fretin hankinta

neuvoja123

Hei olen 14-vuotias tyttö ja olen miettinyt fretin hankintaa. Olenko teidän kokeneempien mielestä liian nuori hankkimaan fretin? :/ Olen kyllä opiskellut nyt pitkään tätä frettien hoitoja, ja tiedän sairaukset ja oireet ja suurinpiirtein ruokinnankin.
Mutta fretin hankinnassa on myös hankaluuksia. Minulla on hamsteri ja kaksi undulaattia. :/
Olen suunnitellut että jos asentaisimme lintujen häkin toiseen huoneeseen kattoon kiinni ettei fretti pääsisi lintuihin käsiksi. Ja hamsterin häkkiin se ei varmasti pääsisi läpi kun laittaisin häkin korkealle ja oven aina kiinni. Hamsteri on jo aika vanha mutta linnut todella nuoria.
Kertokaa mielipiteitänne että pystyisikö tuolla tavalla fretti asustamaan undulaattien ja hamsterin kanssa samassa talossa. Minulla on myös koira mutta se ei varmasti syö pikkueläimiä :)

0

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
        Ikävä
        68
        1056
      2. 64
        1042
      3. 93
        817
      4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Ikävä
        57
        813
      5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
        Ikävä
        42
        678
      6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
        Kotimaiset julkkisjuorut
        222
        640
      7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
        Ikävä
        50
        598
      8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
        Ikävä
        40
        570
      9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
        Ikävä
        66
        565
      10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
        Ikävä
        79
        563
      Aihe