8v. shetlanninponini asusteli ratsastuskoulussa eilen, kun menin tallille jotkut IDIOOTIT olivat syöttäneet sille ties mitä ja sai siitä ähkyn nyt rakkaani on laukkailemassa vihreillä niityillä..
Vastaukset 6
- voiei:(
hirveetä! kyllä kai hölmökin tajuaa ettei toisten hepoille ei saa ilman lupaa mennä antamaan mitään paitsi sitte ne jotka pitää huolta niistä!!! otan osaa;"(
- PONY LOVE (:
ÄÄ! Kamalaa, kyl täytyis tajuta et ei toisten hevosille syötetä mitään ilman lupaa! :( Otan osaa;( MITKÄ IDIOOTIT!!!!!! :0
- aloittaja..
syöttäjät saatu kiinni ¨17v. tyttö ja hänen kaverinsa :// joutu maksamaan vähän vahingonkorvsuta mutta silti se ei tuo takaisin rakastani :( ja kiitos!
- Kyllä vaan
Joo ja pyydäkin isot korvaukset ja selitykset!
- ;"(
surullista! Omistan muutaman ponin itse ja yksi rakkaani
- Arkakeppari
;"( kirjoitti:
surullista! Omistan muutaman ponin itse ja yksi rakkaani
Kamalaa !mutta ähkyn voi saada muutenkin.se ei Ole välttämättä Heidän syy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811183- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234694Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga54623Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35571- 45538
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️76526- 23488
- 25464
- 34455