Vikoja on kaikissa autoissa! Olen ajanut c5 farmarillani 18 000 kilmoetriä viiden kuukauden aikana ja tässä PIENI korjauslista, ja totista totta:
-Raidetangonpää
-Laturi
-Akku
-Ajotietokone
-Takapään laakeri
-Takalasi
-pissapojan moottori
-takajarrusatulat (vääntyneet kieroon)
kolme kertaa huollossa ja kerran tielle jäänyt
Mikäköhän odottaa seuraavaksi? Itse en uskalla edes arvuutella..
C5 on luetettava!
23
635
Vastaukset
- Ville25
Niin ja mikähän oli vuosimalli ja paljonko on ajettu??
- Ville25
-Tarkoitin siis kokonaisajomäärää.
- wlflwlfwlfwlf
Ville25 kirjoitti:
-Tarkoitin siis kokonaisajomäärää.
vaikka kilometrejä olisi 500000 niin tuskinpa vain sattumaa että kaikki osat hajoaa samaan aikaan. kyse on laadusta, ei kilometreistä..
- ei ikinä citikkaa..
Se on sitä Citikka miehen elämää. Siihen vaaditaan lehmän hermot.
- psykolog
ja kaltaistesi Karpaattien Nerojen tänne sorvaamat älyttömät kommentit vaativat lehmän aivoja.
- psyko ?
psykolog kirjoitti:
ja kaltaistesi Karpaattien Nerojen tänne sorvaamat älyttömät kommentit vaativat lehmän aivoja.
Meinaa mennä viimeinenkin järki Sitikan takia, onneksi ei viimeiset fygyt.
- sutki psa myyjä
Jos seuraavaksi opettelisit kirjoittaan ?, eihän sitikkoja osta muut kuin: pyynnöstä todistamme että sitikan ostajalla on vikaa älyssä, mutta nyt hän on siitä täysin vapaa..kun kaupat tuli
- kirjoittaan ? ,
"Jos seuraavaksi opettelisit kirjoittaan ?, eihän sitikkoja osta muut kuin: pyynnöstä todistamme että sitikan ostajalla on vikaa älyssä, mutta nyt hän on siitä täysin vapaa..kun kaupat tuli "
Eipä tuo sinunkaan sepustuksesikaan ole mistään kotoisin. Laitappa tuo tekstisi uudestaan ja muotoile se siten, että tuosta jotain älyllistä muodostuu. - puuroa toopelle
Vaikka minulla ei ole minkäänlaista kokemusta tästä autosta, niin tuo vikalista on täyttä paskaa. Älä nyt kuvittele että kukaan täällä uskoo tuota paska puhetta, luuletko että tuota merkkiä myytäisiin yhtään kappaletta jos tuo esitelmäsi pitäisi paikkaa.
- niuvan sitikka
Eihän niitä paljon myydä, ja tuo vika lista oli vaan suuntaa antava, enempi vikoja kun osia..
No ei hän niitä paljoa myydäkkään PSA-on kohta konkurssissa!
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=8&id=6856
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/02/08/ranska-pohtii-peugeotin-ja-citronin-pelastamista/20132175/304
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/02/07/kananmunat-lentelevat-peugeotin-tehtaalla/20132107/304
Ei hyvältä näytä PATONKILEIRISSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- 696969
Älä kommentoi ilman kokemusta. Osta c5 niin tajuat mistä puhun
- Näin onj
Olen ihan samaa mieltä aloittajan kanssa:
C5 on luetettava!
Melkein joka kuukausi on jotain vikaa ja C5 on luetettava vikakoodit huollossa - Hartsa120
sukulaisen C5 automaattiloota vikaantui alle 50 tkm kohdalla piti vaihtaa. Mittariston vikavalot palaa kuin joulukuusi parhaimmillaan. Kyllä mies harmittelee ostoa.
- loimaac5
Automaatti on Aisin elikkä Toyotan tekemä. Terolle mietittävää...
- cee 4 oli ja hajos
loimaac5 kirjoitti:
Automaatti on Aisin elikkä Toyotan tekemä. Terolle mietittävää...
Ihan sama kenen tekemä, onhan boschin komponentteja myös: psalla kyky saada kaikki hajoaan...kokonaisuus ratkaisee: miten tehdään ja mihin laitetaan, ja pitäisi suunnitella pikkuisen, mutta sitikalle ja pösölle kunniaa siitä että yli 100v suoltaneet täyttä ps,,kaaa menemättä konkurssiin: laadukkaammatkin merkit loppuneet em ajassa: simca, tallbot, trabant, vauxhall viva, morris marina, mosse yms
- bfhkl.-l
1 ja peogeto 107 kestäviä, tilasot- toyotan moottori kumpaisessakin
- Ei ranskalaisille
Meillä oli aikoinaan ensimmäistä vuosikertaa oleva C5, eli vuosimallia 2001. Hommattiin auto uutena ja kaikenlaista siinä oli heti alusta saakka.
Tietenkin kaikki meni takuuseen mutta usemman viikon se taisi verstaalla viettää sen kahden vuoden aikana mitä siitä nautittiin. AIkaa ilman sitikkaa on onneksi jo kymmenen vuotta mutta muutama vaihdettu ja/tai korjattu vika muistuu mieleen...
- Taka-akselin vaihto
- Alkuperäisten Citroenin alumiinvanteiden vaihto
- Imusarja vaihto
- Takalasin vaihto x 3
- Jousipallojen vaihto
- Useita antureita konehuoneessa vaihdettiin, en tosin muista mihin vaikuttivat.
- Sähköisten ikkunan nostimien rajakytkimien vaihto
- Automaattilaatikkoa säädettiin joka huollossa ja muutamaan otteeseen muulloinkin. Vika tai huollon mielestä ominaisuus saatiin jollakin tavalla siedettäväksi niin uutta tapasi tulla tilalle
- Kaiken huipuksi ajotietokone sekoili jatkuvasti. Kerrankin hinausautolla taas huoltoon ja vikaa etsi koko verstaan asentajat. Lopulta selvisi että bensa oli loppu, ajotietookoneen mukaan tosin olisi ollut vielä lähes puolitankkia jäljellä... - ei takaisinkutsuja
Mutta hei.. Eipä ole tullut takaisinkutsuja. Siinämielessä on aivan mahdottoman hyvä laatumerkki. )
- kauhee merkki
Ei ole tullut ja ei ikikuuna päivänä tule. Silloin pitää uusia koko Citikka. Sehän on ajoittain liikkuva suunnittelu ja liukuhihna virhe.
- kaikki uudet autot
Kyllä niitä vikoja löytyy BMW:ssä ja Mersussa sekä eritoten VAG:n tuotteissa. Kokemusta kaikista ja C%:sta myös, joka on ollut ihan ok auto kuten muutkin.
- vahinkojen äiti
Citroen on kuin vagina. Nestemäinen, haiseva ja löysä. Silloin kun sillä haluaisi ajella niin ei toimi tai panee vastaan.
- gay marvin
Hyvin todettu. Ehkäpä Ranskattarien nahkavisa on ollut suunnittelijalla päällimmäisenä mielessä. Lisäksi punaviinipöhnässä tulee kaikenlaisia pervoja ajatuksia. Tosin sitikkauskovainen on sulkenut silmänsä ajat sitten tosiasioilta. Vertaavat mm. säädettävää jousituspainajaista nelivetoon. Onhan se hyvä, onhan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673