nii voitteko kertoa jotain tehokkaita finnien poisto/ kasvojen puhdistus aineita apteekista ilman reseptiä???
mulla on aika rasvainen sekaiho ja finnejä on jo sen verran et stressaa vähä liikaa... kiitän vastauksista!!
kertokaas jotai aineita!!
7
2063
Vastaukset
- aco
Finniselle iholle kannattaa kokeilla Aco-sarjaa, jota saa siis nimeomaan apteekeista. Sarjasta löytyy mm. puhdistugeeli, kasvovesi, täsmähoitoja, ihon kiiltoa estävä kasvoemulsio..
Widmerin tuotteista kannattaa kokeilla Wicne-voidetta ja Wicnelact-liuosta, molemmat tarkoitettu finnien hoitoon.- asiantuntija
käy näyttämässä tilannettasi terv.hoitajalle tai lääkärille. sieltä saat kunnollisia ohjeita. ja lääkäriltä receptit ja sopivat, tehokkaat voiteet / tarvittaessa muut lääkkeet.
- tsippi
asiantuntija kirjoitti:
käy näyttämässä tilannettasi terv.hoitajalle tai lääkärille. sieltä saat kunnollisia ohjeita. ja lääkäriltä receptit ja sopivat, tehokkaat voiteet / tarvittaessa muut lääkkeet.
varaa aika kosmetologille joka puhdistaa ihosi ja antaa vinkkejä jotka toimii.tämän lisäksi syön silloin tällöin sinkki tabletteja ja iho on tosi hyvänä.kosmetologilla käyn n.2 kertaa vuodessa
- Sipuli
paljonkohan toi sarja maksaa? :)
- apoteket
Sipuli kirjoitti:
paljonkohan toi sarja maksaa? :)
Aco-sarjan tuotteet maksavat noin 6-8 euroa kappale.
- kiinnostui
apoteket kirjoitti:
Aco-sarjan tuotteet maksavat noin 6-8 euroa kappale.
siis mitä mitä? sinkkitabletìt? auttaa? mistä saa?paljonko maksaa... ei herranjumala kun minäkin tahtoisin näistä iljetyksistä eroon, toisaalta olen kyllä jo päättänyt varata ajan lääkärille ja tilata vaikka apocycliniä...
- boy
kiinnostui kirjoitti:
siis mitä mitä? sinkkitabletìt? auttaa? mistä saa?paljonko maksaa... ei herranjumala kun minäkin tahtoisin näistä iljetyksistä eroon, toisaalta olen kyllä jo päättänyt varata ajan lääkärille ja tilata vaikka apocycliniä...
Itse olen syönyt yli vuoden sinkki muita vitamiineja mutta ei tuloksia... ennen söin 2 taplettia päivässä ja nyt 4kpl... ei apua =( onko muilla ollut positiivisia tai negatiivisia vaikutuksia sinkistä tai muista vitamiineista akneen?!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661223
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 561024
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
- 42807
- 47782
- 114748