Kateutta ??

nyyyyyhhh

Olen surullinen ja kateellinen kun fb "ystävät" hehkuttavat kun heidän lapsoset ajalevat ajokortteja .. Ja mun saman ikäsillä lapsilla ei oo..Ja minulla ei ole mahdollista maksaa niitä heille ... Saatika heidän isällänsä josta olen eronnut..

Olen pieni palkkanen konttoristi ja lainoja entisestä elämästä joita ex otteli ja mä joudun niitä makseleman ..

Olen surullinen ...

4

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjgccg

no voivathan he mennä vaikka kesätöihin
      asuminen ei kotona maksa mitään/ruoka?

yksi kuukausi ja rahat kasassa

mutta onhan noita julkisiakin

• --------------------

Ei mun mielestä vanhempien velvollisuus ole kustantaa lapsilleen ajakorttia, jos kerran ei ole vara. Kyllä ne lapset voivat itse korttinsa maksaa, kun menevät tai pääsevät töihin. Itse maksoin oman ajokorttini työllä tienaamilla rahoilla, erissä maksoin, kun palkka oli sen verran pieni etten kerralla pystynyt maksamaan.

• jshdhak

Hei sulla on oikeuskin olla surullinen! Ymmärrän täysin, että harmittaa, kun ei ole varaa maksaa lapsille ajokortteja, kun ne ovat niin kalliita.

Mutta, olisiko niin, että lapsesi ovat täysin kunnon ihmisiä, vaikka heillä ei nyt olekaan ajokorttia? Ehkä he pystyvät itse hankkimaan ajokorttinsa myöhemmin...

Sulla on nyt eri tärkeysjärjestys rahoille, kuin ystävilläsi. Maksa lainat pois ja lunasta itsellesi vapaa elämä exäsi muistoista. Tsemppiä sulle, varmasti elämä hymyilee vielä, vaikkei se nyt siltä tunnukaan.

• nainen 37

Ei tuommoista asiaa kannata murehtia.. Ajokortin voi ajaa myöhemminkin! MOnet nykyajan lapset saavat kaiken liian helposti.

Lapsille on tärkeintä onnelliset vanhemmat, koska he opettavat asenteellaan myös lapsia olemaan onnellisia omasta elämästään.

Haleja!! :)

Ps. nyt teet jotain kivaa ja unohdat murheesi. Kaunis ilma, joten pyöräilemään ja uimaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2538
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1913
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      21
      1654
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      16
      1208
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      302
      1170
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      258
      1013
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      993
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      52
      915
    9. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      913
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      108
      860
    Aihe