Eli kyseinen auto nykii moottorijarrutuksella. Ainakin taajamanopeuksissa. Taisaisesti humppaa ja nykiminen aika selvää. Ei varsinaisesti haittaa ajoa mutta ärsyttää. Mikä vikana?
Laguna -01 1.6L nykii moottorijarrutuksessa
3
375
Vastaukset
- Rellumauri
Tarkemmin ottaen nykii vain vähän aikaa kun kaasun päästää pois ja nimenomaan taajamanopeuksissa.
- humppaa
Tää on varmaan vähän tyhmä vastaus, mutta kaikki manuaalilaatikolla varustetut autothan hieman nykii, jos vaihde on joko liian pieni tahi suuri -siis moottorijarrutuksessa. Taajamanopeuksissahan aika harvoin edes moottorilla jarrutellaan, jarrupoljin, sitten kytkin alas, kytkin ylös ja taas kaasua; sitähän se meno ainakin kaupungeissa on. Tietty voi olla että sulla on joku ihan oikeekin vika mutta ajotyylistä usein on kiiinni, humppaako auto vai ei.
- '_'
Mulla tekee vastaavanlainen Laguna ihan tuota samaa varsinkinkin kakkosvaihteella. Pitäisin sitä enemmänkin ominaisuutena. Voihan siellä toki olla joku moottorin kannatinkumi pskana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317816
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455370- 594832
- 763537
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322011Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1462005- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381672