Olen hankkimassa 'oppikirjaa' vedonlyönnistä. Osaisiko kukaan palstalainen neuvoa ja opastaa hankinnan suhteen?
Kirjan kieli saisi olla suomi, mutta löytyykö suomeksi kattavia esityksiä aiheesta?
Näin huuto.netissä ilmoituksen J. Vuoksenmaan pelikirjasta Urheiluvedonlyönti. Onko kirja hyvä. Entäs onko se liian vaativa aloittelijalle?
Vedonlyöntikirja hakusessa
5
263
Vastaukset
- akntti
Osta tuo Vuoksenmaan kirja, siinä on kaikki tarpeellinen.
Ei se (eikä mikään muukaan) voittoja takaa, mutta parantaa mahdollisuuksia.- Yes, Goal!!
Joo, kyllä se taitaa parasta tarjolla olevaa olla ja suht suolainen lähtöhinta varmaan estää "pahemmat huutoskabat".
ps. Ideajoukkueita Stanley Cupiin? Vancouver ja Detroit voisivat olla hyviä... ja ehkä Ottawa, jos saa muhevia keroimia...
- salolainen1
esko helenius vedonlyönnin käsikirja on ok
- lucky looser:))
Vuoksenmaan kirjassa on yksi erittäin hyvä neuvo:
"Panosta peliin vain sen verran kuin voit hymyillen hävitä" - 552233
no mitään muuta siinä ei kyllä ollutkaan.... tilasin sen silloin kun ilmestyi ja tuota neuvoa olen noudattanut... paljon on tullut mutta on ollut monia viikkoja perättäin ettei mitään.... mutta kun tuota neuvoa uskoo niin omilleen pääsee... ja vähän jää taskunpohjallekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337