tappuralle

mahalasku:-)

Kyllä oli ihanaa ku Ässät voitti,ihmisten puheita kun kuuntelee enemmän tykkäsivät Ässien voitosta kun jos voittaja olis ollu Tappura ,joukkue ja fanit (Tappuran) oli kaikki sitä mieltä että Jokerien tippuessa Tappura olis varma mestari,mutta toisin kävi,kiitos Ässien(vaikka en olekaan Ässät-fani).
Ja tosipaikan tullessa Metsolan kantti ei kestä,niin monta imua pitkin kautta,ihme ku selvis noinkin pitkälle,maalivahtiin pitäis voida luottaa tiukassakin paikassa.

4

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapparan miäs

Kannattais Tepsu fanien olla vaan ihan hiljaa. Teidät pelasti Ilves liigakarsinnoilta että olkaa vaan tyytyväisiä kun etten sinne joutunu. Tämähän on projekti joka on kesken ja näin alkuun hopeakin on jo todella hyvä saavutus. Ei me siihen kuitenkaan loputtomasti tyydytä vaan tästä lähdetään parantamaan sijoitusta.

Tapparalla on ensi kaudella vieläkin kovempi joukkue joten 2014 tai viimeistään 2015 on Tapparan vuoro nostella pyttyä. Pääasia on ettei Jokerit tai Tps voita Suomenmestaruutta.

• seer43

Moraalinen mestari oli Jokerit, joka tippui pelkän tuurin avulla, ihannefinaali olisi ollut Jokerit-Ässät.

Onneksi finaaleissa selvästi paras jengi voitti.

Silti, vain yksi jengi stadissa.....

• Tapparan miäs

Ei mitään moraalisia mestareita ole olemassakaan. Oikeat joukkueet oli finaalissa ja se voitti joka pelasi hieman paremmin. Tällä kertaa se oli Ässät. Jokerit oli vaan niin paska kun ei kestänyt hermopaineita ja tippui pelistä pois jo puolivälierissä. Niin että nielkööt vaan narri fanitkin tappionsa.

Ensi vuonna on sitten toivon mukaan Tapparan vuoro voittaa täysin puhtaalla taidolla se Suomenmestaruus eikä silloin tarvi itkeä minkään tuurin tai moraalin perään. Toisaalta jos ei voittoa tule niin en ala itkemään että vastustaja voitti tuurilla ja Tappara on moraalinen mestari.

• Helpottaa

Siis oikeesti kui tyhmii ootte? Jyväskyläs meil on tapana työntää tikkukaramellit peppuun, ku oma joukkue häviää. Kantsisko siel tappara leiriskin koittaa??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      7019
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5916
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5096
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      47
      4654
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3208
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2852
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      45
      2420
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2313
    Aihe