Moro!
1) Onko kenelläkään kyseistä linssiä D5100:ssa tai D7000:ssa. Olen kyllä lukenut paljon arvosteluja, että hyvä pitäisi olla tosin niiissä harvemmin on testattu edellämainituilla rungoilla.
2) Toinen kysymys. Kuinka ylipäätään 300mm polttoväli toimii DX-rungoilla. Se kun menee jo aika kauas. Onko kuvat vielä teräviä?
Toisaalta kiinnostais Tamronin uusi 70-200 VC varsinkin koska se on nopea (2.8), joten toimisi varsinkin sisätiloissa. Mutta onhan se toki aika paljon kalliimpi.
Kiitos!
Tamron SP 70-300mm f/4.0-5.6 Di VC USD
2
171
Vastaukset
- Se on iha käypä
Katos Sulantonnon www.sulanto.fi/ top shot.fi sivuilta kyllä sen pitäs olla nimenomaan ale hintasena joka satasen veronen objektiivi myös Nikkorin tilalle.
Senverran on kokemusta jotta se on ihan hintansa väärtti D7000 ja D90 rungoissa eikä terävyydessäkään ole paljon moitittavaa koska "terävämpää halutessa saa
latoa aika paljon enempi satojaeuroja objektiiviliikkeen tiskiin"
300mm taitaa olla paljon enempi DX koossa (Nikonissa kai 1,5x)ja tossa mainitsemassas Tamronis on viellä sekin hauskuus jotta se on ihan meinattu sopimaan FX kokoiselle ja jopa filmillätoimivaan runkoonkin. Siinäkin saa olla melko tarkkana et mikä sopii mihinkin.
Tottakai paremmalla rungolla saa iha erinäkösiä kuvia mutta niin myös kallimmalla objektiivillakin? Vai saakohan ihan kaikki? - ldskgjs
Miksei se kävisi? Jos ei valovoima kiusaa liikkuvissa kohteissa. Se vastaa DX-rungossa 105-450 millistä objektiivia kinokamerassa.
Vanhaan hyvään aikaan oltiin tyytyväisiä, jos oli 300, tai 400 millinen kiinteä tele.
Tuolla väitetään, että se on karvanverran parempi, kuin Nikonin vastaava.
http://www.photozone.de/nikon_ff/619-tamron70300f456fx?start=2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984