missä persut marssii tänä vappuna

entä missä säätiöpersut viettävät vapun

27

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenttä toteaa

      Imelästä pieruvanasta päätellen kautta maan.
      Viina viisastaa säätiöpersuja rutosti myös vappuna.

    • ruuttamopo plutoona

      järjestäytyy tänä vuonna turussa ja ohimarssi suoritetaan katetun aurajoen kannella. jokaisen paraatin vastaanottajan pitää olla tolkuttomassa kännissä ja tehdä natsitervehdystä. rivipersut saavat juoda kiljua ja säätiöpersuille on varattu tolkuton määrä konjakkia altian varastosta

    • Kansa laulaa

      Missä persut vappuna marssii siellä lampaat ei voi laiduntaa.

    • juoppo persu minäkin

      Päivän perSSukyssäri:

      Mistä tietää, että persu on taas viisastunut?

      Kun karvaperseäijän naama on vieläkin enemmän viinaksista turvoksissa kuin eilen.

    • marssin jälkeen

      töppis imuttelee puskassa jokaista halukasta kilju huikkaa vastaan. timppa saa ilmaiset imut

    • humalainen persu

      Ja perssupoijat livertävät toisilleen puskissa: Rupareikäni mun, saanko taas olla sun??

    • Persupoika pakinoi

      Onko mitään kauniimpaa kuin persupojan ryppyreikä?!

    • realistiperse

      Muistakaamme kuitenkin, että isä timolla on kaunein ja pyhin. Kuka ei ole sitä muistanut, on saanut tuta välittömästi armottoman selkäpuukon kylmyyden.

    • hanki kavereita

      Ja taas sama häiriintynyt persu vastustaja vastailee itselleen,näkeehän sen.

      Hakisit nyt apua psyykkisiin ongelmiisi,roikut todennäköisesti aamusta iltaan täällä joka päivä,ei siis ihan tervettä touhua.

    • yyyyyyyyy...
    • samasta puusta...

      Kaksi hampuusia voi oikeastaan olla kuin yksi hampuusi, eli kuin luodut toisilleen?

      • Kysyy hampuusi2

        Mistä niin päättelet? Jutut yhtä persheestä?


    • oomselmi

      Rauhoitu jo aslak.

    • Hampuusi arvelee

      Hampuusipari viettäisi varmaan hyvin pershekeskeistä elämää, kunnon persujen tapaan? Hampuuseilla jutut viistossa tai tallikuppi tanassa kaiken aikaa?

    • löysänperällä Hiski

      ei jaksa enää vapuparaateihin lähteä.Mikäli kovin persuttaa,Hiski kipuaa tunkiolle ja pidän varpusparviparaatin.

    • löysäperän persumies

      on jo hyvissä ajoin säätänyt ruuttan.Kankkujen välistä kun sojottaapi 75 putkella,niin kuulisi hitaammankin paraativäylän pientareella hooksaavan mistä on kyse?

    • Peräsuoli soooiiiii!!

      On se vaan komea näky kun persut marssii vappuna ruutat persiissä!

    • helkama kaveri

      vehje on viritetty.saanko tulla perussruuttaparaatiin mukaan? pakoäänet on jo kenties kohdallaan,mutta imussa on jotakin kurlaavaa ja korinaa, kenties häikkää....

    • bytd

      Perussuomalainen kansanedustaja Veltto Virtanen ainakin lähtee vappuna gaymailemaan.

    • Kännipersu huolissaan

      Onko pakko marssia? Entä jos on niin kännissä ettei jaksa liikkua muuten kuin nelinkontin?

    • juoppo persu neuvoo

      Etenkin ylämäkimarssilla neliveto on hyvä. Siinä on toinenkin hyvä puoli, ei kaadu humalassa niin korkealta.

    • Pylly pystyssä persu

      Täytynee kuitenkin varoa ettei perässä tuleva persu ole homopersu?

      • ihan juoppo persu

        Ehkä se ei ole niin nokonnukaa, kuka siellä perssutin peräreijällä käy? Kunnon vapusta tosi persu ei kuitenkaan muista mitään??


    • persut olalla

      Säätiö-Soini juo joka paikassa veronmaksajien rahoja ja latelee tyhjiä fraasejaan umpikännissä.

    • Tiina Viinakakku

      Huono vappu, jos kunnon kopsupersu siitä jälkeenpäin jotain muistaa??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      658
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe