymään jos sitä haluat


      • juuro

        Juu kyllä pari sataa kannattaa laittaa lottoon ja pitkävetoon sekä myös wgi:n kokeeksi! Ei tiedä millä niistä vielä voittaa miljuunia!

        Kyllä jollain näistä vielä köyhyys poistetaan eikä tartte sitten enää työttömänä kituuttaa ja kateellisena katsella kun paperitehtaassa hikoileva duunari ajaa bemarillaan raitilla. Kyllä sillä miljuunalla voi ostaa samanlaisen tai jopa komiamman! Hei tää on hyvä juttu!


      • yläkerrasta apuja
        Henkilö kirjoitti:

        Ei kannata sijoittaa mikäli ei meinaa mitään asian eteen tehdä!

        Mutta kannattaa ehdottomasti lähteä rakentamaan hommaa. Niinkun näemme jotkut menestyy hyvin ja se on vaan siitä kiinni että itse haluaa menestyä.

        Minä olen menestynyt WGI:ssä ja voin auttaa sinutkin menestymään jos sitä haluat

        jep ja minäkin voin auttaa menestymään kohtalaisesti, vaikka en miljoonia lupaakaan!

        tee kuten meikäläinen ja opiskele itsesi ekonomiksi, sitten menet kunnon työpaikkaan. kymmenen vuotta on nyt tullut koulun jälkeen duunia painettua ja vuositulot noin 64.000e.

        en ole miljonääri mutta pärjään ok, eikä naureta kadulla kuten noille virtuaaliwgi kavereille


    • Rolex

      Että oikein Rolex:seja jaettiin ??.
      On näköjään WGI:n pomot käyneet Nykissä, nimittäin
      kaverini asuu Jenkkilässä ja oli käynyt Nykissä
      missä oli Rolex:sejä huutokaupan n.10 %:n hintaan
      verrattuna normaaliin hintaan(kyseessä oli Tullin
      takavarikoituja kelloja ja paljon muutakin hyvää
      tavaraa),maksutapa vain käteinen.

      https://www.worldgamesinc.com/resources/newsFlash/_043/nf_page_1.html

      • Cluso627

        Kappas vuoan.Jos oikein muistan tossa kuvassahan on Topteamin "ukko"Aika hyvin mutta misssä on jerry?
        Minun Sponsorini "jerrynpojat"Kyllä te minut muistatte.Mehän pidettiin paljon parempi tilaisuus
        Pohjanhovissa:)Mukana oli jopa keskusrikospoliisi
        Miksihän hän EI halunnu liittyä allenne?Otti puhelun atappina Syytäjälle.Tosta sponsorista mie vain olen huolissani.Kun näytin omat tuon WGI sivun verottajalle,ei hänkään halunnu mukaan?Niin näytin sen sivuston eli pidin power point esityksen hänelle
        Kumma hän vähän pillastu?Alko kyseleen minne tästä laskeutuu rahat.Alko multa tiedusteleen sponsoriani,sanoin,että ei kuulunu viimeksi kuulin kun hän soitti huutaen ja tappouhkaillen marraskuussa 2003,siitä syystä kun mie olin
        tuonu tilaisuuteen KRP:N poliisin.
        Mistä mie tiesin,että tää on laitonta?Kun jerry väitti,että ei ole niin miksi sitten alko noi tappouhkailut? Uhkas jopa tappaa minun pikkusiskoni
        kun pääsee Helsinkiin ja sitten minut.Sain osan puhelusta nauhalle(nauhurille)Soitin tietysti ATAPPINa Kyseiselle poliisille.Sen jälkeen tuli hirmu kiire jerryllä pois tästä kaupungista oli hänellä mukana muistaakseni seven nox heppukin.
        Nyt on kohta vuosi tuosta uhkailusta ,eikä hän ole pitäny lupaksestaan huolta.Näinkö teillä Topteamissa asioita hoidellaan?Painostamalla/uhkailemalla
        Niin mie olin kanssa Topteamissa.,mutta minut nakattiin pihalle,kun siellä luki potaskaa ja yritin esittää vähän oikaisua asiaan.Kappas vaan maili lootaani tuli posti topteamin ylläpidosta.
        Sitten se vissiinki lahkon johtaja soitti mulle aamulla vinkuvalla äänellä niiinkuin vanhaa veräjän ovia liikuteltaisi.No hänki tivasi tätä
        KRP juttua.Mikä tässä on hämärää,kun poliisi ei
        saa liittyä?
        Laitan tänne omasta mailista tulleen Topteamin ylläpidosta kirjoituksen.Poliisi meinas,että jos sen oikein tarkoin lukee siitä saa uhkauksen.
        Kun se hekkikurumaili on sattumoisin niin,että olen antanu tunnukset viranomaisille sinne pääsyä varten.Eikä siinäkään kaikki olen joutunu vaihtaan tämmösten soittojen takia puhelin numeroani jo 8kertaa.Tutkinta pyyntöjä pitäs kuulemma tehä,mutta kun alkaa jo yli sata uhkailua olleen täynnä ei sitä jaksa enää kovin kirjoittaa.
        No on tässä hyvä puolikin ollu,olen oppinu kirjoittaan,lähes virheettömästi,ja rakkaudella.
        tv.Cluso rakkaudella


      • täh?
        Cluso627 kirjoitti:

        Kappas vuoan.Jos oikein muistan tossa kuvassahan on Topteamin "ukko"Aika hyvin mutta misssä on jerry?
        Minun Sponsorini "jerrynpojat"Kyllä te minut muistatte.Mehän pidettiin paljon parempi tilaisuus
        Pohjanhovissa:)Mukana oli jopa keskusrikospoliisi
        Miksihän hän EI halunnu liittyä allenne?Otti puhelun atappina Syytäjälle.Tosta sponsorista mie vain olen huolissani.Kun näytin omat tuon WGI sivun verottajalle,ei hänkään halunnu mukaan?Niin näytin sen sivuston eli pidin power point esityksen hänelle
        Kumma hän vähän pillastu?Alko kyseleen minne tästä laskeutuu rahat.Alko multa tiedusteleen sponsoriani,sanoin,että ei kuulunu viimeksi kuulin kun hän soitti huutaen ja tappouhkaillen marraskuussa 2003,siitä syystä kun mie olin
        tuonu tilaisuuteen KRP:N poliisin.
        Mistä mie tiesin,että tää on laitonta?Kun jerry väitti,että ei ole niin miksi sitten alko noi tappouhkailut? Uhkas jopa tappaa minun pikkusiskoni
        kun pääsee Helsinkiin ja sitten minut.Sain osan puhelusta nauhalle(nauhurille)Soitin tietysti ATAPPINa Kyseiselle poliisille.Sen jälkeen tuli hirmu kiire jerryllä pois tästä kaupungista oli hänellä mukana muistaakseni seven nox heppukin.
        Nyt on kohta vuosi tuosta uhkailusta ,eikä hän ole pitäny lupaksestaan huolta.Näinkö teillä Topteamissa asioita hoidellaan?Painostamalla/uhkailemalla
        Niin mie olin kanssa Topteamissa.,mutta minut nakattiin pihalle,kun siellä luki potaskaa ja yritin esittää vähän oikaisua asiaan.Kappas vaan maili lootaani tuli posti topteamin ylläpidosta.
        Sitten se vissiinki lahkon johtaja soitti mulle aamulla vinkuvalla äänellä niiinkuin vanhaa veräjän ovia liikuteltaisi.No hänki tivasi tätä
        KRP juttua.Mikä tässä on hämärää,kun poliisi ei
        saa liittyä?
        Laitan tänne omasta mailista tulleen Topteamin ylläpidosta kirjoituksen.Poliisi meinas,että jos sen oikein tarkoin lukee siitä saa uhkauksen.
        Kun se hekkikurumaili on sattumoisin niin,että olen antanu tunnukset viranomaisille sinne pääsyä varten.Eikä siinäkään kaikki olen joutunu vaihtaan tämmösten soittojen takia puhelin numeroani jo 8kertaa.Tutkinta pyyntöjä pitäs kuulemma tehä,mutta kun alkaa jo yli sata uhkailua olleen täynnä ei sitä jaksa enää kovin kirjoittaa.
        No on tässä hyvä puolikin ollu,olen oppinu kirjoittaan,lähes virheettömästi,ja rakkaudella.
        tv.Cluso rakkaudella

        "Soitin tietysti ATAPPINa... "
        Mikä on ATAPPI? Millasena silloin soitetaan?


      • hermot menee
        Cluso627 kirjoitti:

        Kappas vuoan.Jos oikein muistan tossa kuvassahan on Topteamin "ukko"Aika hyvin mutta misssä on jerry?
        Minun Sponsorini "jerrynpojat"Kyllä te minut muistatte.Mehän pidettiin paljon parempi tilaisuus
        Pohjanhovissa:)Mukana oli jopa keskusrikospoliisi
        Miksihän hän EI halunnu liittyä allenne?Otti puhelun atappina Syytäjälle.Tosta sponsorista mie vain olen huolissani.Kun näytin omat tuon WGI sivun verottajalle,ei hänkään halunnu mukaan?Niin näytin sen sivuston eli pidin power point esityksen hänelle
        Kumma hän vähän pillastu?Alko kyseleen minne tästä laskeutuu rahat.Alko multa tiedusteleen sponsoriani,sanoin,että ei kuulunu viimeksi kuulin kun hän soitti huutaen ja tappouhkaillen marraskuussa 2003,siitä syystä kun mie olin
        tuonu tilaisuuteen KRP:N poliisin.
        Mistä mie tiesin,että tää on laitonta?Kun jerry väitti,että ei ole niin miksi sitten alko noi tappouhkailut? Uhkas jopa tappaa minun pikkusiskoni
        kun pääsee Helsinkiin ja sitten minut.Sain osan puhelusta nauhalle(nauhurille)Soitin tietysti ATAPPINa Kyseiselle poliisille.Sen jälkeen tuli hirmu kiire jerryllä pois tästä kaupungista oli hänellä mukana muistaakseni seven nox heppukin.
        Nyt on kohta vuosi tuosta uhkailusta ,eikä hän ole pitäny lupaksestaan huolta.Näinkö teillä Topteamissa asioita hoidellaan?Painostamalla/uhkailemalla
        Niin mie olin kanssa Topteamissa.,mutta minut nakattiin pihalle,kun siellä luki potaskaa ja yritin esittää vähän oikaisua asiaan.Kappas vaan maili lootaani tuli posti topteamin ylläpidosta.
        Sitten se vissiinki lahkon johtaja soitti mulle aamulla vinkuvalla äänellä niiinkuin vanhaa veräjän ovia liikuteltaisi.No hänki tivasi tätä
        KRP juttua.Mikä tässä on hämärää,kun poliisi ei
        saa liittyä?
        Laitan tänne omasta mailista tulleen Topteamin ylläpidosta kirjoituksen.Poliisi meinas,että jos sen oikein tarkoin lukee siitä saa uhkauksen.
        Kun se hekkikurumaili on sattumoisin niin,että olen antanu tunnukset viranomaisille sinne pääsyä varten.Eikä siinäkään kaikki olen joutunu vaihtaan tämmösten soittojen takia puhelin numeroani jo 8kertaa.Tutkinta pyyntöjä pitäs kuulemma tehä,mutta kun alkaa jo yli sata uhkailua olleen täynnä ei sitä jaksa enää kovin kirjoittaa.
        No on tässä hyvä puolikin ollu,olen oppinu kirjoittaan,lähes virheettömästi,ja rakkaudella.
        tv.Cluso rakkaudella

        Varmaan moni muukin hermostuisi tuollaisesta lässytyksestä.


    • hörpöti, hörpöti

      9.10.2003
      Aikamme seurattuamme http://www.iskuri.net foorumin ilmoitustasoa päätimme sitten laittaa ilmoituksen.
      Täällä näköjään ilmoittelee vain pääasiassa maksulliset naiset/miehet ja koska itse en pidä meitä minään huorina mutta rahaa palaa bailatessa joskus liikaakin niin ajattelimme muotoilla ilmoituksemme hiukan toisin.

      Olemme joukko nuoria naisia ikähaitarissa 18-29v. Etsimme siis seuraa sänkyyn ja muuhun kivaan hauskanpitoon mutta emme kuitenkaan suoraan rahasta.! Liikumme viikonloppuisin paljon ympäri suomea bailaamassa ja hauskaa pitämässä erilaisilla kokoonpanoilla. Päätimme tehdä tämän asian muutaman tyttökaverini kanssa niin että JOKAINEN joka täyttää nämä vaatimukset tulevat kokemaan erittäin mielenkiintoisia ja seksin täyteisiä hetkiä kanssamme. Tämä ilmoitus ja sivusto ei siis ole mikään kusetus tai vitsi eikä tämä sivusto ja asia vanhene.!

      Minä ja muutama tyttökaverini liityimme muutama viikko sitten mukaan suomessa kovaa vauhtia leviävään wgi bisnekseen. Päätimme kimpassa viedä asiaa eteenpäin ryhmänä siten että aina kun organisaatiomme liittyy vähintään uusi Ambassador tai Virtual broker jäsen ja joka on tuonut OMAN liittymisensä OHESSA 2 uutta jäsentä mukaan (vähintään Ambassador tason) saa hän seurakseen jonkun meistä neidoista viettämään illan/yön kanssaan hotellissa tai kotonaan kaikilla herkuilla. Luonnollisesti jos hän haluaa viedä meidät ravintolaan vaikka ennen sitä niin drinkit maksaa tietty aina viejä. Seksiä harrastaessa me kaikki pimut käytämme tietty kondomia.
      Eli jos liityt mukaan ja tuot 2 uutta Ambassador jäsentä mukaan sinun ei tarvitse maksaa seksistä mitään erikseen kanssamme, se kuuluu automaattisesti mukaan diiliin.! Valittavanasi on olevat pimut löydät kuvien kera alla olevasta linkkilaatikosta. Kaikki muutkin uudet meidän kauttamme liittyneet pimut lisätään haluttaessa automaattisesti kuvan kera linkkilaatikkoon.!
      ILMAINEN BONUS KAIKILLE:
      Kaikki tämän sivun kautta liittyneet miehet ja naiset saavat halutessaan linkkinsä aivan sivun alareunassa olevaan linkkilaatikkoon ja näin ollen sitä kautta liityttäessä myös uusia jäseniä omaan organisaatioonsa.

      *************************************************************
      *************************************************************
      *************************************************************
      TÄSSÄ DIILI.!


      Eli jos haluat ilmaista seksiä ja säpinää meidän wgipimujen kanssa:
      Olet yli 18v.!
      Liityt alla olevasta osoittesta
      http://members.worldgamesinc.com/bloodbros ID NRO:5211792
      Tai sitten vaihtoehtoisesti liityt mukaan jonkun kautta tästä alapuolella olevasta vierivästä sinisestä nikki/linkkilaatikosta. Luonnollisesti jos linkin yhteydessä on pieni kuva on kyseessä tämän kuvassa olevan henkilön linkki jolta "palkkio" on ehdot täytettyäsi saatavissa.
      LINKKILAATIKKO

      Oman liittymisen jälkeen sinun on tuotava vähintään 2 Amb tai VB jäsentä.

      Player tason jäsenistä emme anna kuin rönttibonuksen.

      Eli Liityttyäsi mukaan Ambassador tasolla ja tuotuasi sen jälkeen 20.tä Player tason jäsenestä saat ilmaisen panon.

      BONUS TOSI PELIMIEHILLE:

      Jos liityt suoraan Virtual brokerina ja tuot mukanasi 2 Ambassadoria/VB tason jäsentä pääset viettämään kiihkeän yön 2.n seksikkään naisen kanssa. Ilman lisäkustannuksia mikäli olet paikkakunnalta. (Helsinki)
      Emme kaipaa mitään turhia lässytyksiä ja höpöhöpö juttuja ja juuri siksi me emme siis vastaile heti suoriin sähköposteihin, kuvien sekä numeroiden pyytäjiin ENNEN KUIN näemme wgin pelisivuilta että olet liittynyt myös jäseneksi ja tuonut tarvittavat uudet jäsenet. Wgin pelisivu on reaaliaikainen eli se kertoo kokoajan sillä hetkellä olevan tilanteen. Heti kun ehdot on täytetty ja lähetät meille sähköpostia saat paluupostissa meidän kaikkien pimujen kuvat ja suorat numerot, sähköpostiosoitteet joista tavoitat meidät palkkiotasi halutessasi. Eli mailaa vasta sitten kun olet saanut allesi 2 uutta Amb tason jäsentä.!
      Älä turhaan huolestu vaikka kuvat tällä sivulla ovatkin pienikokoisia. Se on tarkoituskin sillä mekään emme halua paljastaa omaa henkilöllisyyttä ihan tällä tavalla kaikille netissä surffaajille ja tarkoituksemme ei ole tehdä tätäkään hommaa ikuisesti. Joten nopeat elävät ja hyötyvät tästä meidän diilistä eniten. Sanotaan kuvista kuitenkin näin että te ette tule missän vaiheessa pettymään meihin.!

      Ja vinkkinä vaan, että älkää te tota clusoa haukkuko. Sillä on muuten mahtavan hyvät tiedot tosta WGI:stä.

    • joo

      Kannattaa katsoa ensin kenen se auto on??????????

      • pasi

        Kenelle se auto kuuluu?


      • auto
        pasi kirjoitti:

        Kenelle se auto kuuluu?

        auto wgi-1 lähetä numeroon 16400 niin saat tietää.


    • minä

      Minäkin annan mainosta omalle ylälinjalle.Seuraavan kerran kun tavataan pistän legot sisään.

      • Cluso627

        Kappas vaan tuohan on samainen kirjoitus jonka
        lähetin Mr.Laiholle.Oli muuten hyvät jäljet jätetty
        kuka tuonki ID numeron takana on.Voi Watchtower ja romupena ja sampsa29 sentään.Kautta JT-n aimoon jutun.
        No näköjään herrallakin oli tässä osansa.
        tv.Cluso
        Rakkautta ilmaan.


      • clkusi
        Cluso627 kirjoitti:

        Kappas vaan tuohan on samainen kirjoitus jonka
        lähetin Mr.Laiholle.Oli muuten hyvät jäljet jätetty
        kuka tuonki ID numeron takana on.Voi Watchtower ja romupena ja sampsa29 sentään.Kautta JT-n aimoon jutun.
        No näköjään herrallakin oli tässä osansa.
        tv.Cluso
        Rakkautta ilmaan.

        ID=IP???


      • cklusi
        clkusi kirjoitti:

        ID=IP???

        ID = jäsen-numero WGI:ssä


    • joo

      Mercedes-Benz 4D C220 CDI omist.Osuuspankkien keskuspankki oyj.Helsinki

    • UPPAAJA

      UP!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe