Naisopettajat poikuuden poistajina?

juhomies72

Mitenkähän yleistä Suomessa mahtaa olla, että naisopettajat paneskelevat alaikäisten oppilaidensa kanssa, ja vievät poikuudet?
Jenkeissä näyttäisi muutamien sivustojen perusteella olevan tämän hetkinen kuuma trendi, ainakin sen perusteella miten usein sikäläiset naisopettjat näyttävät joutuvan hankaluuksiin oikeuslaitoksen kanssa sen jälkeen, kun ovat jääneet kiinni nuorten poikien kanssa paneskelusta. Muutamia esimerkkejä tässä:

http://femalesexoffenders.com/fso/
http://naughtyneighbors.zoeoez.com/category/teachers-2/
http://femaleteachersinheat.blogspot.com
http://sexcrimewatch.blogspot.com

25

5627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan Opettajaani

      Ei mitään hajua, mutta itse ainakin yksi naisopettajistani kelpaisi hyvinkin poikuuden viejäksi :)

      • iiiiiisssssuuu

        En ollut sakko lihaa 16v 2 kaksipäivää ,olin metalli linjalla ja korjaamassa kotitalouspuolen keittiössä Muuan 45 v vaalea nainen ope,,se vaan syttyi
        kolmenjälkeen.
        Kaunis kukka hame persoonallinen pukeutuminen katse usein siellä,, rohkaisi opea ja meillä samanlainen huuomori..
        Siinä sitä opetuskeittiön sänkyllä ja jälkeenpäin monessa muussa paikassa.
        Liekkö muita joiden siemenen ekaksi osui open suuhun ja toinen kerta vasta pimppiin...Kiitos V....paljon sulle


      • kotitalousopettaja.
        iiiiiisssssuuu kirjoitti:

        En ollut sakko lihaa 16v 2 kaksipäivää ,olin metalli linjalla ja korjaamassa kotitalouspuolen keittiössä Muuan 45 v vaalea nainen ope,,se vaan syttyi
        kolmenjälkeen.
        Kaunis kukka hame persoonallinen pukeutuminen katse usein siellä,, rohkaisi opea ja meillä samanlainen huuomori..
        Siinä sitä opetuskeittiön sänkyllä ja jälkeenpäin monessa muussa paikassa.
        Liekkö muita joiden siemenen ekaksi osui open suuhun ja toinen kerta vasta pimppiin...Kiitos V....paljon sulle

        Jaahah, ja mistähän asti opetuskeittiöissä on ollut "sänkyt"?!


      • KLÄPÖOJUIOÖ
        kotitalousopettaja. kirjoitti:

        Jaahah, ja mistähän asti opetuskeittiöissä on ollut "sänkyt"?!

        kyl siel peti on amiksessa ainakian jOENSUUSSA


      • Anonyymi
        kotitalousopettaja. kirjoitti:

        Jaahah, ja mistähän asti opetuskeittiöissä on ollut "sänkyt"?!

        Ei varmaan keittiössä sänkyä ollut, mutta ns. "mallikodissa" kylläkin.


    • miesope71

      Epäilenpä vahvasti, että ei ole ollut ensimmäistäkään tapausta Suomessa

      • ope myös tääl

        Niin minäkin luulen, eikä varmasti ole kovin monta miesopeakaan, jotka olisivat alaikäisen kanssa sekstanneet. Sen sijaan luulen, että toisen asteen opettajina voi jonkin verran olla sellaisia miehiä, jotka ovat panneet täysi-ikäisten opiskelijoiden kanssa


    • fdsfsdf

      Voisi luulla että erittäin harvinaista. Niistä harvoista tapauksista vaan nostetaan iso media mylläkkä,

    • 16+15

      Varmaankin harvinaista tuollainen. Olisin kyllä itse halunnut naida montaakin lukion aikaista naisopettajaani. Eipä ollut kuitenkaan pokkaa mennä sellaista ehdottamaan. Olishan se varmaan ollut todella kiusallista sen jälkeen olla oppitunneilla ellei olisi tehnyt ehdotusta vasta viimeisen kouluvuoden lopussa. Silti olis ollut unelmien täyttymys menettää poikuutensa jollekkin seksikkäälle naisopettajalle.

    • maaatttii

      Ope vei multa hellästi taitavasti , Olin 18v oltiin sattumalta illalla uimassa samaan aikaan..20v. ikäero mut vaikka laukesin heti lohdutti ja kolmannella kerralla sinä iltan itse sai,,rakastuttiin mut ei uskallettu julkisesti olla,,,,,niin armeija erotti sit,,,
      kiitos mirja

    • humbert66

      Opettajista en tiedä, mutta muusta kouluhenkilökunnasta kyllä. Joku kymmenen vuotta sitten mulla oli parin kuukauden seksisuhde perheellisen naisen kanssa, joka oli töissä Vantaalaisen koulun (yläaste) keittiössä. Kyseinen nainen harrasti muutenkin nuoria poikia. iski poikia/antoi poikien iskeä itsensä chateistä.Kertoi nussineensa kahden oman koulunsakin 9-luokkalaisen kanssa, toisen kanssa kerran, toisen kanssa useampaan otteeseen. Kyseinen nainen itse oli reilut kolmekymppinen.
      No jäi sitten sähköpostien kautta kiinni miehelleen nuorten poikien kanssa nussimisesta ja siitähän seurasi todella ruma avioero. Mutta ilmeisesti kouluun asti tieto seksistä oppilaiden kanssa ei kantautunut.

      • jocelynnc

        Oho, tämähän menee mielenkiintoiseksi. Meinaan meidän tuttavaperheessä aikoinaan tuli ero juurikin siksi, että perheen äiti jäi kiinni naiskentelusta nuorten kundien kanssa - ja kiinnijääminen tapahtui juuri kuvailemallasi tavalla, mies pääsi käsiksi naisen sähköposteihin ja sieltähän löytyi sitten vaikka mitä. Myös kuvia! Oli varmaan aika kiva yllätys löytää sellaisia kuvia omasta vaimosta :(

        Mutta mutta, muuten siis kuulostaa siltä, että olisi sama tapaus, kyseinen nainen, tai ÄMMÄ oli koulukeittiöhommissa Vantaalla. Mutta mitään tietoa, että olisi myös oppilaisiin sekaantunut, ei ollut. En kyllä ihmettelisi jos olisi, jos muutkin alaikäiset kelpasivat.

        Onneksi kyseinen tapaus ei enää ole perheensä kanssa tekemisissä, sen verran syvät arvet jätti kaikille!


    • 20v mies

      Itse olen huomannut, että luokanvalvojani vilkuilee välillä alapäätäni. Naureskelee muutenkin monille jutuilleni. En sitten tiedä tarkoittaako se välttämättä mitään. :D

      Itse opettaja on 30 vuotias (en tiedä tarkkaa ikää), mutta erittäin seksikäs nainen! Myönnän, että itsekin tiirailen häntä välillä :D
      Nainen on ymmärtääkseni perheellinen ja minulla ei ole kuitenkaan tarkoituksena alkaa hommailla varatun naisen kanssa, koska en itsekään halua, että itseäni petettäisiin. :)

    • grg54yu

      Kalattoman ammattikoulu v, 75 opettaja vei neitsyyteni,,,,teilläpä arvaamista kuka,,hyvää tekei ja ikää oli..namnam,,,tosin housut hävis:

    • jamppakookoo

      Kyllähän tuota suomessakin tapahtuu, täällä on vaan jenkkilää vähän vapautuneempi ja sallivampi ilmapiiri. Noissa kuitenkin harvemmin on kyse mistään raiskauksista.

    • Rojut kokeneeseen

      Mikä hel_etti tossa on niin väärää. Nuori jannu pääsee pukille hirveessä himossa paljaalla kunnolla junttaamaan kokenutta naista joka temput opettaa.

      Pahempi trauma pojille tulee noista oikeudenkäynneistä.

      Pitäs ollakkin sillee että kokeneet poikasia opettaa.

      Voin kokemuksesta kertoa että hyvät muistot jäi ja onneksi -80 luvulla ei asiaan kukaan puuttunu vaikka varmaan tiesivät, kaverit ainaskin ja voi sitä kateuden määrää.

      Ja voi sitä kiitoksen määrää oman ikäisiltä tytseiltä myöhemmin.

    • poikien kuvitelmia

      Pienet pojat haaveilee...tassu vaan käymään pippelin ympäri ja se siitä.
      Haaveilemastahan kukaan ei kiellä... Kuuluu ikään.

    • jarmori
    • Znowhite

      Muutama esimerkki kymmenistä tuhansista naisopettajista ei ole mikään trendi.

    • kartsu18

      mielettömän kiihottavaa kun naisopettajat nussii nuoria poikia!

    • 16v

      Menin kolmelle naiselle mökille lämmittää saunaa ja takkaa. Juhlivat jotain 50v päiviä. Huppelissa halusivat minut selänpesijäksi, siinä pesivät minuakin kun selästä. Takkahuoneessa poikuus meni kyselemättä kolmelle mammalle, aika erikoinen kokemus kun muutakaan ei voinut.

    • Lukiorakkaus

      Entisessä koulussani abiturientti ja saksanope löysivät toisensa. Myöhemmin, vielä minun aikanani, olivat sitten samassa koulussa opettajina molemmat.

    • Laatulähteet

      15-vuotiaana amiksessa. Olin elektroniikkalinjalla ja maikka tuli kysymään, haluaisinko virtapiirin perseeseeni. Sitten mentiin ja poikuus lähti.

    • Amtamta

      Kouvolassa matikanopettajamies vei 14-vuotiaan tytön metsään kiven juureen ja otti työn neitsyyden kiveä vasten. Tyttö oli jättänyt ensin kirjeen opettajaleen, kun oli rakastunut. Ope oli melkein 30 v vanhempi, ja hänellä jo kaksi poikaa. Tapauksesta aikaa nyt 29 v. Toimitus toistui muutaman kerran.

    • Anonyymi

      Kuka perkele menee kertomaan, että on pannu opettajaansa? Ja kuka menee vielä myöntämään, että on edes jotain tapahtunut. Nuoret jätkät ei marssi varmana sinne laitokselle itse suoraan, joku noissa jutuissa on, että ne kiinni on edes jääneet. Takuulla jäävuoren huippu jos jäävät kiinni.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe