Kyllä oli ihanaa ku Ässät voitti,ihmisten puheita kun kuuntelee enemmän tykkäsivät Ässien voitosta kun jos voittaja olis ollu Tappura ,joukkue ja fanit (Tappuran) oli kaikki sitä mieltä että Jokerien tippuessa Tappura olis varma mestari,mutta toisin kävi,kiitos Ässien(vaikka en olekaan Ässät-fani).
Ja tosipaikan tullessa Metsolan kantti ei kestä,niin monta imua pitkin kautta,ihme ku selvis noinkin pitkälle,maalivahtiin pitäis voida luottaa tiukassakin paikassa.
tappuralle
4
139
Vastaukset
- Tapparan miäs
Kannattais Tepsu fanien olla vaan ihan hiljaa. Teidät pelasti Ilves liigakarsinnoilta että olkaa vaan tyytyväisiä kun etten sinne joutunu. Tämähän on projekti joka on kesken ja näin alkuun hopeakin on jo todella hyvä saavutus. Ei me siihen kuitenkaan loputtomasti tyydytä vaan tästä lähdetään parantamaan sijoitusta.
Tapparalla on ensi kaudella vieläkin kovempi joukkue joten 2014 tai viimeistään 2015 on Tapparan vuoro nostella pyttyä. Pääasia on ettei Jokerit tai Tps voita Suomenmestaruutta. - seer43
Moraalinen mestari oli Jokerit, joka tippui pelkän tuurin avulla, ihannefinaali olisi ollut Jokerit-Ässät.
Onneksi finaaleissa selvästi paras jengi voitti.
Silti, vain yksi jengi stadissa..... - Tapparan miäs
Ei mitään moraalisia mestareita ole olemassakaan. Oikeat joukkueet oli finaalissa ja se voitti joka pelasi hieman paremmin. Tällä kertaa se oli Ässät. Jokerit oli vaan niin paska kun ei kestänyt hermopaineita ja tippui pelistä pois jo puolivälierissä. Niin että nielkööt vaan narri fanitkin tappionsa.
Ensi vuonna on sitten toivon mukaan Tapparan vuoro voittaa täysin puhtaalla taidolla se Suomenmestaruus eikä silloin tarvi itkeä minkään tuurin tai moraalin perään. Toisaalta jos ei voittoa tule niin en ala itkemään että vastustaja voitti tuurilla ja Tappara on moraalinen mestari. - Helpottaa
Siis oikeesti kui tyhmii ootte? Jyväskyläs meil on tapana työntää tikkukaramellit peppuun, ku oma joukkue häviää. Kantsisko siel tappara leiriskin koittaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483