niin mun mielestä jokereiden pitäisi mennä mestikseen siellä ne vois voittaaa edes jonkun. Jokeritkin ostaa jotain Lind,Varis,..... jotkä ei pärjää edes mestiksessä taino ehkä Lind (voi) pärjätä mutta Petri Varis? vastatus ei todellakaa. mitä mieltä te ootte?
Jokerit on paska
10
1494
Vastaukset
- Ennustaja
Että jotkut ovat kanssani samaa mieltä. Jokerit muuten hävis HV-71:lle 4-1 ja nyt näyttää siltä, että alamäki on alkanut!
- Jussi
Tää ennustaja-eukko toitottaa täällä foorumissa tota samaa mantraa päivästä toiseen. Uskomatonta että jollain voi olla noin köyhä elämä. Onko sulla jotain patoutumia Jokereita kohtaa kenties? Siihen on saatavissa ihan ammattiapua. Sitäpaitsi noi sun "asiantuntevat" kommentit ovat juuri sitä mikä on nimimerkkisikin pelkkää huuhaa-ennustusta.
- Ennustaja
Jussi kirjoitti:
Tää ennustaja-eukko toitottaa täällä foorumissa tota samaa mantraa päivästä toiseen. Uskomatonta että jollain voi olla noin köyhä elämä. Onko sulla jotain patoutumia Jokereita kohtaa kenties? Siihen on saatavissa ihan ammattiapua. Sitäpaitsi noi sun "asiantuntevat" kommentit ovat juuri sitä mikä on nimimerkkisikin pelkkää huuhaa-ennustusta.
http://www.saunalahti.fi/sakarit/kerro-lisaa/alahelvetissa.jpg
- mestis fani
Ennustaja kirjoitti:
http://www.saunalahti.fi/sakarit/kerro-lisaa/alahelvetissa.jpg
toivottavasti siitä alko jokereiden häviö puki
- ------------
Juu ja jullit saivat viimeksi harjoitusottelussa muutamia viikkoja sitten JYP HT:lta 4-0 takkiin. JYP joka on ottanut takkiin melkein jokaisen harjoitus ottelun putkeen.
Jullien alamäki se tästä vasta alkoi. - Herpes
------------ kirjoitti:
Juu ja jullit saivat viimeksi harjoitusottelussa muutamia viikkoja sitten JYP HT:lta 4-0 takkiin. JYP joka on ottanut takkiin melkein jokaisen harjoitus ottelun putkeen.
Jullien alamäki se tästä vasta alkoi.Seuraatkohan paljonkin tuota jääkiekkoa? Ensinnäkin sen joukkueen nimi on JYP ja toisekseen Jyp on voittanut enemmän kuin hävinnyt (esim Lukko, Saipa, Hifk...), mitä olen seurannut!
- jokeri mestari
Herpes kirjoitti:
Seuraatkohan paljonkin tuota jääkiekkoa? Ensinnäkin sen joukkueen nimi on JYP ja toisekseen Jyp on voittanut enemmän kuin hävinnyt (esim Lukko, Saipa, Hifk...), mitä olen seurannut!
Ei oo jyppi mitää voittanut vitun lehmä
- täyttä isottelua
Mestiksessä on urheilulliset arvot kohdallaan. Ei siellä kaivata Jokereiden kaltaisia mahtiankkoja.
Luulis sitä maailman viisainta Hjallista jo vituttavan.No kaverihan purjehti yksin maapallon ympäri, ja nautti eniten omien sanojensa mukaan itsensä tyydyttämisestä. - KaksiNimimerkkiä
Entä sitten?
- Anonyymi
okei vlaimir putin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792786Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731441Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089