Ostamassani talossa on kaksi vanhaa "kaminaa", jotka ovat olleet monta vuotta käyttämättömänä. Onko niihin jokinniksi, jolla ne saadaan vetämään savua muuallekin kun sisälle? Puupesään mahtuu noin 20 cm mittainen puu (eli ei iso pesä), hormissa olen paperia polttanut tuloksetta. samassa hormissa on myös puuhella ja se vetää, joten vika ei voi piississä olla.
porimatti
2
746
Vastaukset
- raksaaja
Itselläkin moinen "perintökalleus".
Se on tuupannut savua sisään ainoastaan silloin kun ulkona on ollut lämpimänpää kuin sisällä (kesäinen tilanne Lammikivitalon raksalla.
Ehkäpä siinä ompi kanavat nuohouksen tarpeessa.
Kansi auki ja varovasti koukulla päällyskivi pois paikaltaan & rassaamaan. (itse rassasin havuilla ennen kuin aloin käyttää mattia, vielä kun sais aikaiseksi korjata yläpään tiiviyden sikaflex firestopilla (pieniä halkeamia siirron takia)) - Andalucia
Olen ajatellut hommata kyseisen tulisijan, ja ajattelin kysellä tässä samassa ketjussa minkä hintaisia ne ovat?
Siis, osaatteko kertoa hyväkuntoisen hintaa ja mistä voisi löytyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242242Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281616- 891402
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t231385Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1191005
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13704- 10690