nainen huijasi minua

jfghgv

Olin naisen kanssa sängyssä koska meillä ei ollut ehkäisyä hän lupasi vain käsin tehdä sen minulle. Mutta kun hän istui päälläni ja sain siemensyöksyn hän veti kaluni sisäänsä ja nyt väittää että on raskaana minulle. Miksi nainen voi olla noin sika minua kohtaan.

5

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------

      Tee rikosilmoitus raiskauksesta. Sitähän tuo on, jos hän vastoin nimenomaista sopimusta pakottaa sinut seksiin kanssaan.

    • Trollivaikka

      Menit naisen kanssa sänkyyn. Sovitte että yhdyntää ei olisi, mutta suoritatte tyydyttämisen käsin.
      No niin. Tekojohti toiseen, mutta:

      "Nykylain mukaan sukupuoliyhteys toisen puolustuskyvytöntä tilaa hyväksi käyttäen on raiskaus, jos tekijä on itse saattanut uhrin puolustuskyvyttömään tilaan.

      Jos taas tekijä ei itse ole aiheuttanut uhrin puolustuskyvyttömyyttä mutta käyttää hyväkseen esimerkiksi tämän tiedottomuutta, sairautta, vammaisuutta tai muuta avutonta tilaa, hänet tuomitaan nykyisin seksuaalisesta hyväksikäytöstä."

      Mikä noista kriteereistä tuli täytettyä? Uskoisitko, että asia menisi läpi raiskauksena? Minä en.
      Tietenkin nainen tekee väärin ja tuomittavasti tämänkaltaisessa toiminnassa, mutta mistä lähteä syyttämään, kimuranttisempi juttu.

      Ja mieti tarkkaan seuraavalla kerralla! Huolehdi ehkäisystä! Et ole syyntakeeton sinäkään.

    • --------------

      Käytännössähän tuo raiskaus ei tietenkään voisi olla se tuomio, koska se edellyttää (jostain käsittämättömästä syystä) väkivaltaa. Mutta pakottaminen tuo oli ilman muuta. Seksuaalista hyväksikäyttöä. Mies oli käytännössä puolustuskyvyttömässä tilassa tai vähintäänkin hänen tietämättömyyttään ja avuttomuuttaan käytettiin hyväksi, koska hän ei ollut (nähdäkseni) kykeneväinen estämään nopeasti tapahtunutta "päälle istumista" ja se oli vastoin nimenomaista sopimusta.

      Mies huolehti ehkäisystä omalta osaltaan, sillä sopimushan oli, ettei yhdyntää tapahdu. Jos yhdessä sovittaisiin kondomista ja mies ottaisi sen vaikka salaa pimeässä kuitenkin pois, niin pitäisitkö naista syyntakeisena raskauteensa (muuten kuin valitsemalla väärän miehen seksikaverikseen)?

      Ei mieskään ole lain mukaan oikeutettu pakottamaan naista sukupuoliyhdyntään siitäkään huolimatta, että nainen on ehkä näyttänyt vihreää valoa, mennyt miehen kanssa kahdestaan sopivaan tilaan, riisuutunut ja ehkä on sormeiltukin. Silti sukupuoliyhteyteen vaaditaan molempien hyväksyntä. Miksi samaa ei päde silloin kun mies on "uhri"?

    • Haista sinä vittu!

      Jonkun luuserin märkä uni!

    • ddgfdgf

      Tuossa tilanteessa voisi vahingossa lipsahtaa muutama annos katumuspillereitä naisen suuhun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe