Kenen tilalla tämä tapahtui? Suursikaloissa tapahtuu aina jotain kauheaa. Jos ei tulipaloa, niin sitten eläimet riudutetaan kuoliaaksi ilman ruokaa.
Tuollaiset isot sikalat pitäisi lailla kieltää.
Mikä aihetti sikalapalon ?
8
489
Vastaukset
- Touhutipaton elokuu
Mä voisin mielelläni kertoa sulle, mut en tiedä.
- Kuntoileville
Antikaisen.
Syystä ei tietoa , toivottavasti syy selvitetään kun niitä konkursseja suvussa riittää. - tinzkulidaa
syy oli jonku sähkölämmitys laitteen vika/oikosulku
- Kyläläinen Aurast
Ilmanvaihtopuhaltimen vika aiheutti moisen. Konkursseja siinä suvussa ei taida olla kuin se yksi ainakaan itse en tiedä enempää vaikka samalla kylällä olen ikäni asunut.
- Maallikon veikkaus
Mä luulen, et tulipalon aiheutti jonkun materian syttyminen palamaan.
- Elämä on........
Ilmanvaihto tuulettimen moottori hirtti kiinni todennäköisesti.
- Nöttkött
Sattuuhan noita. Tuollainen sikalauma piereskeleekin niin kauheasti. Yksi kipinä ja se on tuti-rutsuti-BUM!
- Pentti Arsukas
Kaikki sympatia Antikaisten sikalalle. Kasvattavat suomalaisille ruokaa. Eri asia sitten onko lihansyönti oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048