Kenen tilalla tämä tapahtui? Suursikaloissa tapahtuu aina jotain kauheaa. Jos ei tulipaloa, niin sitten eläimet riudutetaan kuoliaaksi ilman ruokaa.
Tuollaiset isot sikalat pitäisi lailla kieltää.
Mikä aihetti sikalapalon ?
8
472
Vastaukset
- Touhutipaton elokuu
Mä voisin mielelläni kertoa sulle, mut en tiedä.
- Kuntoileville
Antikaisen.
Syystä ei tietoa , toivottavasti syy selvitetään kun niitä konkursseja suvussa riittää. - tinzkulidaa
syy oli jonku sähkölämmitys laitteen vika/oikosulku
- Kyläläinen Aurast
Ilmanvaihtopuhaltimen vika aiheutti moisen. Konkursseja siinä suvussa ei taida olla kuin se yksi ainakaan itse en tiedä enempää vaikka samalla kylällä olen ikäni asunut.
- Maallikon veikkaus
Mä luulen, et tulipalon aiheutti jonkun materian syttyminen palamaan.
- Elämä on........
Ilmanvaihto tuulettimen moottori hirtti kiinni todennäköisesti.
- Nöttkött
Sattuuhan noita. Tuollainen sikalauma piereskeleekin niin kauheasti. Yksi kipinä ja se on tuti-rutsuti-BUM!
- Pentti Arsukas
Kaikki sympatia Antikaisten sikalalle. Kasvattavat suomalaisille ruokaa. Eri asia sitten onko lihansyönti oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783