Heips, elikkä olen ollut nyt muutaman kerran yhdynnässä ilman kondomia ja päivämäärät ovat osuneet juuri ovulaation aikaan. Minulla on ollut kaikkia mahdollisia oireita mitä nyt raskaana onkaan. Menkat kumminkin tulivat mutta kestivät vain päivän.. Ja ihan väärään aikaan, vaikka kuulautiskiertoni on säännöllinen. Tein raskaustestin ja negatiivista näytti, viikon päästä tein uudelleen ja negatiivista taas.. Vaikka joku epämääräinen haamuviiva siinä oli. Silloin mietin että ei
raskaus voisi olla mitenkään mahdollista. Mutta oireet vaan jatkuvat.. Tästä on jo jonkin aikaa ja tuntuu että mahakin olisi alkanut vähän pömpöttää, mutta sekin voi vaan olla itseni psyykkaamista. Olen myös lihonnut 8kg yhtäkkiä mikä on myös aika outoa. Luin että positiivinen tulos ei näkyisi kaikilla jos jua runsaasti alkoholia, mitä minä teen aika paljon. Minulla on myös ollut 2tulehdusta ja antibiootti kuurit, voisiko se myös estää tämän näkyvyyden? Mutta menkat ovat tulleet 2kertaa kumminkin ollut, jonk takia tämä mietityttää enemmän, että voiko olla mahdollista, tosin menkat ovat olleet todella oudot ja ihan väärinkäytöstä aikoina.. Mikä voisi olla vikana.. Olisiko mitään mahdollisuuksia että olisin raskaana? Tai onko kellään mitään vastaavanlaisia kokemuksia?
17v. Raskaana(ko)?
Jenni11.02.96
3
155
Vastaukset
- Hoopo provo?
Painon nousu ei ainakaan viittaa raskauteen, sillä alkuraskaudessa ei pitäisi tapahtua painonnousua, vaan pikemminkin paino alkuraskauden ruokahaluttomuuden vuoksi laskee.
"osin menkat ovat olleet todella oudot ja ihan väärinkäytöstä aikoina.." what?- Jennii
Hei, kiitos tästä! Ja tuossa on tullut jokin virhe kun kännykällä olen kirjoittanut niin teksti välillä vähän heittää..
- verikoe
Mee lääkäriin testiin, jos kotitesti flippaa. Ne ottaa labrassa verikokeen ja se tesi on varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7053799Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002818Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771672Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 821613
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3801594Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101530- 281399
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901323