Vilkaiskaapa polttoaine.net sivustoa. Siellä Valtimo ja Nurmes ovat ovat "hyvin sijoittuneet" kalleimpien listalla. Lähiseudulla esim. diesel parhaimmillaan lähes 20 senttiä halvempaa. Että näin...
Polttoaineen hinta
93
1646
Vastaukset
- autolla pääsee
Eihän se ole tyhmä , joka pyytää, vaan joka maksaa?
Käyn itsekkin tankkaamassa samalla reissulla asioidessani lidlissä. - di-di-daa
Eilen, 28.4. 95- bensiinin hinnat Hyvinkäällä 1,529 ja tulomatkalla Joroisissa myös yhdellä asemalla sama 1,529.
- vappunenä
Ensin Jukola suurimmalla polittisella vallalla ottaa polttoainemyynnille ykköspaikan Nurmeksessa ja monopolin Valtimolla.Lisäksi hilaa tällä järjestelyllä hinnat Suomen kalleimmaksi näillä paikkakunnilla.Onpa ns. ASIAKASOMISTAJAT tyhmiä,kun antavat vetää itseään nenästä.
- joopaskola
Kuopiossa eilen 95e , 1,39€!
- tuttuja tankkaamassa
Aina voi vaihtaa polkupyörään, jos haluaa köyhäillä.
- kylä vaihtuu
Täällä on yksityisautoilu lähes pakollista,siksi on törkeää pitää tuollaisia hintoja,Kyllä taas turistitkin muistaa kiertää kaukaa Nurmeksen,eivätkä koukkaa tankkaamassa,kuin pakosta sen verran,että kylä vaihtuu.
- kiristystä
Meinasin tankata Nurmeksen ABC llä,mutta kun näin hinnan,niin vilkaisin polttoainemittaria tarkemmin, tajusin,että pääsen vielä naapurikylän puolelle lorottelemaan halvenpaa ainetta tankkiin,kun on matkan varrella.
- SÄÄSTÄJÄ
LIEKSAAN LIDLIIN HALPOJA RUOKAOSTOKSIA TEKEMÄÄN, JA TEBSKALLE TANKKAAMAAN SIELLÄ.
SÄÄSTYY KUUKAUDESSA MEIDÄN PERHEESSÄ N.400-500E !! LASKETTU ON, JA SUUNTA NÄKYY JOKA VUOSI OLEVAN SE, ETTÄ SÄÄSTÖÄ TULEE VAIN LISÄÄ...- 2+2=4
Taitaa se polttoaineen alempi hinta jo moninkertaisesti tulla syödyksi tuossa edestakaisessa Nurmes-Lieksa ajelussa, ja vaikka Lidll ín hinnat kiistatta ovatkin edullisempia kuin Nurmeksen puodeissa, niin ilmoittamasi säästön saavuttaminen normaalissa kotitaloudessa on mahdotonta.
Epäilen, että joko laskimessasi tai laskutaidossasi on jotain vialla. - 2+2=4,mutta joskus 3
2+2=4 kirjoitti:
Taitaa se polttoaineen alempi hinta jo moninkertaisesti tulla syödyksi tuossa edestakaisessa Nurmes-Lieksa ajelussa, ja vaikka Lidll ín hinnat kiistatta ovatkin edullisempia kuin Nurmeksen puodeissa, niin ilmoittamasi säästön saavuttaminen normaalissa kotitaloudessa on mahdotonta.
Epäilen, että joko laskimessasi tai laskutaidossasi on jotain vialla.no joo,mutta ei me nyt ihan joka päivä sinnekkään(lieksaan) ajeta,mutta lieksan suurimmat kaupat on kuitenkin siinä lähekkäin ....kävelemällä pääsee,vaikka auto on sitiy marketin paikalla.
Senkun valitsee...minne seuraavaksi. - 030513
2+2=4,mutta joskus 3 kirjoitti:
no joo,mutta ei me nyt ihan joka päivä sinnekkään(lieksaan) ajeta,mutta lieksan suurimmat kaupat on kuitenkin siinä lähekkäin ....kävelemällä pääsee,vaikka auto on sitiy marketin paikalla.
Senkun valitsee...minne seuraavaksi.Ne muutamat kymmenet sentit jotka tavarassa hankit edestakaisessa ajelussa menetät.
- 2+2=4,mutta joskus 3
030513 kirjoitti:
Ne muutamat kymmenet sentit jotka tavarassa hankit edestakaisessa ajelussa menetät.
heh heh...että nyt meidänkin elämä on kiinni kymmenistä senteistä?
No joo. Mutta jokainen tyylillään.
Mutta jos pilkkua nusastaan,niin olet tietysti oikeassa. - SÄÄSTÄJÄ
030513 kirjoitti:
Ne muutamat kymmenet sentit jotka tavarassa hankit edestakaisessa ajelussa menetät.
JEP, KÄYN KERRAN KUUSSA TEKEMÄSSÄ SUUROSTOKSET SUUR PERHEELLE. EI SE AJELU HUVIKSEEN KANNATA. NO PÖLJÄT JA VÄHÄJÄRKISETHÄN AJATELEE HETI NÄIN ET KERRAN PÄIVÄSSÄ...
MENKÄÄ HÖYLÄÄMÄÄN BONUSKORTTEJA, SILLÄ RIKASTUU. TÄMMÖSEN ILMAISEN VINKIN ANNAN ÄLYTTÖMILLE...
PS. EN SÄÄSTÄ ISOISSA KIRJAIMISSA TÄÄLLÄ, VAIKKA MENISIKIN ENMMÄN MUSTETTA. - totuuden pörähdys
2+2=4 kirjoitti:
Epäilen, että joko laskimessasi tai laskutaidossasi on jotain vialla.Täytyy tuon matkikkaneron olla se sähkömittarin tuijottelija. Ei noin huurupäisiä juttuja muut ulosta :p
- voi säästää 400e?
totuuden pörähdys kirjoitti:
Täytyy tuon matkikkaneron olla se sähkömittarin tuijottelija. Ei noin huurupäisiä juttuja muut ulosta :p
Ei muuten ole sama henkilö tiedän sen varmasti. Käyppä lukemassa sitä sähköpalstaa, siellä uutta tietoa mittareista. Ja tietää toden näköisesti kuka on Totuuden Torvi. Ja minäkin tiedän kun itse kertoi mutta en levitä tietoa. Minä se ainakaan en ole sillä mulle sattui "hitaasti" käyvä mittari! Ja pitääkö heti lytätä jos joku kertoo säästävänsä 400-500 euroa? Se on täysin mahdollista jos on kyseessä suurperhe ja ostaa kerralla paljon ja tarjouksista sekä viikon-kahden ostokset kerralla. Bensassa ei säästy noin paljon mutta säästyy kuitenkin. Mutta aina täällä ruvetaan haukkumaan jos joku kirjoittaa asiaa. Sekin osoittaa että suuri osa Nurmeksen asukkaista on jälkeen jääneitä ja kateellisia. Mutta lukekaahan vantaalaisen sähköasioista. Ja hyvää viikonloppua kaikille, niin haukkujille kuin asiallisille sillä tämä on ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kirjoitan tänne, haukut vaan saa!
- paskaa puhuu
voi säästää 400e? kirjoitti:
Ei muuten ole sama henkilö tiedän sen varmasti. Käyppä lukemassa sitä sähköpalstaa, siellä uutta tietoa mittareista. Ja tietää toden näköisesti kuka on Totuuden Torvi. Ja minäkin tiedän kun itse kertoi mutta en levitä tietoa. Minä se ainakaan en ole sillä mulle sattui "hitaasti" käyvä mittari! Ja pitääkö heti lytätä jos joku kertoo säästävänsä 400-500 euroa? Se on täysin mahdollista jos on kyseessä suurperhe ja ostaa kerralla paljon ja tarjouksista sekä viikon-kahden ostokset kerralla. Bensassa ei säästy noin paljon mutta säästyy kuitenkin. Mutta aina täällä ruvetaan haukkumaan jos joku kirjoittaa asiaa. Sekin osoittaa että suuri osa Nurmeksen asukkaista on jälkeen jääneitä ja kateellisia. Mutta lukekaahan vantaalaisen sähköasioista. Ja hyvää viikonloppua kaikille, niin haukkujille kuin asiallisille sillä tämä on ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kirjoitan tänne, haukut vaan saa!
Älä nyt puhu packaa, että säästäs 400-500 viikossa käymällä lieksassa kaupassa. Siis pari tonnia kuukaudessa. Hohoijaa...
Toi tarkottas, että lidlistä ostettas viikossa noin 10 000 eurolla tavaraa ja autoon lirutettas joka viikko (lieksaassa) vähintään 1000 litraa bensaa.
Sanon suoraaan, että ei ole nyt kyllä tämäkään tyyppi ihan terveiden kirjoissa. - sivusta seurannut
paskaa puhuu kirjoitti:
Älä nyt puhu packaa, että säästäs 400-500 viikossa käymällä lieksassa kaupassa. Siis pari tonnia kuukaudessa. Hohoijaa...
Toi tarkottas, että lidlistä ostettas viikossa noin 10 000 eurolla tavaraa ja autoon lirutettas joka viikko (lieksaassa) vähintään 1000 litraa bensaa.
Sanon suoraaan, että ei ole nyt kyllä tämäkään tyyppi ihan terveiden kirjoissa.Anteeksi mutta sulla on ymmärryksessä vikaa. Tai lukihäiriö. Tai sitten mulla koska luin että KUUKAUDESSA. Urputa nyt siitä että ei saa käyttää isoja kirjaimia koska se on huutamista mutta milläs estät.
- MatKIKKAnero
totuuden pörähdys kirjoitti:
Täytyy tuon matkikkaneron olla se sähkömittarin tuijottelija. Ei noin huurupäisiä juttuja muut ulosta :p
P-skan pörähdys, kerro meille tyhmille mikä on matkikkanero. Matikkaneron ymmärrän.
- tyhmät on tyhmiä
SÄÄSTÄJÄ kirjoitti:
JEP, KÄYN KERRAN KUUSSA TEKEMÄSSÄ SUUROSTOKSET SUUR PERHEELLE. EI SE AJELU HUVIKSEEN KANNATA. NO PÖLJÄT JA VÄHÄJÄRKISETHÄN AJATELEE HETI NÄIN ET KERRAN PÄIVÄSSÄ...
MENKÄÄ HÖYLÄÄMÄÄN BONUSKORTTEJA, SILLÄ RIKASTUU. TÄMMÖSEN ILMAISEN VINKIN ANNAN ÄLYTTÖMILLE...
PS. EN SÄÄSTÄ ISOISSA KIRJAIMISSA TÄÄLLÄ, VAIKKA MENISIKIN ENMMÄN MUSTETTA.Säästäjä: hyvin suuri osa täällä kirjoittavista on ihan oikeasti tyhmiä ja laskutaidottomia. Huomasin sen jo vuosia sitten enkä ole moneen vuoteen kirjoitellut, tämä ilta poikkeus. Ja ihan turha näitä on valistaa vaikka sullakin on hyvä tarkoitus, haukkuvat kuitenkin. Ja suuri osa autottomia sossun asiakkaita joille sossu maksaa kaiken. Ja kun ei ole autoa niin ei pummit pääse Lieksaankaan ostoksille.
- matKIKKA NERO 2
paskaa puhuu kirjoitti:
Sanon suoraaan, että ei ole nyt kyllä tämäkään tyyppi ihan terveiden kirjoissa.Sanon suoraan että itse et ole terveiden kirjoissa ja et ymmärrä kirjoitettua tekstiä. Missä täällä lukee että viikossa säästää sen summan. Yksinkertaistan sinulle ja selvä pelille: viikot ja kuukaudet muodostuu vuorokausista. Yksi viikko on 7 päivää, eli näin järkeillen siitä tulee yksi (1) viikko. Samoin kuukausi muodostuu päivistä eli noin 28- 31 päivää. Katsos kun joissain kuukausissa on 28, 30, tai 31 päivää eli vuorokautta. Käytän nimikettä päivä vuorokauden sijasta niin on teidän kahden helpompi ymmärtää. Tiivistän. Säästäjä puhuu KUUKAUDEN SÄÄSTÖSTÄ JOKA EI VASTAA VIIKKOA VAAN N.NELJÄSTÄ VIIKOSTA. Tätä teidän on tietysti vaikea jäsentää mutta jos yritätte oikein kovasti niin jospa ymmärtäisitte, kyllä se siitä!
- honksunponksun
matKIKKA NERO 2 kirjoitti:
Sanon suoraan että itse et ole terveiden kirjoissa ja et ymmärrä kirjoitettua tekstiä. Missä täällä lukee että viikossa säästää sen summan. Yksinkertaistan sinulle ja selvä pelille: viikot ja kuukaudet muodostuu vuorokausista. Yksi viikko on 7 päivää, eli näin järkeillen siitä tulee yksi (1) viikko. Samoin kuukausi muodostuu päivistä eli noin 28- 31 päivää. Katsos kun joissain kuukausissa on 28, 30, tai 31 päivää eli vuorokautta. Käytän nimikettä päivä vuorokauden sijasta niin on teidän kahden helpompi ymmärtää. Tiivistän. Säästäjä puhuu KUUKAUDEN SÄÄSTÖSTÄ JOKA EI VASTAA VIIKKOA VAAN N.NELJÄSTÄ VIIKOSTA. Tätä teidän on tietysti vaikea jäsentää mutta jos yritätte oikein kovasti niin jospa ymmärtäisitte, kyllä se siitä!
Taitaa olla ongelmia kun valvottaa. Yöt ovat nukkumista varten, eikä toisten kirjoitusvirheiden etsimistä. Jätä se Ooppiumilätkä käyttämättä jotta olisit joskus selvinpäin ??
- vinksinvonksille
honksunponksun kirjoitti:
Taitaa olla ongelmia kun valvottaa. Yöt ovat nukkumista varten, eikä toisten kirjoitusvirheiden etsimistä. Jätä se Ooppiumilätkä käyttämättä jotta olisit joskus selvinpäin ??
Kyllä sinuakin valvottaisi jos olisi operoitu olkapäätä ja ei tainnut onnistua leikkaus, näkee muutaman viikon sisään. En käytä alkohoia ollenkaan, en huumeita, sillä vihaan niitä. Kipulääkkeitä jonkun verran leikkauksen jälkeen joudun ottamaan. Eli on ongelmia: kipu vaivaa. Kuulehan sinä nimimerkki honksuliponksuli, sinähän kirjoittelit palstalle jossa käsiteltiin Tokmannia, sielläkin kirjoittelit typeriä ja siellä on joku vastannut sinulle ja sama typerä tyyli jatkuu täälläkin. Käyhän lukemassa.
- täh?
paskaa puhuu kirjoitti:
Sanon suoraaan, että ei ole nyt kyllä tämäkään tyyppi ihan terveiden kirjoissa.lieksAAssa????
- Uusi skodisti
Uuden Skodani kulutus on niin pientä, että on aivan sama vaikka diesel maksaisi 5€ litra :)
- SÄÄSTÄJÄ
JEP,MUSTE LOPPUI... OLEN JUONUT JA OLEN JOPA HAISTELLUT...
- OIKEA SÄÄSTÄJÄ
JOKU ÄLYTÖN YRITTÄÄ VIESTITELLÄ MUN TUNNUKSELLA. NO EI HAITTAA OLEN ABSOLUTISTI. S-RYHMÄN EDUSTAJIA NÄMÄ MUN SÄÄSTÖVINKKINI LYTTÄÄJÄT OVAT.
TOTUUS ON TOISENLAINEN.
SÄHKÖMITTAREISTA en tiedä, kun on tuulivoimala, ja aurinkopaneelit. No, aggregaatti pahanpäivän varallekin löytyy...
Osta markalla, ja myy eurolla toimii. - oikealle säästäjälle
OIKEA SÄÄSTÄJÄ kirjoitti:
JOKU ÄLYTÖN YRITTÄÄ VIESTITELLÄ MUN TUNNUKSELLA. NO EI HAITTAA OLEN ABSOLUTISTI. S-RYHMÄN EDUSTAJIA NÄMÄ MUN SÄÄSTÖVINKKINI LYTTÄÄJÄT OVAT.
TOTUUS ON TOISENLAINEN.
SÄHKÖMITTAREISTA en tiedä, kun on tuulivoimala, ja aurinkopaneelit. No, aggregaatti pahanpäivän varallekin löytyy...
Osta markalla, ja myy eurolla toimii.Sellastahan se on aina täällä Nurmeksen palstoilla. AINA. Joku kirjoittaa asiallista asiaa mutta saa paskaa päällensä.
- selvä peli
oikealle säästäjälle kirjoitti:
Sellastahan se on aina täällä Nurmeksen palstoilla. AINA. Joku kirjoittaa asiallista asiaa mutta saa paskaa päällensä.
Kyllä on taas liimaa haisteltu ja viinaa juotu, kun on päästu noin 2000 euron säästöihin kk käymällä lieksassa kaupassa. Taitaa ne rahat enemmänkin mennä viinakauppaan ja kiljuntekoon.
- das auto
selvä peli kirjoitti:
Kyllä on taas liimaa haisteltu ja viinaa juotu, kun on päästu noin 2000 euron säästöihin kk käymällä lieksassa kaupassa. Taitaa ne rahat enemmänkin mennä viinakauppaan ja kiljuntekoon.
Lidlistä ei ole kun 100metriä alkoon.
- sivusta seurannut
selvä peli kirjoitti:
Lue tarkasti. SIIS TARKASTI! 400-500 euroa KUUKAUDESSA. Tekee noin 100-125 euroa viikossa. Jos omistat taskulaskimen ja OSAAT KÄYTTÄÄ SITÄ NIIN LASKEPA. MUTTA ENSIN ETSI TASKULASKIMEN KÄYTTÖOHJEET JA PYYDÄ KAVERIA AUTTAMAAN SILLÄ SE ON AIKA TEKNINEN LAITE....
- MATKIPPApää 2
sivusta seurannut kirjoitti:
Lue tarkasti. SIIS TARKASTI! 400-500 euroa KUUKAUDESSA. Tekee noin 100-125 euroa viikossa. Jos omistat taskulaskimen ja OSAAT KÄYTTÄÄ SITÄ NIIN LASKEPA. MUTTA ENSIN ETSI TASKULASKIMEN KÄYTTÖOHJEET JA PYYDÄ KAVERIA AUTTAMAAN SILLÄ SE ON AIKA TEKNINEN LAITE....
Jos laskee päivää kohti niin tekee 13,334 euroa säästö. Kyllä se on mahdollista jos käyttää kaikki tarjoukset hyväksi ja käy monessa paikassa ostoksilla. Siitä tulisi se 400 euron säästö. Ja kun muutenkin Lieksassa halvemmat hinnat ovat, kyllä se on mahdollista.
- selvä pulille
selvä peli kirjoitti:
selvä puli, en löytänyt mistään lausetta jossa kerrottiin että PÄÄSTU(kuten sinä kirjoitat) 2000 euron säästöihin/kk.. Mutta sellaisen lauseen löysin että 400-500 euroa kuukaudessa voi säästyä. KERRO MISSÄ SE MAINITTU LAUSE ON.
- bensaasuonissaa
- BenDi
Kiitos nimimerkki. bensaa suonissa.Oli hyvä artikkeli. Kannattaa muidenkin lukea.
- helppo homma
Jatkakaa sitä bensaanne vaikka vedellä, tulee selvää säästöä!
- tonokit nurmeslaiset
Nurmeslaista neroutta, käydään naapurikunnassa muutaman lantin takia ostoksilla ja sitten itketään kun oman kunnan palveluita ajetaan alas.
- säästäjä2
Eiköhän nämä kaupungit kohta yhdisty, joten itse aion ainakin jatkaa ostosmatkoja Lieksaan. Siellä on muuten aikapas hyvä liha/herkkutiski Oltermannissa.
Kannattaa käydä Lidlin ohella.
Tuskin näitä älykkäitä säästäjiä Nurmeksessa niin paljon on, että Jukola menis konkkaan. Sillähän vaan tulos kasvaa pitkällä tähtäimellä!
Huoletta siis Lidliin, älykkäät kanssaihmiset.
- sivusta seurannut
400 euroa on mukama sulle lantti? Luulen että 1 eurokin on sulle iso raha ja kadehtit toisia jotka pääsee autolla Lieksaan halvemmille ostoksille, sullahan ei ole autoa.
- heh heh
Ja kohta alat itkee, kun ei nusessa ole kuin jukola sossu ja alko.
- monopolissa
Lieneekö halvenpaa kuin Nurmeksessa.Joensuussa diesel 1.484,oli pakko tankata,niin saa matkakuluja vähemmäksi.
- halvempaa
On se vähän halvempaa kuin Jukolandiassa. Teboil Lieksassa yleensä halvin.
- auta jeesus
Voi jessus auta teidän tyhmyyttä!
- ms vajakki
Miten jeesus liityy tähän ketjuun....
- taivaallista
Täytyy myöntää,että jossakin ketjussa on välillä vähän taivaallisia juttuja.
- mesojat
Nilsiässä Diesel litrahinta 1.499e.Kaikissa kaupungeissa ja kylissä Nurmeksen ympärillä on polttoaine halvempaa.Mikä hiton mafia täällä mesoo.
- roskaroope
Käyn sukuloimassa Lieksassa n. kerran viikossa. Samalla olen ostanut kaikki ruokaterpeet Lidlistä.
Nykyään siellä on myös paljo Suomalaisia tuotteita mm. Atria, Saarioinen, Hk ovat hyvin edustettuna.
Polttoaineetkin on tullu ostettua Lieksasta- selvä peli
Ja selvästi ostat myös runsaasti viinaa ja liimoja Lieksasta.
- aku ankka
Sama sävel meilläkin.
Muuten,valintataloa ei ole täällä mainittu,joten kannattaa sieltäkin tarjoukset käydä noukkimassa.
- Huh hei
Polttoaineiden tukkuhinnat ovat laskeneet, ja siitä mm. johtuu muualla kuin Nurmeksessa ja Valtimolla alentuneet hinnat. Ei vissiin tieto kiiri tänne Ylä-Karjalaan asti edes näin tietokone aikana vai mikä lie syynä. Vai olisiko ahneus? Tiedä häntä!
- tittelit
Jukolan "omistaja-asiakkaat",jotka on houkuteltu muutamalla kahvipaketilla keräämään kolehtia,voisivat seuraavassa kokouksessa puhua vähän järkeä Jukolan johdolle esim. polttoaineen hinnoittelusta.Eipä taida monikaan saada suutaan auki.Riittää,kun on niin hieno titteli,siitä maksetaan vaikka ylihintaa.
- muualla näin...
- hintapa
venäjältä saa 0,90e litran bensaa, tai diisseliä.
- viisumitkin
Jos asuisin lähempänä,kävisin tankkaamassa,vaikka en muuten ole kiinnostunut itämatkailusta.Täytyy muistaa myös viisumikustannukset.
- linssiin viilausta
Seinäjoella polttoaineen hintoja.Diesel St1 asemalla 1.439 ja Teboililla diesel 1.429.Mistä hitosta nämä Nurmeksen asemien polttoaineet on ostettu,kun on Suomen kalleimmat hinnat.
- ABC aina kallis
Kuopiossa 1.39,4 voi sirlläkin tankata shellillä
- raahattavaa
Hauskuutta tällekin palstalle.Olisi mukava tietää,kuinka raskasta polttoaineista kertynyttä bonussalkkua raahaa omistaja-asiakas ABC tankkaajat.Ettei vaan menisi pakkasen puolelle.
- Litliläinen
Voihan sitä hakea aina halpaa, mutta mikä on laatu? Ainakin minun pitää myös olla töissä, ei tässä päntiönään hei Lieksasaa rahtautua. Minun tuntihinta on se 100€/h.
- wergtrh
itärajan taa kun pistäydyt niin saat vielä halvemmalla euroissa taitais litrahinta olla tuolla 80 centin kieppeillä?ei se iso auto vaan ne suuret tankit :D
- polttoaine vs.sähkö
Kyllä polttoaineen hinnoista ollaan yksmielisiä, liian korkeitahan ne on Jukolandiassa, mutta jos jokuu erehtyy epäilemään että uudet sähkömittarit, siis jotkut mittaa väärin niin jo alkaa haukkumaryöppy. Olen lukenut kaikki sähköpalstat ja uskon aidosti että joissakin mittareissa on vikaa. Ei ole oma asia kyseessä sillä omawatin mukaan sähköä kulunut rutkasti vähempi kuin kolmena viime vuotena.
- tasan vuosi
Karataan välillä sähkön puolelle.Mielestäni kun tasan vuosi tulee täyteen mittarin vaihdosta ja on suuri kulutusheitto useaan vuoteen verrattuna on syytä epäillä mittarin viallisuutta.Polttoaineen hinta Nurmeksessa menee kyllä rosvouksen suuntaan.
- polttoaine vs. sähkö
Kirjoitat asiaa mutta jos on vuoden näyttänyt väärin niin miten on hyvitysten kanssa`? Itse kysyin kulutukset sähköyhtiöltäni kolmelta viimeiseltä vuodelta ja vähentynyt on kulutus.
Jokainen joka epäilee voi sen tehdä eikä 160 euroa ole paljon jos saa kunnon mittarin. Ilmainen jos viallinen mutta luulen ettei ne "löydä" mitään vikaa vaikka olisi kuinka p.ska mittari. No, polttoainepalstahan tämä on joten siirrytään polttoaine hintoihin! Lähdenkin tästä Lieksaan tankkaamaan kun on Lidlissä ja Cittarissa käynti! Hyviä tarjouksia molemmissa ja on hyvä keli ajella m-pyörällä!- Mölli Keinonen
Tulispa tuommoinen "sota" joskus tännekin päin.
http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=20137342
Kilpailijat pitää asiakkaat tyytyväisinä pitämällä hinnat muutaman hullun sentin alempana, kuin paikallinen ABC. Toisaalta kukapa yrittäjä sitä hintaa rupeaa laskemaan, kun tankkaajat maksavat kiltisti kovemman hinnan. Olisi se kuitenkin kiusa pienikin kiusa.
- monopolit
Olisi se Nurmeksessakin joskus kiva nähdä tankkauspaikalla muutaman sadan metrin jono, kuten etelä-Suomessa eräällä huotoasemalla.Syy oli tämä,kun bensiiniä yhden päivän aikana sai alle euron litra.Jonotusaika oli parhaimmillaan kaksi tuntia ja liikenne jumissa.
- eläkkeelle
Rupeaakohan ABC llä polttoaineen hinta tulemaan asiakasystävällisemmäksi,kun Kontinen näköjään jää eläkkeelle.
- 1.499
Nilsiässä diesel ABC llä 1.519 ja halvimmalla asemalla 1.499.Nurmekseen taitaa tuo rahti maksaa erikoisen paljon.
- Muualla ja Halvalla
Ja yhä edelleen Nurmes/Valtimo polttoaine.net sivuston ykkönen. Olkaamme ylpeitä sijoituksesta ja tankatkaamme MUUALLA!
- kiskominen
Hinnat kuvastaa Nurmeksen, Valtimon ja varsinkin Jukolan huoltoasemien palveluhalukkuutta.Yleensä hinnoilla kiskominen ennustaa myynnin putoamista ja nosto lopullista tuhoa.
- köyhät vajakit
Jösses teitä köyhiä, aina vingutaa ja maristaan kun jokin asia maksaa jotain. Ilmaiseksiko teille pitäisi sitä bensiiniä jaella?
Koko bensanmyynti pitäisi kieltää nurmeksessa, kun sen arvaa mihin käyttöön se bansa/diesel menee. Te imppaatte sitä! - arvausta
10 senttiä halvenpaa dieseliä löytyi Joensuusta,kuin Nurmeksen ABC ltä.Arvaa,kannattiko tankata.
- arvontakin
Arvaus tarkoitti 10 senttiä litralta.Oikein arvattu.
- Tankkaan Joensuussa
Miksi et kysellyt venäläisiltä polttoaineen hintaa? Hinta on alle euron!
- tiisseli1
Kävin tankkaamassa Kuopiossa diisseliä 1.384€/ litra...
- KARTELLIKO
Kuopiossa 30.6 Neste-OIL ilman alennuskorttia diesel 1.399e.Nurmes ABC 1.569.Kyllä saa bonusta?
- lieksan hintoja
Juuri tankkasin Lieksassa Valintatalon edessä kylmällä asemalla 98okt hintaan 1.689 litralta! Teboililla 2 senttiä kalliimpaa, kylmä asema sekin mutta kanta-asiakakortilla saa 1.5 senttiä alnnusta litralta!
Ei nämä halvimmasta päästä ole täälläkään, mutta ABC on riistohintainen, aina on 10 senttiä kalliimpi litrahinta bensassa! Dieselin hintoja en ole seurannut mutta eikös ne ole jotakuinkin 10-20 senttiä halvempia kuin bensa?
Bonuksia en kyttäile kun sen alennuksen saa suoraan tankatessa!
Mitä LIDL:iin tulee niin sieltä on ostettu jo pitkään ja verrattu K-kaupan hintoihin, niin LIDL:istä saat kaksi kassillista ruokaa samalla hinnalla mitä K-kaupasta yhden kassillisen! Ja tämän on todennut moni muukin kuin minä! - hintaerojakin
Ei ole hyvin kaukana Ylivieskakaan.6.8.13 Diesel maksoi Ylivieskan Teboil.lla 1,444 e ja Kärkkäisen polttoaineen jakelumittarissa 1.250 e.Kyllä piti tankata.
- korjaus
Anteeksi.Korjaus Kärkkäisen dieselin hintaan,piti olla 1.425 e.Tosi halpaa silti.
- Että sillai
Toissa päivänä Kuopiossa Maxin luona diesel 1.449 ja ST1:n etukortilla sentti pois!
- TOOTERI
NIIN ABC JA ABC. MINUSTA NURMEKSESSA ON MUITAKIN TANKKAUSPAIKKOJA,
ABC TAITAA PILATA MUIDENKIN MAINETTA OMALLA HINNOITELULLA PAIKKAKUNNAALLA. - Rikas elämä
ABC on hyvä paikka tankata. Siellä ei rupusakki tankkaa vaan mulkoilee kateellisena tarpeeksi kaukaa. Tuttujen kanssa voi turista leppoisasti.
- köyhä pää
Rikas elämä ja tyhjä pää.Ei ole ihme,jos Suomella menee huonosti,jos tuommoinen ajatuskanta on alkanut näiden aivotyhjiöiden kautta levitä.ABC,llä on kyllä erittäin huono maine.
- sikamaistakin
Kyllä taas piti Nurmeksesta lähteä Joensuuhun lähes tyhjällä tankilla,tavoitteena välitankkaus Nunnanlahden Teboililla.Siellä diesel .in lähtöhinta oli 1.539.Joensuusta sitten vielä halvenpaa.Muuten kaveri sanoi,että Kolin kylän ABC,llä tänään Diesel 1.519.Mikähän Nurmeksen hinnoittelussa oikein mättää ja pahasti,Rautavaaraltakin saa polttoaineen paljon halvemmalla.
- masax1
Teboilin hinnat tänään 26.8 klo 7. 22 95 1.689 98 1.739 DI 1.549 tuleneeko säästöö lähtee joensuusta hakee polttoainetta 1c-3c vain halvempaa?
- tyyristä
Kun muutaman sentin hintaerosta puhutaan,niin halvemman tankkauspaikan pitää löytyä kilometrin sisältä.Eri asia on,kun lähtee asioimaan esim. Joensuussa,niin kaikki hyöty tulee käytettyä,koska polttoaine on varsinkin Nurmes-Valtimo-Juuka taajama-alueella helkkarin tyyristä.
- iskenyt
Tulee mieleen,että ovatko Nurmeksen polttoaineen myyjät varustettu niin huonoilla neuvottelutaidoilla öljy-yhtiön kanssa,että hinnat ovat Suomen kalleimmat.Toinen vaihtoehto on sitten,että ahneus on iskenyt pahemman kerran.
- Ahneus syynä
Ei muuta syytä ole kuin ahneus. Onneksi Lieksassa on edes vähän halvempaa bensaa, siellä enimmäkseen tankkaan kun käyn City-Marketissa tai Lidlissä. Asiakseen ei tietysti kannata lähteä tankkaamaan.
- matkailuvalttiko
Onkohan Kuhmo lähempänä öljy-yhtiön varastoja,kuin Nurmes,koska esim. diesel maksoi tiistaina10.9.13.. 1.519e.Suomussalmella sama aine 1.499e.Nurmeksen Suomen kalleimpia ahneushintoja ei kannata edes mainita.
- helluntailaisellinen
Jukolan huonontunut tulos lisää polttoaineiden hinnankorotuspaineita. Palkankorotus lisäisi ostovoimaa ja myös Jukolakin ehkä lisäis tulostaan, ei ne koululaiset ja pätkätyöläiset olemattomilla korvauksilla lisää kulutusta.
- nyyh1
Jos liikkuisitte edes Lieksaa kauempana, niin huomaisitte, että kallista bensaa on muuallakin, jopa Etelä-suomessa. ABC:llä nyt on joka puolella kalliimpaa kuin muilla asemilla. Pitäähän osuuskaupan kerätä bonusta varten pätäkkää. Vajaan 130 km:n sätellä halvimpaan bensaan olen törmännyt useimmin Kuopiossa Päivärannan Citymarketin Nesteellä. Usein jopa alle 1.60 € (95 E). Muutama viikko sitten 1.58 €. Kannatti tankata!
- Jotta näin
Tänään Siilinjärven ABC asemalla diesel 1.459 ja bonusta
- p----nen loppu
Käypiköhän Jukolan kohdalla toteen vanha sanonta,että ahneella on p----nen loppu.
- halpaakin
Rautavaaralla on lähellä halvan polttoaineen ostopaikka.Hyvä vaikka sienireissulla tankkailla.
- hiipiiköhän
SOK n Pääjohtaja sai tarpeekseen ja lähti lätkimään.Taitaa monopolin hajoaminen olla pikkuhiljaa hiipimässä.Saakohan paljon bonusta?
- sama taival
Aikoinaan oli sanonta,että levisi kuin Elanto.Onkohan SOK lla sama taival.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927