kaveri juhannuksena (tosi)

pettäjä

Oli juhannusaatto ja kaverini Hannu oli järjestänyt isot bileet vanhempiensa omakotitalossa. Tullessani paikalle avomieheni kanssa suurin osa muista vieraista oli jo saapunut. Juhlien emäntä Sanna puuhaili keittiössä vihanneksia leikellen ja kakkua koristellen. Huokaisin kevyesti, illasta ei ilmeisesti olisi tulossa kovin jännittävä. Boolimalja oli sentään jo nostettu pöydälle ja ajelehdin ottamaan juotavaa.
Täytettyäni lasin tajusin jonkun tuijottavan minua olohuoneen perältä. Avomieheni vanha tuttu, Liiduksi kutsuttu mies hymyili nähdessään katseeni ja tuli luokseni. Olin vuotta aiemmin suudellut Liitua eräissä tupaantuliaisissa ja Liitukin tuntui muistavan sen vielä.
Juttelimme pitkään niitä näitä ja ajauduimme pikkuhiljaa keittiön puolelle. Humalani teki minut leikkisäksi ja vedin Liidun hihasta apukeittiöön pois muiden katseiden tieltä.
"Muistatko vielä viime tapaamisen?" kysyin ja Liitu vastasi minulle kiihkeällä suudelmalla. Nojauduin miehen vahvaa vartaloa vasten ja annoin hänen hyväillä pakaroitani. Leikin hetken kielelläni hänen niskassaan ja annoin käteni kulkea pitkin vatsaa aina kovana housujen läpi tuntuvat kalun päälle asti. Avasin varovasti vetoketjun ja työnsin käteni Liidun housujen sisään. Mies huokasi raskaasti ja puristi minut entistä tiukemmin syliinsä.
"Haluaako joku pitsaa?" Sanna huuteli silloin ja vetäisin äkkiä käteni Liidun housuista. "Mä voin laittaa sen uuniin!" huikkasin reippaalla äänellä ja aloin melua pitäen etsiä pitsaa pakastimesta. Sivusilmällä näin Liidun tunkevan pullottavaa kaluaan takaisin housuihinsa ja lähtevän sitten muina miehinä juttelemaan avomieheni kanssa.

Kun myöhemmin illalla menimme saunaan pilluni oli edelleen märkä enkä pystynyt ajattelemaan muuta kuin Liitua. Miehen rento olemus ja himo minua kohtaan saivat klittani värisemään ja pään pyörälle. Saunoin ensin Sannan ja muiden naisten kanssa mutta kun selvisi ettei Liidulle ollut muita miehiä saunaseuraksi tarjouduin jäämään vielä hetkeksi. Saunan pukuhuoneen ovi ei ollut ehtinyt vielä kunnolla edes sulkeutua kun olimme jo toistemme kimpussa. Riisuin Liidulta mustan kauluspaidan ja lopulta revin myös kaikki housut alas. Laskeuduin polvilleni miehen suorana sojottavan komistuksen eteen ja otin sen hellästi suuhuni. Nuolin kalua ensin sen koko pituudelta ja imin hellästi. Tunsin miten sen koko kasvoi ja runkkasin lopulta mulkkua sekä kädellä että suulla.
"Odota vähän, mä tuun liian nopeasti jos nyt jatkat", Liitu sai sanottua ja nosti minut hellästi pystyyn. Siirryimme pukuhuoneesta kylpyhuoneen puolelle ja Liitu nosti minut peilipöydälle eteensä. "Onko näin hyvä?" mies vastasi ja nyökätessäni upotti koko komeutensa voimalla kosteaan pilluuni.
Ynähdin äkillisestä liikkeestä ja vikisin nautinnosta Liidun alkaessa panemaan kunnolla. "Hakkaa mua, just noin kovempaa" kuiskailin hänelle ja tunsin tahdin vain kiihtyvän. "Nyt ei enää voi mitään!" Liitu puhisi ja antoi lastiensa lentää syvälle sisääni.

Toivuttuamme sovimme ettei kukaan saa ikinä tietää mitä tapahtui. Myöhään aamuyöstä kokon palamista avomieheni kainalosta katsellessani vilkaisin välillä kokon toisella puolella olevaan Liituun ja hymyilin leveintä hymyä pitkiin aikoihin.

8

17643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätkä

      miten voit olla noin tyhmä et petät miestä, jonka kanssa oot luultavasti kihloissa, kun avomiehestä puhut? mietis ku se kävis panemassa jotain muuta muijaa? miltä tuntuis?

      • pettäjä

        niin luultavasti paneekin.. nykyään. on meinaan erottu kuukausi sitten.


      • Selvä
        pettäjä kirjoitti:

        niin luultavasti paneekin.. nykyään. on meinaan erottu kuukausi sitten.

        Kuka sitä tollasen huntsun kanssa kehtaisi olla.


      • JÄRKI
        Selvä kirjoitti:

        Kuka sitä tollasen huntsun kanssa kehtaisi olla.

        Haloo, eikös nämä ole vain seksinovelleja.
        Eli jutuissa ei tarvitse olla mitään todellisuuspohjaa.

        Jos ei pikkupojat ja -tytöt sitä tajua niin ovat liian pieniä lukemaan näitä.

        Samoin nämä tekopyhät vanhemmat ihmiset, menkää muualle ja hankkikaa elämä !


      • banner
        JÄRKI kirjoitti:

        Haloo, eikös nämä ole vain seksinovelleja.
        Eli jutuissa ei tarvitse olla mitään todellisuuspohjaa.

        Jos ei pikkupojat ja -tytöt sitä tajua niin ovat liian pieniä lukemaan näitä.

        Samoin nämä tekopyhät vanhemmat ihmiset, menkää muualle ja hankkikaa elämä !

        ja vaikka tarina totena kuvottaisi kuinka siitä voi varmaan saada mielihyvää kuvittelemalla sen olevan pelkkä fantasia?


      • cinnia

        epäiletkö omaa muijaasi pettämisestä vai miksi noin kimpaannuit? mullakin on muutama kuukausi takana yhden vakipanon kanssa ja silti kattelen vielä toistaiseksi myös muita miehiä.


      • joo o

        Kyllä naisetkin osaa tätä peliä pelata,,, ei ole miesten yksinoikeus.


      • Jep jep
        joo o kirjoitti:

        Kyllä naisetkin osaa tätä peliä pelata,,, ei ole miesten yksinoikeus.

        ..Lopultahan ihminen on vain peto joka ottaa kahdesta kohtaa maahan.Joten turha olla moraalisempi kuin kukaan muukaan. Mä en ainakaan ole. Olen kenen kans huvittaa, vaik seurustelenkin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe