Mikä kiinnostaa? GALLUP

Hippiäinen

Minkä merkin edustaja kiehtoo teitä skorpioneja eniten?

Vain yksi vastaus ja perustelut sille, kiitos!

12

1270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen39

Ehdottomasti rapu, heidän kanssa kun tulen parhaiten toimeen niin rakkaudessa kuin ystävyydessäkin. Leijona ei missään tapauksessa!

• skorpijooni

Vai ei käy leijona,olen viettänyt vuosikausia leijonan kanssa ja elämä on ollut värikästä että vaihtelevaa.
        En kumminkaan suosittele heikko hermoisille tätä yhdistelmää.

• Nekku

Härkämies vetää aina ja lujasti puoleensa !

• ScorpioFemale

Ehdottomasti oma Leijona kultani, ja Ravut merk. Inhoan ja pysyn kaukana.

- Miksi Leijona, siksi koska saa minut tuntemaan itseni naiseksi, ja rakastaa minua, palvoo minua, haluaa minua, seksuaalisuus 101010 , ihana kuuntelija ihana keskustelija, paljon annettavaa muille ..

• Heli

Usko tai ala! Skorpio ei koskaan yrita pistaa toista. Olemme vahvoja luonteita, kaikki parhaat tyttoystavani, ovat samaa merkkia ja tulen heidan kanssaan toimeen valtavan hyvin. Mieheni myos on skorpio, emmeka 27 avoliiton kuluessa, ole joutuneet menemaan lapi minkaanlaisia vaikeuksia.
      Mustasukkaisuus on skorpionin pahin piirre, jonka takia, monet ystavyys-suhteeni katkesivat nuoruudessani. Luottamus toiseen, on tarkein ihmis-suhteessa! Good Luck !

• tuittupää

Kyllä se on ehdottomasti Härkä-mies joka maagisesti vetää puoleensa.

• skorpionityttö

paha mennä sanomaan, joko neitsyt tai krapu..

neitsyt-kultasein siksi, koska:
      -on hellä, huomaavainen, kohtelias, hauska, kiltti, fiksu, mukavuudenhaluinen, saa mut tuntemaan itteni naiseksi ja rakastetuksi, täydellinen rakastaja, tietää mistä nainen pitää!

krapu siksi, koska:
      -mua jotenkin kiehtoo se masennus, joka vie kravun taas syvälle kuorensa sisään.. kravut on mielenkiintoisia!

ei leijonaa ainakaan rakastjaksi, ystäväjellonankin kanssa tulee tarpeeksi ongelmia, en tiedä miten kestäisin miestä, joka vaatii pukeutumaan vaaleanpunaiseen VAIN miellyttääkseen häntä!!

• tara

skorpioninaisena olen huomannut että eniten kiehtovat ehkä ilman merkit, vaikka yleisesti ottaen näiden ja skorpionin suhde ei hyvin toimisi. myös oinas kiehtoo ihmisenä, minulla paljon oinas ystäviä ja tulen hyvin heidän kanssa toimeen, tykkään niiden vahvoista persoonista ja kun ei ole itsestäännselvyyksiä. oinaat antaa haastetta ja minä ainakin tykkään sellaisista ihmisistä jotka osaa antaa vastaan samalla mitalla.

ja yksi juttu vielä... aina puhutaan skorppionien mustasukkaisuudesta ja omistushalusta. minä olen erittäin itsenäinen, enkä koskaan ollut mustasukkaista ja omistavaa tyyppiä. ennemminkin suhteissani ollut toisinpäin, minä olen se joka lähtee karkuun kun toinen alkaa liian omistavaksi. myös tuntemani skorpionit ovat tällaisia. tiedä siten....

• ItsAsIN

Kertokaapa nyt tässä samalla millasia kokemuksia teillä on härkä-miehistä kun ne kuitenkin vetää puoleensa...Itse tulin erään kanssa toimeen mielettömän hyvin, kemiaa oli tajuttomasti ja ajateltiin muutenkin asioista samalla tavalla.. Silti en ota tästä miehestä mitään selvyyttä.. tai tiedä mitä hän haluaa. Välillä niin lähellä, välillä turhan kaukana...Samaa temppuilua muilla? -skorppari-

• Härkäliini
        ItsAsIN kirjoitti:

Kertokaapa nyt tässä samalla millasia kokemuksia teillä on härkä-miehistä kun ne kuitenkin vetää puoleensa...Itse tulin erään kanssa toimeen mielettömän hyvin, kemiaa oli tajuttomasti ja ajateltiin muutenkin asioista samalla tavalla.. Silti en ota tästä miehestä mitään selvyyttä.. tai tiedä mitä hän haluaa. Välillä niin lähellä, välillä turhan kaukana...Samaa temppuilua muilla? -skorppari-

Itse olen aina juossut tilanteista karkuun mikäli paikat ovat näyttäneet liian "kuumilta". Mutta jos vastapuoli on selkeä ja sanoo että nyt seurustellaan, ja sen jälkeen lähdetään esim. syömään. (Ei ehdi härkä parka ajatella joutuneensa seinää vasten) Niin härkä myöntyy hyvin helposti. Itseasiassa nyt tapailen Skorpparimiestä ja minusta tuntuu että hän on välillä niin kauka ja välillä niin lähellä. Kun minusta tuntuu että hän on kaukana pyrin antamaan hänelle tilaa. Vaikka kuinka haluaisin hänen luokseen. Ehkä se on sitä että härkä tuntee että sinä tarvitset tilaa?

• Meya
        ItsAsIN kirjoitti:

Huh! 2 suhdetta takana härkämiehiin (2,5v ja 5v) ja ei toiminut ollenkaan. Alussa kiehtoi paljon ja asiat sujuivat suhteellisen tasaisesti. Seksielämä toimi hyvin...muu ei. Molemmat miehistä olivat jurottajia ja mitään riitoja ei selvitetty vaan ne oli PAKKO unohtaa, jos jatkaa meinasi. Liian erilaisia luonteita minulle ainakin.

• Inkku

Siinäpä se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      28
      11538
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      60
      4119
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      125
      3335
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      201
      2655
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      114
      2363
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      205
      1894
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      340
      1251
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      68
      1048
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      957
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      850
    Aihe