Vinkiksi kaikille, joilla on ongelmia Pionjär kallioporan kanssa; Otappa yhteyttä Jyväskylän Kone-Sähköön p. 014 685 881 tai 0400 643609. On todella ammattitaitoinen kaveri, joka huoltaa ja myy kunnostettuja Pionjär ja Copra kallioporia. Auttoi minua oman Pionjär 120 koneen kuntoon laittamisessa "etänä" puhelimitse ja sain koneen toimimaan. Kiitokset Paavolle!
Pionjär kalliopora
Ari Joensuusta
3
2951
Vastaukset
- kyllpä...
terveiset paavolle. Omakehuprovo haisee...
- 0400 643...
Hei soitapa minulle niin jutellaan.
- copco
Eipä suotta kehuttu. Sain kolme vinkki. Tarkistin ne ja pistin koneen huoltoon. Nyt porattu 500 reikää ongelmitta. Itse olisin vain pilannut koneen. Kaikki alkoi väärästä sytytystulpasta. Uskokaa nyt hyvät porarit. Väärä tulppa voi saada monen sadan euron vauriot ja lisäksi harmit. Tehot häviää ja kone sammuilee kesken porauksen käsittämättömästi. Nyt menee 40 mm reikää iloisesti. Mies väsyy , kone ei !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865