Olen surullinen ja kateellinen kun fb "ystävät" hehkuttavat kun heidän lapsoset ajalevat ajokortteja .. Ja mun saman ikäsillä lapsilla ei oo..Ja minulla ei ole mahdollista maksaa niitä heille ... Saatika heidän isällänsä josta olen eronnut..
Olen pieni palkkanen konttoristi ja lainoja entisestä elämästä joita ex otteli ja mä joudun niitä makseleman ..
Olen surullinen ...
Kateutta ??
4
229
Vastaukset
- hjgccg
no voivathan he mennä vaikka kesätöihin
asuminen ei kotona maksa mitään/ruoka?
yksi kuukausi ja rahat kasassa
mutta onhan noita julkisiakin - --------------------
Ei mun mielestä vanhempien velvollisuus ole kustantaa lapsilleen ajakorttia, jos kerran ei ole vara. Kyllä ne lapset voivat itse korttinsa maksaa, kun menevät tai pääsevät töihin. Itse maksoin oman ajokorttini työllä tienaamilla rahoilla, erissä maksoin, kun palkka oli sen verran pieni etten kerralla pystynyt maksamaan.
- jshdhak
Hei sulla on oikeuskin olla surullinen! Ymmärrän täysin, että harmittaa, kun ei ole varaa maksaa lapsille ajokortteja, kun ne ovat niin kalliita.
Mutta, olisiko niin, että lapsesi ovat täysin kunnon ihmisiä, vaikka heillä ei nyt olekaan ajokorttia? Ehkä he pystyvät itse hankkimaan ajokorttinsa myöhemmin...
Sulla on nyt eri tärkeysjärjestys rahoille, kuin ystävilläsi. Maksa lainat pois ja lunasta itsellesi vapaa elämä exäsi muistoista. Tsemppiä sulle, varmasti elämä hymyilee vielä, vaikkei se nyt siltä tunnukaan. - nainen 37
Ei tuommoista asiaa kannata murehtia.. Ajokortin voi ajaa myöhemminkin! MOnet nykyajan lapset saavat kaiken liian helposti.
Lapsille on tärkeintä onnelliset vanhemmat, koska he opettavat asenteellaan myös lapsia olemaan onnellisia omasta elämästään.
Haleja!! :)
Ps. nyt teet jotain kivaa ja unohdat murheesi. Kaunis ilma, joten pyöräilemään ja uimaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252538Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581913Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup211654Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua161208Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021170- 2581013
- 60993
- 52915
- 146913
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.108860