Maailman kaksinaamaisin persoona on kaksonen.Kokemusta löytyy viidestä ihmisestä ja kaikki ovat olleet samanlaisia esittäjiä,eivät välitä kuin omasta navastaan ja valehtelevat minkä kerkeävät.Turha väittää,että olen väärässä-aiheesta on lukenut monissa lehdessäkin.
Maailman kaksinaamaisin
29
4747
Vastaukset
- Nim
Olen huomannut samaa. Mies kaksoset eivät ole niin pahoja kuin naiset. En ikinä kertoisi mitään luottamuksellista kaksoselle, kerran sen virheen tein ja siitä kuulivat kaikki.
- scorpion
Sama juttu mulla kun kerran luotin kaksos-naiseen joka oli olevinaan hyvä ystäväni!Jättäkää salaisuutenne kertomatta näille ihmisille niin vältytte paljolta!
- Milla
Mulla oli ystävä, johon luotin ja kerroin kaiken ja hän ei ole kertaakaan juorunnut kellekkään salaisuuksistani, joten olet ehkä väärässä.
Ei kaikki kaksoset ole pahoja - Pupu
Milla kirjoitti:
Mulla oli ystävä, johon luotin ja kerroin kaiken ja hän ei ole kertaakaan juorunnut kellekkään salaisuuksistani, joten olet ehkä väärässä.
Ei kaikki kaksoset ole pahojaOletko nyt sekoittanut kaksinaamaisen ja kaksijakoisen ihmisen.Olen kaksosnainen enkä kyllä tunnusta olevani kaksinaamainen.Olen kyllä ehkä vaikea luonne jonkun mielestä,erittäin suorapuheinen ja joskus varmaan oikukaskin.Mutta olen myös super-rehellinen,ja sanon ihmisille varmaan liiankin suoraan mitä heistä ajattelen.Olen myös herkkä ja tunteeni voivat heilahdella rajustikkin laidasta laitaan saman päivän aikana.Älä yleistä,se on kypsymätöntä.
- Kukka
Näitä mainitsemisiasi ns. negatiivisia piirteitä löytyy kaikista ihmisistä, kun vain ne tunnistamme. Minulla oli ryhmä, jossa otin esille kolme koota: kateuden, katkeruuden ja kovuuden. Heti huuhdahti yksi nainen: Niitä piirteitä ei ole minussa! Selvisi siinä vuosien varrella, että juuri hän työsti niitä meidän muiden kautta! Ei hakenut ammittauttajan apua vaan käytti työkavereitaan hyväksi työstämällä niitä ja myrkytti koko yhteisön. Tänään hän on muissa töissä, mutta puhelin soi ja posti kulkee kiivaasti. Hän ei voi jättää sitä puolta itsestään, koska hän tunnistanut juuri niitä tuntoja itsessään.
Hän ei ollut kaksonen vaan jousimies, lähempänä tosin kaurista kuin jousimiestä.
Tänään hän on kuin sulaa vahaa ja yrittää saada takaisin pisteitä manipuloimalla ja katumalla tekojaan. En ole hänen viholinen enkä myöskään ystävä ja suuri ihailija. Meillä toimii yhteys ja on aina toiminut. Huomasin vain että mysky työpaikalla laantui kun hän lähti.
Meissä kaikissa on piirteitä, niin negatiivisia kuin positiivisia.- Mimmi
Kyllä vaan. Olen samaa mieltä kanssasi. Meitä on niin moneen junaan ja osa jää vielä laiturillekkin. Ei ihmiset välttämättä aina horoskoopin mukaan käyttäydy tai ole luonteeltaan. Kaksosena katselen maailmaa ja minulla on ollut kaksosmiehiä, joista yksi on ollut jopa aviomiehenikin. Hän oli lempeä ja leppeä. Tuuli ei koskaan puhaltanut väärästä suunnasta vaan aina oikeasta. Elämämme kasvoi vain eri suuntiin ja erosimme. Jälkeen päin ajattelin että toisin olisi voinut olla. Rakastan edelleen häntä ja tällä hetkellä seurustelemme uudelleen. Nyt vain 20v projekti on käsillä, katsotaan sitten missä ollaan silloin.
Hyvää syksyä! - Saturnus
Mimmi kirjoitti:
Kyllä vaan. Olen samaa mieltä kanssasi. Meitä on niin moneen junaan ja osa jää vielä laiturillekkin. Ei ihmiset välttämättä aina horoskoopin mukaan käyttäydy tai ole luonteeltaan. Kaksosena katselen maailmaa ja minulla on ollut kaksosmiehiä, joista yksi on ollut jopa aviomiehenikin. Hän oli lempeä ja leppeä. Tuuli ei koskaan puhaltanut väärästä suunnasta vaan aina oikeasta. Elämämme kasvoi vain eri suuntiin ja erosimme. Jälkeen päin ajattelin että toisin olisi voinut olla. Rakastan edelleen häntä ja tällä hetkellä seurustelemme uudelleen. Nyt vain 20v projekti on käsillä, katsotaan sitten missä ollaan silloin.
Hyvää syksyä!Kaksinaamaisuutta en oo tavannut muilla kuin kaksosilla ja vesimiehillä.Kai tämäkin jotain kertoo..
- Niinkö?
Vahinko että olet joutunut kokemaan tällaista. Itse olen myös kaksonen enkä TODELLAKAAN löydä itseäni tuosta viestistäsi. Toiset ihmiset kertovat että olen täsmällisin ja kovaotteisin, mutta kuitenkin herkin ihminen, jonka ovat tavanneet. Kaikki kaksoset eivät ole kuvailemiasi ihmistyyppejä. Eikä Todellakaan pidä aina verrata kaikkia ihmisiä toisiinsa horoskoopin mukaan. Meitä on niin monenlaisia tässä maailmassa ja horoskoopit ovat monimutkaisia asioita. Vahinko vaan että olet joutunut kestämään moista. Toivon että tapaat vielä kunnollisen ihmisen...oli se sitten leijona tai härkä.
Syksyä sinulle ja onnea tulevaisuuteen. - Super-kaksari
Olet valehteleva teinipissis. Vai tunnet viisi samanlaista kaksosta? Pööö!
Ja olet monista lehdistäkin lukenut aiheesta? Höh!
Taidat olla kaksosten ihailija ja kadehtija! Yrität panettelemalla kompensoida alenmuudentunteitasi! Nih!- Sena
Itse ihailen aitoja ja luotettavia ihmisiä, en kaksinaamaisuutta, ja niihin olen törmännyt kaksosissa usein. En tiedä onko valehtelu ja kaksinaamaisuus jotain miellyttämisen tarvetta. Kurjaa on kuitenkin menettää luottamus...
- Minimi
Sena kirjoitti:
Itse ihailen aitoja ja luotettavia ihmisiä, en kaksinaamaisuutta, ja niihin olen törmännyt kaksosissa usein. En tiedä onko valehtelu ja kaksinaamaisuus jotain miellyttämisen tarvetta. Kurjaa on kuitenkin menettää luottamus...
En luota kaksosiin ollenkaan.
Pari läheistä kaksosta on tehneet elämästäni helvettiä parin vuoden aikana.
Kaikilla horoskooppimerkeillä on sekä hyvät että huonot puolensa,tällä merkillä se on kaksinaamaisuus. - Kukka
Minimi kirjoitti:
Kaikilla horoskooppimerkeillä on sekä hyvät että huonot puolensa,tällä merkillä se on kaksinaamaisuus.Mielestäni sinulla on vain yksi mahdollisuus onnistua ihmissuhteissa kysymällä aina horoskooppimerkki, niin et pety.
Virheetöntä ihmistä ei ole. Meillä on heikkoutemme. Työkaveri oli yksi elävä esimerkki, mutta en sulkenut häntä sivuun sen vuoksi. Me emme voi muuttaa toista, vain itseämme.
Tietyt rajat voi vetää oman itsensä vuoksi. Miten Tommy Hellsten sanoo? Jos et halua nähdä jalanjälkiä kasvoillasi, nouse ylös.
Ryhtykäämme luomaan parempaa maailmaa ja lopettakaamme loukkaamasta muita. Maailman parantamisen voi alkaa vain itsestään, ei toisesta ihmisestä ja lyömällä sanan säilällä. - Kukka
Minimi kirjoitti:
Kaikilla horoskooppimerkeillä on sekä hyvät että huonot puolensa,tällä merkillä se on kaksinaamaisuus.Mielestäni sinulla on vain yksi mahdollisuus onnistua ihmissuhteissa kysymällä aina horoskooppimerkki, niin et pety.
Virheetöntä ihmistä ei ole. Meillä on heikkoutemme. Työkaveri oli yksi elävä esimerkki, mutta en sulkenut häntä sivuun sen vuoksi. Me emme voi muuttaa toista, vain itseämme.
Tietyt rajat voi vetää oman itsensä vuoksi. Miten Tommy Hellsten sanoo? Jos et halua nähdä jalanjälkiä kasvoillasi, nouse ylös.
Ryhtykäämme luomaan parempaa maailmaa ja lopettakaamme loukkaamasta muita. Maailman parantamisen voi alkaa vain itsestään, ei toisesta ihmisestä ja lyömällä sanan säilällä. - kaksonen v.61
Tiedättekö kuuluisia kaksosia esim:Marsalkka Mannerheim,Jhon Kennedy ym...puhumattakaan Marilyn Monroesta.Kansallis sankareita,hurmaavia ja luotettavia,ehkä Marilyn teki poikkeuksen.Mielestäni on kaukana kaksosen kaksinaamaisuus itselläni ja edelläkin mainituilla henkilöillä.Olemme herkkiä,sanavalmiita,osaamme sulautua joukkoon kuin kala kuivalla maalla,älyä löytyy etc.
- iida
syytön kunnes toisin todistetaan
huomaa kyllä että luet varmaankin lehtien kaikki testit ja analyysit horoskooppi merkeistä mutta oletko käynyt koskaan oikealla astrologilla?
käynti astrologilla saattaisi laajentaa katsontakantaasi ja paljastaa itsellesi muutaman tosiasian aurinkomerkeistä.....
aurinkomerkki kun on vain vieni osa astrologiaa ja tähtikarttaa ja se yksin ei kerro ihmisestä juuri mitään mutta se mielestäni kertoo
ihmisestä jotain jos on valmis tuomitsemaan ja arvostelemaan aurinkomerkin perusteella.itse olen kaksonen kuten varmasti arvasit ja omaan ison joukon hyviä ystäviä vuosien takaa eikä aurinkomerkkini ole ollut koskaan ongelma. ilon tuoja, vilkkaana keskustelija ja sponttaanina omana itsenäni saan jatkuvasti uusia ystäviä ja kehuja siitä kuinka positiivinen mieleni tarttuu..- Kukka
Olen samaa mieltä kanssasi.
Jotenkin uskon vielä, että maailmassa on hyvääkin. Uskon ihmisiin ja niihin, jotka suuren hädän hetkellä tukevat, kun kun ihmiset lyövät toisiaan vain parantaakseen omaa itsetuntoaan. Olen oppinut sen kantapään kautta, että on aina henkilöitä, joiden paremmuus ja etu menevät ohitse muiden. Siinä ei auta kuin pysäyttää henkilö rajusti (riippuu tapauksesta kulloinkin, miten se tehdään) ja uskaltaa kohdata vastustaja. Naisen pahimpia vihollisia ovat toiset naiset. Työpaikoilla on ihan pakko olla miehiä tasoittamassa sitä kaklatusta, joka siellä on. Muuten juoruaminen ja pitsien virkkaus- ja ruokareseptien ohjeiden kerääminen käy kuumana. - K. nainen
oon myös ite kaksonen enkä kyllä koskaan ole ystäviäni menettänyt tollasen takia. jotkut on vaan jääneet ajan myötä jonnekkin mutta on tosiaan sairasta ruveta väittämään aurinkomerkin takia yhtään mitään!
- Cosmic E
Aika epkypsää puhetta. Olen itse Kaksonen (tyttö) enkä koskaan pettäisi todellisia ystäviäni, en ikinä! Tuollainen yleistäminen on iljettävää...
Jos tunnet Futuraman Fryn, joka on myös Kaksonen, tiedät kuinka sympaattinen ja ystävällinen sekin on.- Kukka
Moni on yllättynyt kaikenlaisista negatiivista luetteloista tällä keskustelupalstalla. Horoskooppeihin ei voi luottaa. Meihin ihmisiin vaikuttavat kaikki elemtentit, perintötekijät, yksilöllisyys, kasvatus, ympäristö ja monet, monet muut asiat. Ihmisiä ei voi syytellä esim. kaksinaamaisuudesta pelkästään horoskoopeihin nojaten.
Alkakaamme maailman parantaminen itsestäme eikä toisesta ihmisestä. - sarah
olen itsekin kaksonen. ja en ole kertaa kaan pettänyt läheisieni ystävieni luottamusta! ja olen aina saanutt kehuja koska olen erittäin positiivinen,kiltti ja kiva ihminen..jonka voi luottaa..ja hyvä humorintaiu. ja haluan aina olla oikeudenmukainen! =)..ja mulla on kaksois veli..ollaan kaksosia sekä horoskooppi merkiltä että biologisesti..tai miten sen nyt sanoo..:P..heh! ja sit mulla vielä on poikaystävä joka on horoskooppi merkiltä kaksonen! ja hän on unelma tyyppi!!
- kakso
Mitä tämä paljon kaksosten kahdalla puhuttu kaksinaamaisuus sitten on? Sitä että sanoo toista ja tarkoittaa jotain muuta? Sekä valehtelee. Kyllä tätä löytyy joka merkistä yhtälailla. Kaksonen tekee vain tekee sen omalla tavallaan..Ehkä se loukkaa eniten. Pysy sitten erossa kaksosista jos on niin kamalaa. Olet varmaankin kalat tai muu vesimerkki.
- puppua
En ole samaa mieltä väittämäsi kanssa olen kaksosnainen...enkä tunnista itseäni tuosta!!!
- RapuNeiti
Väärässä olet!!! Kaksoset on ihania ihmisiä!!!
Mulla vain positiivisia kokemuksia kaksosista. - lellubeibe
Olen todella herkkäluonteinen mut silti räväkkä suustani ja mielialani voi todellakin vaihdella useasti muttei ikinä kavereitten suhteen jne.. mut ikinä en ole levittänyt kavereitteni salaisuuksia jos minuun todellakin luotetaan niin en voisia ikinä rikkoa sitä luottamusta! luottamus ja rehellisyys on minulle ainaskin todella tärkeitä asioita!
- kaxosjäbä
Voin myöntää että kaksinaamainen oon, muttei kukaan ole viatoon.
Se kun tulee jokaisen tietoon, niin kaikki hoksaa kuinka kaksonen onkin vaaratoon.
Ei missään nimessä väittää voida, etteikö kaksonen kumminkin kaikkia asioita hoida, sillä paatoksella, millä parasta jälkeä tulla.
- kaksonen (m)
Kaksonen on heijaste. Hän kohtelee sinua niinkuin sinä kohtelet häntä.
Kaksinaamaisuudella ei ole mitään tekemistä kaksiluonteisuuden kanssa.
Minä olen kaksonen. Voin olla hyvin kylmä, etäinen ja kovaotteinen. Toisaalta olen erittäin syvästi tunteva, kauneudentajuinen, runoilija.
Kaikki nuo ovat toisten ihmisten kuvauksia minusta.
Kaksosen luonne on taistelua valon ja varjon maassa - sen tunnustan itsekin.
Kaksinaamainen kaksonen ei ole. Jostain syystä ainakin minulle ihmiset kertovat helposti syvimpiä tuntojaan - joskin minä kerron heille omista ajatuksistani. Asiat jäävät kahdenkeskisiksi.
Sinkku Kaksonen voi kuitenkin olla kevytmielinen hurmuri jos sille päälle sattuu, mutta toisaalta esim. parisuhteessa hyvinkin sitoutunut.- Anneli
Olen kanssasi samaa mieltä. Joka sana on totta! Ei ole tuijotettava horoskooppeihin vaan jokainen on yksilö omine puutteineen niin kuin myös lahjoineen. Kaksosille ollaan vihaisia ja kateellisia monta kertaa siitä syystä, että he sulautuvat ihmisten kanssa hyvin yhteen ja myötäilevät eri tilanteissa, mutta kärkevä ja terävä kieli löytyy kyllä jos kaltoin kohdellaan.
Älkää panetelko toisianne vain horoskoopin takia. Ei se horoskooppi tee ihmistä sen huonommaksi tai laita paremmusjärjestykseen. Me ollaan kaikki eläviä olentoja ja toimimme tunteittemme ohjaamana. Katselkaa eläimiä. Niisäkin on samassa pentueessa erilaisia yksilöitä. Luonnosta on meillä ihmisillä paljon oppimista, edelleenkin, vaikka emme ole luolaihmisiä.... Luojan kiitos.. enään! - Taika
Anneli kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä. Joka sana on totta! Ei ole tuijotettava horoskooppeihin vaan jokainen on yksilö omine puutteineen niin kuin myös lahjoineen. Kaksosille ollaan vihaisia ja kateellisia monta kertaa siitä syystä, että he sulautuvat ihmisten kanssa hyvin yhteen ja myötäilevät eri tilanteissa, mutta kärkevä ja terävä kieli löytyy kyllä jos kaltoin kohdellaan.
Älkää panetelko toisianne vain horoskoopin takia. Ei se horoskooppi tee ihmistä sen huonommaksi tai laita paremmusjärjestykseen. Me ollaan kaikki eläviä olentoja ja toimimme tunteittemme ohjaamana. Katselkaa eläimiä. Niisäkin on samassa pentueessa erilaisia yksilöitä. Luonnosta on meillä ihmisillä paljon oppimista, edelleenkin, vaikka emme ole luolaihmisiä.... Luojan kiitos.. enään!Kaksonen on ystävänä oikea unelma, olen kuullut sen usein ja minulla on hyvin laaja ystäväpiiri vuosikymmenten ajalta. Ikinä en ole ketään tahallani loukannut, enkä toisten asioita revitellyt. Meille kaksosille on helppo avautua ja kertoa ongelmistaan, koska ystävämme tietävät meidän auttavan missä vain voimme. Ikävä kyllä, iloisuudestakin voidaan olla kateellisia. Omakohtainen kokemus oli aika viilentävä:), ohi kulkenut tuntematon naishenkilö kaatoi viileän juomansa niskaani ja sanoi, että siinä oli terveisiä baarin ilopirtelölle! Yllätyksestä "ilahtuneena" kysyin oliko hän kenties selvänäkijä, kun tiesi minulla olevan kuuma? Huumori on kaksosen paras valtti :)
- laurelina83
ensinnäkin ei kandeis yleistää, uskot sä kaiken mitä sä luet vaik jostain turhista lehdistä. Jokaisesta horoskooppi merkistä löytyy kaksnaamasii, sä oot vaa yxinkertasesti tutustunu vääriin tyyppeihin tai jtn. Mut tsemii sulle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679