Sinä elämäni pilaaja

Ikuinen vamma jäi

Eikö ole missään vaiheessa kaduttanut se idioottimainen käytöksesi minua kohtaan ! Sinä narsistisen luonteen omaava. Ja vielä olet vääristellyt tapahtumia. Toivottavasti saat palkkasi toden totta. Ja saat katkerasti tuta loppuelämässäsi kaiken tuon edestä, mitä minulle teit. Luulisi omantuntosi soimaavan, jos ylipäätään sinulla sellaista enää onkaan. Toivottavasti kun viimeistä veräjää lähestyt, saisit tuskat tapahtuneesta. Mutta silloin se voi olla jo myöhäistä katua. Joten kannattaisi toimia ajoissa.

62

5769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät kädet

      haista paska!

    • Poppoohei

      Mitä henkilö tehnyt??

      • ikuinen vamma jäi

        En voi sitä tarkemmin tällä palstalla kertoa, mutta jos kyseinen henkilö tämän lukee niin varmaan tietää. Pakko oli vain purkaa tuskaa.


      • solkotin
        ikuinen vamma jäi kirjoitti:

        En voi sitä tarkemmin tällä palstalla kertoa, mutta jos kyseinen henkilö tämän lukee niin varmaan tietää. Pakko oli vain purkaa tuskaa.

        Oletko nyt ihan varma, että tietää???


      • ikuinen vamma jäi
        solkotin kirjoitti:

        Oletko nyt ihan varma, että tietää???

        Minä olen aina varma kaikesta. Ainoa, mistä en ole ihan varma on, että olenko mies vai nainen.


    • Vaihdetaan tossuihin

      No sori!! Kannattaa kokeilla hyvinvointi lapioo : -)

      • ikuinen vamma jäi

        Mitähän tuo mahtanee tarkoittaa ?


      • Vaihdetaan tossuihin
        ikuinen vamma jäi kirjoitti:

        Mitähän tuo mahtanee tarkoittaa ?

        Se tarkoittaa sitä, että mene pihalle(tai jonnekkin) ja kaiva maahan kuoppa. Se helpottaa. Olen kokeillu.


    • JKTTT

      NIINKKÖ

      • Mitä tuo nyt sitten

        ?


    • voi voi

      oletko katkera?????? ei kannata olla, siihen menee liikaa elämänenergiaa. Nyt katse tulevaisuuteen,mennyt on mennyttä!

    • tunteiden tuuletus

      Et sinä ole ainoa kärsimään joutunut (nainen, oletan) teitä on kymmeniä tuhansia maassamme. Vertaisryhmiä on jokaiselle tapaukselle. Elämän pilaaminen viittaa jo johonkin hyvin vakavaan. Sellaisesta tulee trauma.
      Kaikesta voi ja pitää puhua, puhua puhua puhua ja kirjoittaa toisille vastaavaan tilanteeseen joutuneille. Ei ole olemassa niin vaikeata ongelmaa, etteikö sitä voisi käsitellä.

    • Dr FuulHiil

      Syvällisempään diagnosointiin menemättä, aloittajan tekstistä voi lukea rivienvälistä että hän on suivaantunut jostain. Voisi jopa sanoa, että sangen suivaantunut, jostain.

      ps. mitään ei kukaan kadu koskaan ikinä, paitsi perunat.

      • ihimetyttää!

        Aloittaja puhuu elämänsä pilaajasta; hänen isänsä toivoo saavansa tyttärensä elämänpilaajan käsiinsä. Asiasta ei kuulemma voi asoiden kiusallisuuden takia puhua asiantuntija-auttajillekaan.
        Sori vaan, kaikesta voi puhua ellei uskonnollinen vakaumus ole puhumista estämässä. Olen kuullut näistä. *vrt* verensiirron "synnillisyys" tietyissä yhteisöissä.


      • Olet hölmö
        ihimetyttää! kirjoitti:

        Aloittaja puhuu elämänsä pilaajasta; hänen isänsä toivoo saavansa tyttärensä elämänpilaajan käsiinsä. Asiasta ei kuulemma voi asoiden kiusallisuuden takia puhua asiantuntija-auttajillekaan.
        Sori vaan, kaikesta voi puhua ellei uskonnollinen vakaumus ole puhumista estämässä. Olen kuullut näistä. *vrt* verensiirron "synnillisyys" tietyissä yhteisöissä.

        No veren siirto (rokotus neulasta toiseen) on aiheuttanut HIV epidemian ja paljon muita tartuntoja. Sen lisäksi se on antanut lisäaikaa ihmisille joiden on kuulunut jo kuolla,


    • Valaise vähän,

      Mitä on tapahtunut? Onko mies huijannut suhteeseen ja sitten hylännyt? Jotain tällaista tulee mieleen.

      • ajatuksia vain

        kun luin aloittajan viestin, niin sanoma oli täydellisesti sama, jonka sain kesäkuun alussa.

        Tutustuin mieheen, rakastuin, ..mutta muutaman kuukauden kuluttua huomasin, että ei tästä tulee mitään, ...jouduin jättämään hänet, koska tunteeni jotenkin ei vain vahvistunut vaan monet asiat jotenkin tökkivät. Suhde muuttui enemmän rasiteeksi kuin voimaksi.

        Kun lopetin suhteen, niin sain kuulla pilanneeni hänen elämän. Kuinka enää uskallan aloittaa tutustumisen uuteen ihmiseen? Huijasinko hänet suhteeseen??? kuinka niin voi tehdä, kyllä minä luulin/toivoin sen olevan ihastumista ja rakastumista..halusin tutustua..

        Yleensä jos jokin suhde on kariutunut elämässä, niin suren sitä kovasti, vaikka lähtijä olisin itse. Tätä suhdetta oli vaikea surra kaiken sen syyttelyn ja ryöpytyksen jälkeen - en tunne mitään???????


    • vattuliisa

      Ei toisen elämää voi täysin pilata kukaan. Asioihin suhtautuminen ja oma käytös ovat isossa osassa. Marttyyrina oleminen ei kiinnosta ketään ja siitä voi syyttää vain itseään.
      Jos tuhlaa kaiken energiansa jonkun vihaamiseen, niin kohtapa löytää itsensä terapeutin sohvalta tai istumassa oikeudessa pahoinpitelyssä.

      Elämä on ja antaa sen olla. Nenä kohti tulevaa jättäen idiootit omaan arvoonsa.

      • Ikuisen vamma jäi

        En vihaa häntä, mutta sydämestäni toivon hänelle suuria tunnontuskia. Vaan eihän narsistisen luonteen omaava voi sellaista tuntea. Toivon, että Jumala itse antaa tuta kaikkea tuskaa niin iljettävälle ihmiselle. Ei voi sanoa edes mieheksi. Mies ei käyttäydy niin alhaisesti naista kohtaan.


      • selvä
        Ikuisen vamma jäi kirjoitti:

        En vihaa häntä, mutta sydämestäni toivon hänelle suuria tunnontuskia. Vaan eihän narsistisen luonteen omaava voi sellaista tuntea. Toivon, että Jumala itse antaa tuta kaikkea tuskaa niin iljettävälle ihmiselle. Ei voi sanoa edes mieheksi. Mies ei käyttäydy niin alhaisesti naista kohtaan.

        Selvä. Voitko kuitenkin lutkuttaa nyt melaani?


      • Atami
        Ikuisen vamma jäi kirjoitti:

        En vihaa häntä, mutta sydämestäni toivon hänelle suuria tunnontuskia. Vaan eihän narsistisen luonteen omaava voi sellaista tuntea. Toivon, että Jumala itse antaa tuta kaikkea tuskaa niin iljettävälle ihmiselle. Ei voi sanoa edes mieheksi. Mies ei käyttäydy niin alhaisesti naista kohtaan.

        Kyllä naiset käyttäytyy myös iljettävästi. Ei ole sukupuoli riippuvaista. Yleensä on seksuaalis riippuvaista. Mitä herkemmin kutsuu itseään, joksikin seksuaaliseksi, sitä pinnallisempi ja perverssimpi mieli.

        Minä olen normaali, en mainosta seksuaalisuuttani.


      • ikuinen vamma jäi
        Atami kirjoitti:

        Kyllä naiset käyttäytyy myös iljettävästi. Ei ole sukupuoli riippuvaista. Yleensä on seksuaalis riippuvaista. Mitä herkemmin kutsuu itseään, joksikin seksuaaliseksi, sitä pinnallisempi ja perverssimpi mieli.

        Minä olen normaali, en mainosta seksuaalisuuttani.

        Onkohan minulla sukupuolitauti? Sitä mietin kovasti...


      • kaiku vastaa
        Ikuisen vamma jäi kirjoitti:

        En vihaa häntä, mutta sydämestäni toivon hänelle suuria tunnontuskia. Vaan eihän narsistisen luonteen omaava voi sellaista tuntea. Toivon, että Jumala itse antaa tuta kaikkea tuskaa niin iljettävälle ihmiselle. Ei voi sanoa edes mieheksi. Mies ei käyttäydy niin alhaisesti naista kohtaan.

        mutta nainen käyttäytyy halveksuttavammin miestä kohtaan. Mistä siihen on naisilla oikeus?


      • heh heh heh!
        ikuinen vamma jäi kirjoitti:

        Onkohan minulla sukupuolitauti? Sitä mietin kovasti...

        on!


      • ..........
        Ikuisen vamma jäi kirjoitti:

        En vihaa häntä, mutta sydämestäni toivon hänelle suuria tunnontuskia. Vaan eihän narsistisen luonteen omaava voi sellaista tuntea. Toivon, että Jumala itse antaa tuta kaikkea tuskaa niin iljettävälle ihmiselle. Ei voi sanoa edes mieheksi. Mies ei käyttäydy niin alhaisesti naista kohtaan.

        Toisen elämää ei voi pilata lopullisesti, vaikka mies soisi olevansa noin mahtava.
        Älä tuhlaa aikaasi edes ajatuksiin, olet paljon arvokkaampi.


      • ajatuksiavain2016
        Ikuisen vamma jäi kirjoitti:

        En vihaa häntä, mutta sydämestäni toivon hänelle suuria tunnontuskia. Vaan eihän narsistisen luonteen omaava voi sellaista tuntea. Toivon, että Jumala itse antaa tuta kaikkea tuskaa niin iljettävälle ihmiselle. Ei voi sanoa edes mieheksi. Mies ei käyttäydy niin alhaisesti naista kohtaan.

        Huh huh ei se ollutkaan minulle, koska olen itse nainen, nyt se selvisi. Kävimme loppukeskustelut kyllä kirjoittaen, joten uskoinkin se suhteen loppumisen selvinneen, joten harmitti, että vielä on niin katkera. Paljon oli myös omassa ajankohdassa syytä, ei niinkään miehessä. Mutta ilkeältä tuntui, kun sanottiin, että pilasit mun elämän, en kai vastannut kaikkia haavekuvia.


      • Pamppua.perseeseen.vaan
        Ikuisen vamma jäi kirjoitti:

        En vihaa häntä, mutta sydämestäni toivon hänelle suuria tunnontuskia. Vaan eihän narsistisen luonteen omaava voi sellaista tuntea. Toivon, että Jumala itse antaa tuta kaikkea tuskaa niin iljettävälle ihmiselle. Ei voi sanoa edes mieheksi. Mies ei käyttäydy niin alhaisesti naista kohtaan.

        Nainen saa edelleen kohdella miestä miten haluaa? Haista huora paska! Vaaditte tasa-arvoa, saatte sen kierot huorat!


      • OMANTUNNONÄÄNI

        VOI PILATA TOISEN ELÄMÄN. NÄMÄ PASKAPÄÄT SITTEN NAUTII SIITÄ, KUN ON SAANUT TOISELLE HARMIA. TOSIN KAIKKI EI TIETOISESTI TEE TAI OSAA AJATELLA MITKÄ SEURAUKSET HEIDÄN TEOILLAAN ON. YHTÄ VÄHÄN NAISET SAA HUONOSTI KOHDELLA MIEHIÄ KUIN MIEHET NAISIA. SAMA AKAT KESKENÄÄN JA MIEHET KESKENÄÄN. OMIA SISARIA, VELJIÄ, VANHEMPIA UNOHTAMATTA. NOITA PERSOONALISUUSHÄIRIÖISIÄ TAI EPÄSOSIAALISIA HENKILÖITÄ LÖYTYY KAIKISTA. VARMAAN KAIKKI OLLAAN HUORIA, JOKAINEN JOUTUU JOLLAKIN TAVALLA LASKEMAAN MIHIN RAHAT RIITTÄÄ TAI MITÄ RAHOILLA OSTETAAN, MUTTA EI TARVITSE KIEROUTUNEESTI TOISILTA VARASTAA. SITÄ SIVISTYS ON, ETTÄ KAIKKI OTETAAN MUKAAN. MAAILMA EI OLE YKSIN MIESTEN, NAISTEN, LASTEN... OLIKO TÄMÄ PROVOSOINTIA, ETTÄ SAADAAN KESKUSTELUA. ONNEKSI TAITAA VIELÄ OLLA SANAN VAPAUS, VAIKKA SITÄKIN YRITETÄÄN OHJATA. JOS MENET ESIM. KAUPPAAN TAI LÄÄKÄRIIN NIIN ODOTETAAN TITYLLÄ TAVALLA KÄYTTÄYTYVÄN. YHTEISKUNNALLISET TAHOT ON PASKOJA. PAKKOLÄÄKITYS ON VOIMASSA, JOS TARPEEKSI MONI SANOO, ETTÄ ON JOTENKI YMPÄRISTÖSTÄÄN TS. HEIDÄN OMASTA KÄSITYKSESTÄÄN POIKKEAVA. MUUTEMIA TOIMITTAJIA, LÄÄKÄREITÄ, SOSIAALITYÖNTEKIJÖITÄ, POLIISEJA, HOITAJIA, JOHTAJIA, TOIMINNANJOHTAJIA, ASIANAJAJIA, VOISI SIIRTÄÄ KOTIHOITOON JA TYÖT VOISI LAITAA UUDELLEN KIERTOON. VOISI OLLA JO VUORON VAIHTO. MINÄ VOISIN ALKAA TOIMITTAJAKSI JA KERTOISIN KAIKILLE KIINNOSTUNEILLE MITÄ TAPAHTUU, JOS JOTAI SATTUISI KIINNOSTAMAAN TAI ENNÄTTÄISI KATSOA. TOSIN TÄLLÄKÄÄN PALSTAALA EI KAUHEESTI OLE LUKIJOITA EIKÄ MILTÄÄN KANAVALTA TULE MITÄÄN PAKOSTI KATSOTTAVAA. TOSIN RADIOSTA NÄYTTÄÄ KUULUVAN MELKEIN SAMANLAISET JUTUT JOKA KANAVALTA. ONKO TÄMÄ JOKU NETTIVAKOILUPALSTA? YLE JA MUUT RADIOKANAVAT PUHUU PASKAA EIKÄ OTA MITÄÄN VASTUUTA SANOISTAAN. SAMA LÄÄKÄRIT JA MUUT HENKILÖT YHTEISKUNNALLISELLA TAHOLLA, JOTKA ON IHMISTEN ASIOIDEN TAI ELÄMÄN KANSSA TEKEMISISSÄ. AIKA VASTUUTONTA ON MEININKI SIELLÄKIN, MISSÄ SUURIN VASTUU ON. TYHMÄT OTTAA HOITAAKSEEN ASIOITA, JOITA EIVÄT HALLITSE, LUULEEVAT VAAN OSAAVANSA. TOSIPAIKAN TULLEN EIVÄT OSAA TOIMIA. HOITAJAT ITSE OVAT VÄKIVALTAISIA JA SOITTEN SYYTTÄVÄT POTILAITA VÄKIVALTAISUDESTA. PÄÄTTÄVÄSSÄ ASEMASSA ON PALJON VÄÄRIÄ HENKILÖITÄ. TÄMÄ YHTEISKUNNALLINEN JÄRJESTELMÄ ON NARSISTINEN, KENEN TAHTO TAI NÄKEMYS TOTEUTUU. NOILLA ON KAIKKIA ETUISUUKSIA, JOTKA ON LAITTOMIA LIIKE-ELÄMÄSSÄ. TYÖTAHTI MINIMAALLINEN. PÄÄASIA, ETTÄ TULEE TIETTYYN AIKAAN TÖIHIN. NOITA TUNNON TUSKIA SAA VAIN ITE, TUSKIN KUKAAN ILMAN SANOMISTA SUN TUSKISTA TIETÄÄ.


      • OMANTUNNONÄÄNI kirjoitti:

        VOI PILATA TOISEN ELÄMÄN. NÄMÄ PASKAPÄÄT SITTEN NAUTII SIITÄ, KUN ON SAANUT TOISELLE HARMIA. TOSIN KAIKKI EI TIETOISESTI TEE TAI OSAA AJATELLA MITKÄ SEURAUKSET HEIDÄN TEOILLAAN ON. YHTÄ VÄHÄN NAISET SAA HUONOSTI KOHDELLA MIEHIÄ KUIN MIEHET NAISIA. SAMA AKAT KESKENÄÄN JA MIEHET KESKENÄÄN. OMIA SISARIA, VELJIÄ, VANHEMPIA UNOHTAMATTA. NOITA PERSOONALISUUSHÄIRIÖISIÄ TAI EPÄSOSIAALISIA HENKILÖITÄ LÖYTYY KAIKISTA. VARMAAN KAIKKI OLLAAN HUORIA, JOKAINEN JOUTUU JOLLAKIN TAVALLA LASKEMAAN MIHIN RAHAT RIITTÄÄ TAI MITÄ RAHOILLA OSTETAAN, MUTTA EI TARVITSE KIEROUTUNEESTI TOISILTA VARASTAA. SITÄ SIVISTYS ON, ETTÄ KAIKKI OTETAAN MUKAAN. MAAILMA EI OLE YKSIN MIESTEN, NAISTEN, LASTEN... OLIKO TÄMÄ PROVOSOINTIA, ETTÄ SAADAAN KESKUSTELUA. ONNEKSI TAITAA VIELÄ OLLA SANAN VAPAUS, VAIKKA SITÄKIN YRITETÄÄN OHJATA. JOS MENET ESIM. KAUPPAAN TAI LÄÄKÄRIIN NIIN ODOTETAAN TITYLLÄ TAVALLA KÄYTTÄYTYVÄN. YHTEISKUNNALLISET TAHOT ON PASKOJA. PAKKOLÄÄKITYS ON VOIMASSA, JOS TARPEEKSI MONI SANOO, ETTÄ ON JOTENKI YMPÄRISTÖSTÄÄN TS. HEIDÄN OMASTA KÄSITYKSESTÄÄN POIKKEAVA. MUUTEMIA TOIMITTAJIA, LÄÄKÄREITÄ, SOSIAALITYÖNTEKIJÖITÄ, POLIISEJA, HOITAJIA, JOHTAJIA, TOIMINNANJOHTAJIA, ASIANAJAJIA, VOISI SIIRTÄÄ KOTIHOITOON JA TYÖT VOISI LAITAA UUDELLEN KIERTOON. VOISI OLLA JO VUORON VAIHTO. MINÄ VOISIN ALKAA TOIMITTAJAKSI JA KERTOISIN KAIKILLE KIINNOSTUNEILLE MITÄ TAPAHTUU, JOS JOTAI SATTUISI KIINNOSTAMAAN TAI ENNÄTTÄISI KATSOA. TOSIN TÄLLÄKÄÄN PALSTAALA EI KAUHEESTI OLE LUKIJOITA EIKÄ MILTÄÄN KANAVALTA TULE MITÄÄN PAKOSTI KATSOTTAVAA. TOSIN RADIOSTA NÄYTTÄÄ KUULUVAN MELKEIN SAMANLAISET JUTUT JOKA KANAVALTA. ONKO TÄMÄ JOKU NETTIVAKOILUPALSTA? YLE JA MUUT RADIOKANAVAT PUHUU PASKAA EIKÄ OTA MITÄÄN VASTUUTA SANOISTAAN. SAMA LÄÄKÄRIT JA MUUT HENKILÖT YHTEISKUNNALLISELLA TAHOLLA, JOTKA ON IHMISTEN ASIOIDEN TAI ELÄMÄN KANSSA TEKEMISISSÄ. AIKA VASTUUTONTA ON MEININKI SIELLÄKIN, MISSÄ SUURIN VASTUU ON. TYHMÄT OTTAA HOITAAKSEEN ASIOITA, JOITA EIVÄT HALLITSE, LUULEEVAT VAAN OSAAVANSA. TOSIPAIKAN TULLEN EIVÄT OSAA TOIMIA. HOITAJAT ITSE OVAT VÄKIVALTAISIA JA SOITTEN SYYTTÄVÄT POTILAITA VÄKIVALTAISUDESTA. PÄÄTTÄVÄSSÄ ASEMASSA ON PALJON VÄÄRIÄ HENKILÖITÄ. TÄMÄ YHTEISKUNNALLINEN JÄRJESTELMÄ ON NARSISTINEN, KENEN TAHTO TAI NÄKEMYS TOTEUTUU. NOILLA ON KAIKKIA ETUISUUKSIA, JOTKA ON LAITTOMIA LIIKE-ELÄMÄSSÄ. TYÖTAHTI MINIMAALLINEN. PÄÄASIA, ETTÄ TULEE TIETTYYN AIKAAN TÖIHIN. NOITA TUNNON TUSKIA SAA VAIN ITE, TUSKIN KUKAAN ILMAN SANOMISTA SUN TUSKISTA TIETÄÄ.

        HEI! ÄLÄ NYT OLE NOIN JULMA!


    • sivusta3

      En myöskään anna anteeksi koskana miehelle (Tero), joka pilasi elämäni. Tartutti taudin, vaikka vannoi, että on puhda. Narsisti! Onneksi paha tulee saamaan aina palkkansa!

      • Hullu.komm

        Sivusta3:
        Mä tykkään susta. "Seinä naapuri".

        On kyllä ikäeroa aikasta paljon.

        Olet viisain ja ahkerin ja pätevin ja kaunein ja vahvinkin nainen jonka tunnen, nyt taidat olla 22-23 ja asut liian pohjoisessa.

        Meidän sydämessä lukisi M&M.


      • Hull.komm
        Hullu.komm kirjoitti:

        Sivusta3:
        Mä tykkään susta. "Seinä naapuri".

        On kyllä ikäeroa aikasta paljon.

        Olet viisain ja ahkerin ja pätevin ja kaunein ja vahvinkin nainen jonka tunnen, nyt taidat olla 22-23 ja asut liian pohjoisessa.

        Meidän sydämessä lukisi M&M.

        Kuulin sen taudin ihmiseltä, jonka molemmat hyvin tunnemme.
        Voimia sulle sen asian kanssa. Oli mullekin sen kusipäisyys yllätys. Mut tulihan sitä paskaa mullekin sen kaverilta, kuten taisit kuulla. Vaikken itsekään mikään pulmunen ollut, kun suhteet vaihtuu.

        Harmi ettei enää oikeen nähdä. Viimeksi tais olla Ok. Siis kun sut sattumalta näin. En ole kyllä sitä mielestä saanut, kun itsesi ylös nostit.

        Kun varmaankin taas tavataan joskus, en minä miteenkään tunnusta tätä kirjoittaneeni. Tietenkin jos halaat, niin minä halaan. Voitaiskin halata tuttavina.;)

        En ole veroistasi tavannut ja välillä unelmoin sinusta.

        Sanon tän näin, kun en viitsi soittaa ja sinne muuttaa, mut ehkä tuut takaisin ja hoidat mut kuntoon, jos sattuis et sattuis.


    • henrik ijäs72

      muut nyrkillä uhkaa

    • J..

      Tiedän että tarkoitat mua!

    • toispuoljokke

      Miks ap "kaaduit"? Kaikki näytti sinulla olevan mallillaan. Olit pidetty työpaikallasi. Olinko minä syypää kun istuin kerran kasvoillesi?

      • alottaja

        Kuka olet ja mitä tuolla tarkoitat?


      • Sinäelämänipilaaja

        Minua vaivaa tuo kysymyksesi ! Kuka sinä olet ? Et luultavasti ole minun elämäni pilaaja. Olet varmaankin kyllä tietoinen ihan selvästi tapahtumasta, mutta luultavasti ei sinun itseäsi kannattaa syyttää tapahtumasta.


      • kemistä.terve
        Sinäelämänipilaaja kirjoitti:

        Minua vaivaa tuo kysymyksesi ! Kuka sinä olet ? Et luultavasti ole minun elämäni pilaaja. Olet varmaankin kyllä tietoinen ihan selvästi tapahtumasta, mutta luultavasti ei sinun itseäsi kannattaa syyttää tapahtumasta.

        Turhaan muita syyllistät. Olet oman elämäsi tärkein ihminen. Muista se aina.


    • älä itke iines!

      se oli sulle ihan oikein petturi.

    • yli.10.sitten

      Jos sinulla on luettelossa yhteystiedot, voin ottaa sinuun yhteyttä koska tunnen nyt syyllisyyttä.
      Että voisit palata työhösi ja molemmat saisimme mielenrauhan. Tämä siksi, että omassa terveydessäni on tapahtunut käänne huonompaa.
      Sellainen joka ei ole korjattavissa.

      • voivoiettä

        Kas kun et sitten o ottanut.


    • Joojoob

      Varmaan joku pani väärään reikään. Tais tulla löysä peppu ja kuraa rupsauttaa housuun. No kyllä makin harmittaisi.

    • Pirunkuvatus

      Vielä yhä, vaikka muutama vuosi on kulunut tapahtumista. Minulle tulet uniini ja olet iljettävä. Miten voit kiusata minua lopun elämääni. Jospa ottaisit yhteyttä ja tunnustaisit ja katuisit kaikkea sitä pahaa jonka minulle olet aiheuttanut. Mutta kun et siihenkään pysty. Et voi nöyrtyä. Mutta toden totta työsi loppuu ja luulen että saat tuntea vielä ruumiissasi sitä kipua ja tuskaa mitä minulle olet tuottanut.

      • mielelläni.auttaisin_m

        kurunpivatus
        Mistä tiedät että hän ei kadu, jos on enää elossakaan? Hypnoterapeutti siedättäisi psyykesi pahat traumat muutamalla satosella.
        Ei mikään lavapelle vaan korkeakoulutuksen saanut henkilö joka tekee tätä ammattinsa eräällä alueella.

        Onko tapauksesta, jolloin sinua rumasti kohdeltiin, oikeasti jo yli 10 vuotta?

        Näen Kanadan lipun taustallasi. Olitko Kanadassa töissä tässä välillä? Vaikutat hyvin traumaattiselta naiselta.


      • TEATTERIAKO

        TAITAA ITSELLÄSI OLLA PAHA OLO. OTA ITE YHTEYTTÄ JA YRITÄ SELVITÄÄ, JOS TIEDÄT YHTEYSTIEDOT VAI MUUTENKO VAAN KIRJOITTELET JA PURAT OMAA TUSKAA. TOISILLA ON TAIPUMUS SYYTTÄÄ ITSEÄ KAIKISTA VAIKKA EI OLE SYYPÄÄ, JA TOISET SYYTTÄVÄT MUITA VAIKKA SYITÄ VOISI KAIVELLA ITSESTÄÄN. KOULUTUSTA TAI EI NIIN KAIKKI ON HÖPPÄTERAPEUTTEJA. JOS JOLLAKIN ON AJTUSTA NIIN SITTEN PUUTTUU JOKIN VALTA/RAHKEET, ETTÄ VOISI TOTEUTTAA. ON MYÖS KOULUTUKSEN SAANEITA, JOTKA EI KAUHEESTI YMMÄRRÄ MISTÄÄN MITÄÄN, PITÄÄ VAAN KULISSIA YLLÄ MUKA OMASTA PÄTEVYYDESTÄ. PÄÄASIA, ETTÄ PALKKA JUOKSEE. YHTEISKUNNALLISET JÄRJESTELMÄT ON KIEROTUNEITA JA KESKITTYY TIETTYIHIN ASIOIHIN. AINA ON VÄLIINPUTOOJIA. TUOTA SUNKIN JUTTUA VOISI, JOKU YHTEISKUNNALLINEN TAHO RATKOO EIKÄ JOKU 'YKSITYINEN PUOSKARI', SILLÄ OLISI ENEMMÄN RAHKEITA, MUTTA EIVÄT VIITSI TEHDÄ ASIOILLE MITÄÄN. ON VAAN TURHAN PÄIVÄSTÄ TIETOJEN KERUUTA. JOKA EI HYÖDYTÄ KETÄÄN, AINAKAAN KERÄTTÄVÄSTÄ KOHTEESTA. TOSIN NUO KAIKKI TAHOT VOI ENEMMÄN SOTKEA ASIOITA, KUIN AUTTAA.


    • Kuin raamatussakin lukee, käännä toinen poski. persposki siis *slap*

    • tuttua.on

      Semmosta se on. Pari kertaa teki eräskin "ystävä" tappouhkauksen ja kohta kyseli että
      ethän kerro poliisille (~anteeksipyyntökö?) Vastaavaa kun itselleen tapahtui jonkun
      toisen taholta oli tekemässä itse tutkintapyyntöä :"kun uhkauskin on rikos" (= suomennettuna:" .. jos Minua on uhattu niin on rikos,muuten ei")

    • Kannattaa ostaa itselleen tontti ellei sellainen jo ole. Sitten aina kun tulee ongelma eteen, niin kannattaa kaivaa sinne pieni kuoppa ja istuttaa siihen puun taimi. On kiva katsoa sitten vanhempana, että onko niistä ongelmista kasvanut jo iso metsä.

    • Sinäelämänipilaaja

      Miksi ihmeessä et ota yhteyttä kun minulle viimeisellä kerralla katkaisit puhelimen korvaani. Nyt olen siinä pisteessä, että joudun ammattiauttajalle . Jospa siitä saisin apua ja korjaisi minun rikotun mieleni. Toivon sinulle kaikkia iljetyksiä elämänloppuusi.

      • Sinäelämänipilaaja

        Jos et uskalla soittaa niin kirjoita minulle kirje.


      • v.2003-2008

        Voisin teoriassa olla tuo sinun elämäsipilaajasi". Totta kai sellainen mieltäni rassaa. Kun yritin olla jatkossakin yhteydessä, torjuit minut.
        Kun itsetuntoni on heikko, masennuin; niinpä tietenkin, hän ajoi minut pois.

        Kenenkään tunteilla ei saisi leikkiä. Tunnen katumusta, mutta se ei parane menemällä hirteen.
        Olen nyt vapaa mies mutta vanha ja väsynyt vähän kaikkeen, en vähiten itseeni.


    • Zipilätsiys

      Annan anteeksi yksin tai ehkä en.

      • Sinäelämänipilaaja

        Nyt sinulla ei enää ole kiusattavia alaisia. On vaan se noita-akka siellä kotona. Pidä nyt hyvää huolta. Tai... kiusaa sitä niin paljo kuin niillä vähillä voimillasi enää jaksat.


    • SanomatOnParas

      HAHAHAHAAA!!!!

      Ei kiinnosta pätkääkään. Mitäs olet herkkä:D

      Käy kaupassa ostamassa lehtemme siitä vasemmalta ja itke itsesi uneen, L.

    • IltalehtiHaluaaTietää

      Anteeksi, että olemme kiusanneet lukijoita tahallamme. Yritämme parhaamme jotta olisimme jatkossa par(h)empia.

    • Sinäelämänipilaaja

      Elätkö vielä senkin idiootti. Jos vielä aivot kulkee niin kirjoita. Osoitteen tiedät varmasti.

      • Sinäelämänipilaaja

        Yhä odotan anteeksipyyntöäsi !


    • Anonyymi

      Nyt olet saanut tuntea elämän nurjaa puolta ! Miltä nyt tuntuu sinusta kun pilasit minun elämäni. Nyt luultavasti saat koko loppuelämäsi tuntea tuskaa. Ajattelen miltä sinusta tuntuu nyt. Se oli sinulle oikein. Ja luultavasti lisää on tiedossa. yhä näitten monien vuosien jälkeen muistan sinut mitä kuvottavimpana maailman oliona. Nyt sinusta on tullut suoraansanoen ulkoisestikkin ruma. Mutta sitä saa mitä tilaa.

    • Anonyymi

      Näkisimpä sinut vielä . Voisin silmäillä ulkoista pientä egoasi. Vieläkö se haiseva, rasvakauksellinen haljasnahkatakki on käytössäsi. Leveistä farkuistasi katkaistu puoli metriä etteivät mene pienten jalkojesi alle ja rispaannu.

    • En tiedä ketä tarkoitat, mutta katumien ei koskaan ole liian myöhäistä.

    • Anonyymi

      Ootko vielä elossa senkin ... ota yhteyttä jos kykenet vai tutajaako jo polvesi .

    • Anonyymi

      pahoittelen että tässä kävi näin. Tietääkseni en kuitenkaan luvannut Sinulle Ruusutarhaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe