Hei!
Nimeni on Saara ja olen 19-vuotias lähihoitajaopiskelija Turusta. Etsin kesäksi tai muutoin keikkahommia lastenparista. Olen lapsirakas ja lapset ovat lähellä sydäntäni! :) Olen hoitanut lapsia ja minulta löytyy kokemusta lapsista mm. työharjoittelujaksolta päiväkodista, TET-jaksolta esikoulusta, oma pikkusisko 7v hoidosta, kummityttö 10kk, diakoniayhdistyksen erityislapsiperheen virikepäivässä, sekä työharjoittelujaksolta Turun Normaalista koulusta jossai toimin koulunkäyntiavustajana :) Olen reipas,ahkera ja luotettava. Jos on tarvetta lastenhoitajalle Turun seudulle, ota yhteyttä minuun [email protected] :)
Etsitkö lastenhoitajaa Turkuun tai Turun seudulle?
saara933
2
156
Vastaukset
- kysyjä
kukahan niistä?
- öhöm...
ai mitä kukahan niistä? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636